Luiertas
+13
Limburg85
M@niek
Wennes
Teddyaapje
Flemy
Lindsya
PapillonRose
Liadan
snoezel
Fiwen
Flip Fluitketel
sheila123
Tania
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Luiertas
Welke luiertas hebben jullie en hoe bevalt die? Onze luiertas begint kapot te gaan dus ik moet een nieuwe maar ik heb nog geen idee welke.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Luiertas
Die van de Hema schijnt wel heel goed te zijn en niet duur. Geloof 25,-
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
ik heb die van de hema, maar ik vind 'm erg klein. Als we een andere gaan kopen, zou ik een grotere kopen.
Gast- Gast
Ik heb een tas van MixedMamas volgens mij was hij iets van 40 euro. Ik heb hem op internet besteld via Presents at home. De luiertas bevalt hier erg goed! Hij is ook lekker ruim.
URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/3013083.jpg/][/URL]
URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/3013083.jpg/][/URL]
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen echte luiertas, ik vond ze over het algemeen allemaal erg lelijk dus ik heb een flinke leren tas gekocht en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Ik heb deze:
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik vind een luiertas zo'n onzin.. Vragen ze de hoofdprijs geregeld voor, terwijl een grote tas waar je alles inmikt ook gewoon prima voldoet.
Ik heb er één van de hema:
Voldoet prima en ook niet zo duur. Geloof 20/25 euro ofzo... En ik vond m gewoon super leuk. Als het een gewone tas was geweest had ik m ook gekocht
Ik heb er één van de hema:
Voldoet prima en ook niet zo duur. Geloof 20/25 euro ofzo... En ik vond m gewoon super leuk. Als het een gewone tas was geweest had ik m ook gekocht
Laatst aangepast door snoezel op di 28 dec 2010 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik vind een luiertas een beetje onzin met al die onnodige vakjes etc. Wij hebben gewoon een grote Paul Frank tas gekocht, een slag groter dan de luiertassen en ik heb nog geen moment een echte luiertas gemist. Mijn inziens is het geldklopperij.
Gast- Gast
Wij hebben een luiertas van Room Seven. Het was een dure tas, maar wel groot, met wat vakjes (wat ik wel handig vind). Ik vind het nog steeds een erg fijne tas en straks met 2 kinderen past ook alles er wel in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb een luiertas van Quinny, bijpassend bij mijn wagen. Ben er erg blij mee omdat alles nu zo lekker matcht, maar ben het er wel mee eens dat een gewone grote tas ook prima zou voldoen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb er wel 1, een simpele zwarte, maar moet zeggen dat we die nauwelijks gebruikt hebben. Heel af en toe als we een dagje weg gingen namen we 'm wel mee, maar ik doe eigenlijk altijd alles in mijn eigen leren tas.
Gast- Gast
Ik had een zwarte simpele luiertas, hij had ook geen extra vakjes en toestanden. Ik had hem gekocht toen bij Trekpleister voor 20 euro.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik had zo een simpele van de prenatal (grijs met bloemetjes) van rond de 30 euro. Bij nader inzien was deze toch echt veel te klein. Bij mijn zus in de buurt was er bij de Lief winkel 50% korting op de luiertassen (grote) die nu 50 euro zijn, en die heeft ze voor me meegenomen zie dr van het weekend weer dus krijg 'm dan!
Gast- Gast
Ik had zo een simpele van de prenatal (grijs met bloemetjes) van rond de 30 euro. Bij nader inzien was deze toch echt veel te klein. Bij mijn zus in de buurt was er bij de Lief winkel 50% korting op de luiertassen (grote) die nu 50 euro zijn, en die heeft ze voor me meegenomen zie dr van het weekend weer dus krijg 'm dan!
Gast- Gast
Ik heb een luiertas gekocht bij Babyplanet. Het merk weet ik zo gauw uit mijn hoofd niet. Hij was vrij prijzig maar ik gebruik hem best veel (als ik op stap ga met mijn zoontje). Wat ik zo fijn vind aan deze tas is dat hij een heel brede schouderband heeft, iets van 10 cm ofzo.. (geen smalle zoals bij veel tassen wel het geval is). En deze kan ik met handige bevestigingsbandjes/clips onder de wagenbak hangen ipv aan de duwstang, dus bungelt die tas niet steeds voor je benen.
Gast- Gast
Ik heb een luiertas van Lief. Hij is lekker groot met veel vakjes en ik vond 'm gewoon erg leuk !
Gast- Gast
Ik heb ook een luiertas van Lief!, puur omdat ik die gewoon erg leuk vind.
Een luiertas vind ik op zich onzin, want een gewone grote tas volstaat net zo goed.
Een luiertas vind ik op zich onzin, want een gewone grote tas volstaat net zo goed.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Wij hebben een zwarte luiertas die bij de wagen hoort. Ik had zelf liever een wat apartere tas gehad maar aangezien mijn vriend er ook af en toe mee opstap moet hebben we besloten om voor die te gaan. Opzich bevalt de tas prima maar ik vind hem wel net iets te klein. Maar van de andere kant kan ik nu ook niet allemaal onnodige troep meesjouwen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een tas bij prenatal gekocht, voor ongeveer 30 euro.
Hij is erg ruim en bevalt super goed!
Hij is erg ruim en bevalt super goed!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik heb niet eens een luiertas! Aan mijn quinny hangt een tas aan de onderkant en daar prop ik alles in, maar echt zo´n een grote tas vind ik nogal onhandig.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Voor de baby moet ik nog opzoek naar een leuke tas. Voor S. hadden we een luiertas maar nu niet meer, ik had nog een weekendtas/big shopper en die gebruiken we nu voor hem als we weg gaan.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb een luiertas van Kitsch Kitschen.
Maar wil nu graag een luiertas van lief!
Maar wil nu graag een luiertas van lief!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Fiwen schreef:Ik heb geen echte luiertas, ik vond ze over het algemeen allemaal erg lelijk dus ik heb een flinke leren tas gekocht en daar ben ik nog steeds heel blij mee. Ik heb deze:
Jouw plaatje doet het niet meer :-( maar ik wil een andere luiertas, eigenlijk ook een leren omdat ik merk dat ik vaak die tas meeneem en daar m'n eigen spullen in doet. Welke heb jij?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb een grote Oilily tas (een soort weekendtas, iets kleiner) en gebruik deze nu als luiertas. Gebruikte hem daarvoor voor mezelf, maar nu is het N.'s tas Zou wel een echte luiertas willen van Oilily, maar ze zijn zo duur!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een luiertas van Oilily maar ik gebruik hem bijna niet meer. Meestal heb ik mijn eigen tas bij met luiers/koekjes/flesje drinken en medicijnen. Alleen als we echt lang weggaan dan neem ik de luiertas nog mee.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: