Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zenuwen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zenuwen Empty Zenuwen

Bericht  Jilke za 11 feb 2012 - 21:50

Afgelopen week heb ik een hoop gegevens ingeleverd bij het verhuursbedrijf waar wij onze woning willen gaan huren. Met mijn inkomen komen we net niet de inkomenseis, we zitten er 22 euro onder. Helaas tellen ze het inkomen van mijn vriend niet mee, omdat hij een contract heeft van een half jaar via een uitzendbureau. Wanneer dit een contract was via een bedrijf zelf was dit wel goed geweest.

Het is dus afwachten of we het huis krijgen, en baal er enorm van het gedoe met zijn contract.

Waren ze bij jullie ook zo moeilijk?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zenuwen Empty Re: Zenuwen

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 21:59

Spannend! Bij ons deden ze ook best moeilijk, mijn werkgever heeft toen mijn salaris verhoogd, omdat hij het zo sneu vond I love you Ging maar om een paar tientjes maar ik ben hem nog steeds erg dankbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zenuwen Empty Re: Zenuwen

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 22:48

Jilke, je kan daar inderdaad een gesprek voor aangaan met je baas. 22 euro is natuurlijk niets.
Toen wij ons huis gingen kopen heeft mijn vriend dat ook gedaan en met succes!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zenuwen Empty Re: Zenuwen

Bericht  Jilke za 11 feb 2012 - 23:13

Ze hebben er al een vaste bonus bij gerekend. Salaris kan op papier niet omhoog, want moet ook jaaropgaaf, contract en loonstrook inleveren.

Het lullige is gewoon dat ze mijn vriend zijn contract niet meetlen terwijl hij gewoon werkt. Alleen omdat het eerste half jaar via het uitzendbureau loopt.

We moeten in zijn contract zien te krijgen dat het volgende hal jaar/jaar via het bedrijf zelf loopt. Maar hij heeft morgen zijn aarbeidsvoorwaarden gesprek. Kun je dat meteen erin laten zetten of is dat raar om te vragen?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zenuwen Empty Re: Zenuwen

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 10:01

Jilke schreef:Ze hebben er al een vaste bonus bij gerekend. Salaris kan op papier niet omhoog, want moet ook jaaropgaaf, contract en loonstrook inleveren.

Het lullige is gewoon dat ze mijn vriend zijn contract niet meetlen terwijl hij gewoon werkt. Alleen omdat het eerste half jaar via het uitzendbureau loopt.

We moeten in zijn contract zien te krijgen dat het volgende hal jaar/jaar via het bedrijf zelf loopt. Maar hij heeft morgen zijn aarbeidsvoorwaarden gesprek. Kun je dat meteen erin laten zetten of is dat raar om te vragen?

Kan hij geen werkgeversverklaring opvragen waarin staat dat ze ook de intentie hebben om hem in vaste dienst te nemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zenuwen Empty Re: Zenuwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum