Pip luiertas
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pip luiertas
Weten jullie waar ze deze tassen (behalve online) verkopen?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Pip luiertas
Volgens mij bij ons in de tassenzaak in de stad! ( van os?)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
In welke stad woon je (als je het zeggen wilt)?
tweeling- Prater
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Gaaf he? Ik ben ook zo'n Pipfan.... Maar 140 euro voor een luiertas, mijn man ziet me al aankomen
Gast- Gast
Ja ze zijn echt idioot duur inderdaad, daarom wil ik ze ook eerst even in het echt zien/voelen Maar heel veel winkels verkopen het niet...
tweeling- Prater
Buiten het vele geld, denk je dat de mannen er blij mee zullen zijn dat als ze een keer met hun kind op pad moeten met zo'n tas? Of heeft de man het in dit geval mar te slikken? Mijn man had het echt nooit gedaan in ieder gevalJolicious schreef:Gaaf he? Ik ben ook zo'n Pipfan.... Maar 140 euro voor een luiertas, mijn man ziet me al aankomen
Gast- Gast
Haha nou mijn man wil er wel mee lopen hoor, hij vindt die tassen ook mooi
tweeling- Prater
Lieskuh schreef:Buiten het vele geld, denk je dat de mannen er blij mee zullen zijn dat als ze een keer met hun kind op pad moeten met zo'n tas? Of heeft de man het in dit geval mar te slikken? Mijn man had het echt nooit gedaan in ieder gevalJolicious schreef:Gaaf he? Ik ben ook zo'n Pipfan.... Maar 140 euro voor een luiertas, mijn man ziet me al aankomen
Dat interesseert mijn man dan weer helemaal geen drol Onze halve huis staat vol met Pip, daar hoor ik ook nooit wat over.
Gast- Gast
Hier ook een pip tas. Ik zou niet meer anders willen rn mijn vriend vind het allemaal best hoor, interesseerd hem niet zoveel gelukkig!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Hier ook een pip tas. Ik zou niet meer anders willen rn mijn vriend vind het allemaal best hoor, interesseerd hem niet zoveel gelukkig!
Waar heb jij hem gekocht?
tweeling- Prater
tweeling schreef:Steep schreef:Hier ook een pip tas. Ik zou niet meer anders willen rn mijn vriend vind het allemaal best hoor, interesseerd hem niet zoveel gelukkig!
Waar heb jij hem gekocht?
In mijn woonplaats, een tassenwinkel in mijn wijk.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: