Welke kleur in de slaapkamer?
+12
SoCali
Mari
Benthe
Mizz_S
Atelier Madame
ekiaam87
Prosecco
Ugly Betty
Ambivalence
Zwerver
duckie
Bliss
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke kleur in de slaapkamer?
Anniej, wat leuk en jullie slapen onder het raam.
Leuk om te zien dat iedereen weer totaal andere kleuren kiest, en toch vind ik het allemaal kunnen. Gewoon een kwestie van combineren.
Leuk om te zien dat iedereen weer totaal andere kleuren kiest, en toch vind ik het allemaal kunnen. Gewoon een kwestie van combineren.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Rechts hebben we een kamer erbij getrokken, normaal staat een bed een kwartslag na links gedraaid..dus dat kon niet, want inmiddels zit de orginele auping achterwand erbij...
Dus hebben we van 2 slaapkamers 1 gemaakt met een echte walkincloset KAMER
Dit is nog een oude foto hoor, inmiddels hebben we 2 1persoonsdekbedden en zijn de plantjes dood haha!
Dus hebben we van 2 slaapkamers 1 gemaakt met een echte walkincloset KAMER
Dit is nog een oude foto hoor, inmiddels hebben we 2 1persoonsdekbedden en zijn de plantjes dood haha!
Gast- Gast
Hee da's t zelde bed als ik vroeger had, Anniej. Staat nu bij m'n zus. Wel grappig dat je dekbedovertrek echt perfect matcht met de kleur van de muur. Heb je dezelfde dekbedovertrek 3x of heb je ook anderen?
Gast- Gast
Haha toevallig was dat! Ik heb idd 2x gehad int 240*220, maar hebben u 140x220 dus nu hebben 2 effe LIME groen van de HEMA! (we hebben 2x 1 persoonsdekbed) En ook van de hema Horizontale strepen Lime en aan de andere kant Zeeblauw & in totaal dus 2 dekbedovertreksets voor ieder, dus effe lime en streepjes en dat wisselt of elke week, a 1,5 week!
Gast- Gast
Ik heb de muur waar mijn bed tegen aan staat, de rest wit. Ook wit bed, nachtkastjes moeten nog komen, grijs/zilver kastje met tv erop. De rest van mijn appartement is eigenlijk ook wit met grijs en roze accesoires.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
In mijn nieuwe huis hebben de bewoners de slaapkamer wit, met één turquoise muur. Ik vind het echt een hele mooie kleur en ben van plan het zo te houden!
SoCali, dat dekbedovertrek heb ik ook.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:In mijn nieuwe huis hebben de bewoners de slaapkamer wit, met één turquoise muur. Ik vind het echt een hele mooie kleur en ben van plan het zo te houden!
Ah dat is grappig, daar zit ik dus ook over te denken. Oogt wel lekker fris!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
In het echt is het nog veel meer turquiose.
Lady4- Ratel
Bliss, waar ga jij het voorlopig koopcontract tekenen, bij de notaris of bij de makelaar?
Lady4- Ratel
Ik ga donderdag de koopakte tekenen bij de (aankoop)makelaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ooooeh! Ik hoop dat het boj ons deze week nog gaat lukken, maar ik kan alleen vrijdagavond. Anders wordt het volgende week, mag van mij nu ook wel hoor!Bliss schreef:Ik ga donderdag de koopakte tekenen bij de (aankoop)makelaar!
Lady4- Ratel
Ik heb maar 1 kamer, dus geen aparte slaapkamer. Mijn kamer is voornamelijk wit, met frans blauwe en oud roze accenten. Petroleum blauw vind ik ook erg mooi en lavendel (obviously) ook trouwens.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hmm ik twijfel heel erg, denk er nu toch weer over om de hele slaapkamer gewoon wit te maken en dan leuke gekleurde accessoires erin te doen! Aaahh wat een getwijfel
Bliss- Lady Post-a-lot
Je kan altijd als je dan nog wilt een kleurtje erover heen gooien.Bliss schreef:Hmm ik twijfel heel erg, denk er nu toch weer over om de hele slaapkamer gewoon wit te maken en dan leuke gekleurde accessoires erin te doen! Aaahh wat een getwijfel
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik zou idd gewoon beginnen met witte wanden en dan na een tijdje kijken of je het nog wilt verven of dat het je wel bevalt zo rustig. Iets een kleur geven is altijd makkelijker dan weer wit krijgen. Heb je al ergens foto's staan van je huisje Bliss?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ja precies, ik begin toch maar gewoon met wit dan, wel zo makkelijk. Had laatst al foto's geplaatst in mn andere topic, maar heb ze weer weggehaald. Plaats toch liever foto's als t gewoon echt mijn huisje is!
Bliss- Lady Post-a-lot
Mij lijkt paars een hele mooie kleur voor de slaapkamer, vind ik wat knusser ogen dan blauw. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
inderdaad ik zeg ook paars!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen