Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur in de slaapkamer?

+12
SoCali
Mari
Benthe
Mizz_S
Atelier Madame
ekiaam87
Prosecco
Ugly Betty
Ambivalence
Zwerver
duckie
Bliss
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 Empty Re: Welke kleur in de slaapkamer?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:34

Mooi! Lekker knus meid! :-D

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 Empty Re: Welke kleur in de slaapkamer?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:36

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 773387678_5_Pjp5

Onze slaapkamer!

Gast
Gast

Bericht  Mari di 3 mei 2011 - 5:39

Anniej, wat leuk en jullie slapen onder het raam.

Leuk om te zien dat iedereen weer totaal andere kleuren kiest, en toch vind ik het allemaal kunnen. Gewoon een kwestie van combineren.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 5:41

Rechts hebben we een kamer erbij getrokken, normaal staat een bed een kwartslag na links gedraaid..dus dat kon niet, want inmiddels zit de orginele auping achterwand erbij...

Dus hebben we van 2 slaapkamers 1 gemaakt met een echte walkincloset KAMER angel
Dit is nog een oude foto hoor, inmiddels hebben we 2 1persoonsdekbedden en zijn de plantjes dood haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:05

Hee da's t zelde bed als ik vroeger had, Anniej. Staat nu bij m'n zus. Wel grappig dat je dekbedovertrek echt perfect matcht met de kleur van de muur. Heb je dezelfde dekbedovertrek 3x of heb je ook anderen? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:20

Haha toevallig was dat! Ik heb idd 2x gehad int 240*220, maar hebben u 140x220 dus nu hebben 2 effe LIME groen van de HEMA! (we hebben 2x 1 persoonsdekbed) En ook van de hema Horizontale strepen Lime en aan de andere kant Zeeblauw Laughing & in totaal dus 2 dekbedovertreksets voor ieder, dus effe lime en streepjes en dat wisselt of elke week, a 1,5 week!

Gast
Gast

Bericht  SoCali di 3 mei 2011 - 8:49

Ik heb de muur waar mijn bed tegen aan staat, de rest wit. Ook wit bed, nachtkastjes moeten nog komen, grijs/zilver kastje met tv erop. De rest van mijn appartement is eigenlijk ook wit met grijs en roze accesoires.

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 DSCN4987

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 DSCN4991
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Lady4 di 3 mei 2011 - 10:56

In mijn nieuwe huis hebben de bewoners de slaapkamer wit, met één turquoise muur. Ik vind het echt een hele mooie kleur en ben van plan het zo te houden!

SoCali, dat dekbedovertrek heb ik ook.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 3 mei 2011 - 10:59

Lady4 schreef:In mijn nieuwe huis hebben de bewoners de slaapkamer wit, met één turquoise muur. Ik vind het echt een hele mooie kleur en ben van plan het zo te houden!

SoCali, dat dekbedovertrek heb ik ook.

Ah dat is grappig, daar zit ik dus ook over te denken. Oogt wel lekker fris!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 di 3 mei 2011 - 11:01

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 158_groot

In het echt is het nog veel meer turquiose.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 di 3 mei 2011 - 11:03

Bliss, waar ga jij het voorlopig koopcontract tekenen, bij de notaris of bij de makelaar?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 3 mei 2011 - 11:22

Ik ga donderdag de koopakte tekenen bij de (aankoop)makelaar!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 di 3 mei 2011 - 11:27

Bliss schreef:Ik ga donderdag de koopakte tekenen bij de (aankoop)makelaar!
Ooooeh! Ik hoop dat het boj ons deze week nog gaat lukken, maar ik kan alleen vrijdagavond. Anders wordt het volgende week, mag van mij nu ook wel hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel wo 4 mei 2011 - 7:30

Ik heb maar 1 kamer, dus geen aparte slaapkamer. Mijn kamer is voornamelijk wit, met frans blauwe en oud roze accenten. Petroleum blauw vind ik ook erg mooi en lavendel (obviously) ook trouwens.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Bliss wo 4 mei 2011 - 7:34

Hmm ik twijfel heel erg, denk er nu toch weer over om de hele slaapkamer gewoon wit te maken en dan leuke gekleurde accessoires erin te doen! Aaahh wat een getwijfel smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver wo 4 mei 2011 - 7:37

Bliss schreef:Hmm ik twijfel heel erg, denk er nu toch weer over om de hele slaapkamer gewoon wit te maken en dan leuke gekleurde accessoires erin te doen! Aaahh wat een getwijfel smile
Je kan altijd als je dan nog wilt een kleurtje erover heen gooien.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lavendel wo 4 mei 2011 - 7:37

Ik zou idd gewoon beginnen met witte wanden en dan na een tijdje kijken of je het nog wilt verven of dat het je wel bevalt zo rustig. Iets een kleur geven is altijd makkelijker dan weer wit krijgen. Heb je al ergens foto's staan van je huisje Bliss?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Bliss wo 4 mei 2011 - 7:53

Ja precies, ik begin toch maar gewoon met wit dan, wel zo makkelijk. Had laatst al foto's geplaatst in mn andere topic, maar heb ze weer weggehaald. Plaats toch liever foto's als t gewoon echt mijn huisje is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mariposa wo 4 mei 2011 - 8:08

Mij lijkt paars een hele mooie kleur voor de slaapkamer, vind ik wat knusser ogen dan blauw. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Pussycat do 5 mei 2011 - 3:01

inderdaad ik zeg ook paars! smile

Welke kleur in de slaapkamer? - Pagina 2 S038

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: