Luiertas van de Hema
+5
PapillonRose
Mida4you
duckie
loesje
Novalee
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Luiertas van de Hema
Heeft er hier iemand toevallig deze luiertas?
Hoe bevalt die? Ik heb er namelijk nog een nodig en ik vind deze wel erg leuk. Maar ik hoorde van Pien hier van het forum dat zij hem erg klein vindt. Maar toen ik hem gister in de winkel zag liggen viel me dat heel erg mee. Ik wil graag borstvoeding geven, dus hopelijk hoeven er geen flesjes en poeder enzo in. Hij gaat nu uit het assortiment en is maar €9,- ipv €20,-, een mooi moment om hem nog te kopen dus
Hoe bevalt die? Ik heb er namelijk nog een nodig en ik vind deze wel erg leuk. Maar ik hoorde van Pien hier van het forum dat zij hem erg klein vindt. Maar toen ik hem gister in de winkel zag liggen viel me dat heel erg mee. Ik wil graag borstvoeding geven, dus hopelijk hoeven er geen flesjes en poeder enzo in. Hij gaat nu uit het assortiment en is maar €9,- ipv €20,-, een mooi moment om hem nog te kopen dus
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Luiertas van de Hema
ik heb de hema luier tas en hij bevalt mij goed ik heb de grijze
en er zit altijd veel in mijn tas luiers/kleertjes/fles/poeder voor fles/billendoekjes/billenzalf
en er zit altijd veel in mijn tas luiers/kleertjes/fles/poeder voor fles/billendoekjes/billenzalf
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
De luiertas van Hema bevalt mij erg goed. Lekker ruim en veel vakjes. Ik zou het zeker doen.
Gast- Gast
als hij maar 9 euro is kan je hem altijd kopen toch? als hij uiteindelijk niet bevalt kun je altijd nog voor een andere kijken.... ik heb dan geen ervaring met 1 van de hema maar ik weet wel dat bij mij zo is van hoe groter de tas hoe meer er mee gaat (van mn eigen tassen dan he)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind 'm ook een beetje klein, maar ik sleep dan ook altijd vrij veel mee. Ik zou nu voor een grotere tas gaan.
Gast- Gast
Wij hadden deze ook bijna gekocht (als het aan mij lag had ik hem toen al gekocht ) maar mijn man vond de tas niet echt leuk dus zijn hebben we een andere gekocht. Maar 9 euro is echt niet duur. Ik zou hem sowieso dan gewoon kopen!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Voor 9 euro kan je het best proberen denk ik. Zelf heb ik een vrij ruime tas, maar stop er dan ook veel zooi van mezelf in. Puur voor enkel de spulletjes van A. zou ik ook best met een kleinere tas toe kunnen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb geen hema tas en ook bv gegegeven, maar heb wel een ruime tas.
Ik neem ook vrij veel mee en ik zou niet zonder die van mij kunnen.
Maar wat de rest ook al zegt.. 9 euro is niet veel!
Ik neem ook vrij veel mee en ik zou niet zonder die van mij kunnen.
Maar wat de rest ook al zegt.. 9 euro is niet veel!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Voor 9 euro zou ik hem proberen en bevalt die uiteindelijk niet, dan kun je altijd een nieuwe kopen.
Ik dacht een ruime te hebben gekocht maar vind hem achteraf toch klein uitvallen maar misschien neem ik ook wel veel mee.
Ik dacht een ruime te hebben gekocht maar vind hem achteraf toch klein uitvallen maar misschien neem ik ook wel veel mee.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
grappig dat jij hem ook klein vind uitvallen, ik heb namelijk pas een beetje gekeken wat je er allemaal in doet en toen kreeg ik wel een beetje twijfels erbij... ben benieuwd hoe het uiteindelijk is!Limburg85 schreef:Ik dacht een ruime te hebben gekocht maar vind hem achteraf toch klein uitvallen maar misschien neem ik ook wel veel mee.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind hem juist hartstikke ruim. Ik weet niet wat jullie allemaal meenemen in zo'n luiertas. Maar zelfs toen Jens net geboren was en ik dus naast alles voor Jens ook nog reservekleding voor een net zindelijke Tygo mee moest nemen was deze tas ruim zat. En er zit bij mij best veel in, van vallen en stoten zalfjes, paracetamol, uitzuigapparaatje, zonnebrand, luiers, luierdoekjes, luierzakjes en noem het maar op. Ik heb hem nu dus al zeker 4 jaar en vind hem nog steeds meer dan prima.
Gast- Gast
Pien schreef:grappig dat jij hem ook klein vind uitvallen, ik heb namelijk pas een beetje gekeken wat je er allemaal in doet en toen kreeg ik wel een beetje twijfels erbij... ben benieuwd hoe het uiteindelijk is!Limburg85 schreef:Ik dacht een ruime te hebben gekocht maar vind hem achteraf toch klein uitvallen maar misschien neem ik ook wel veel mee.
Het past allemaal wel maar net maar komt denk ook doordat het verschoningsmatje er los in zit en misschien heb ik er gewoon veel in zitten en als ik een grotere koop, zal deze ook vol zitten ;-).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Bedankt voor alle reacties. Ik was gisteren de hele dag weg vandaar dat ik nu pas reageer. Ik denk dat ik hem inderdaad maar gewoon koop. Hij lijkt mij ook vrij ruim, maar ik twijfelde eerst omdat ik zelf ook nogal de neiging heb veel mee te sjouwen. Ik heb alleen nergens anders een leuke gezien (naar mijn smaak dan). Voor dit geld kan ik het nog eens proberen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem ook, maar gebruik hem tegenwoordig niet meer.
Ik vind het nu veelste groot om mee te slepen en heb dus een kleinere tas.
Ik hoef nu meestal ook alleen reservekleding, luiers en doekjes mee te nemen en evt iets te eten en drinken en zonnebrandcreme.
Ik vond wel dat wanneer je redelijk wat in de zijvakken (in het grote vak) had gestopt er in het midden eigenlijk niks meer bijpaste. Maar verder ruim genoeg en ook genoeg extra vakjes aan de voorkant.
Ik vind het nu veelste groot om mee te slepen en heb dus een kleinere tas.
Ik hoef nu meestal ook alleen reservekleding, luiers en doekjes mee te nemen en evt iets te eten en drinken en zonnebrandcreme.
Ik vond wel dat wanneer je redelijk wat in de zijvakken (in het grote vak) had gestopt er in het midden eigenlijk niks meer bijpaste. Maar verder ruim genoeg en ook genoeg extra vakjes aan de voorkant.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: