Welke kleur in de slaapkamer?
+12
SoCali
Mari
Benthe
Mizz_S
Atelier Madame
ekiaam87
Prosecco
Ugly Betty
Ambivalence
Zwerver
duckie
Bliss
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke kleur in de slaapkamer?
Al jaren heb ik in mijn (slaap)kamers zwart/rood/wit gehad, dat is gewoon mn favoriete combi. Ik woon nu in een studio, dus ik heb maar één kamer. Nu ga ik over een maandje verhuizen naar een driekamerappartement, dus kan ik in de slaapkamer eens wat anders doen. Ik zit zelf te denken aan turquoise, vind ik altijd wel lekker fris, of zo'n harde kleur blauw (kobaltblauw ofzo).
Wat hebben jullie in de slaapkamer? En hebben jullie daar weer een heel andere kleur dan in de rest van het huis? Ik ben benieuwd naar foto's!
Wat hebben jullie in de slaapkamer? En hebben jullie daar weer een heel andere kleur dan in de rest van het huis? Ik ben benieuwd naar foto's!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke kleur in de slaapkamer?
wij hebben 3 muren wit met structuurbehang en 1 muur behangen met
wel lastig behangen maar een heel mooi resultaat, t eerste wat ik zie als k wakker word
wel lastig behangen maar een heel mooi resultaat, t eerste wat ik zie als k wakker word
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Maar dan wordt je ook elke dag teleurgesteld hahaduckie schreef:wij hebben 3 muren wit met structuurbehang en 1 muur behangen met
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
das ook weer waar, die teleurstelling hahaha
maar dat heb ik er dan weer voor over
maar dat heb ik er dan weer voor over
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben trouwens blauwe accenten in het huis. Hemel blauw zoiets
Zo hebben wij accesssoires ervan maar ook 3 kleine plankjes blauw geverfd op een witte muur en onze mooie blauwe bloem
Zo hebben wij accesssoires ervan maar ook 3 kleine plankjes blauw geverfd op een witte muur en onze mooie blauwe bloem
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb turquoois in de slaapkamer, Sheherezade van Histor, erg mooi! Krijg er ook hele positieve reacties op.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb grijs in de slaapkamer en dat vind ik heel erg mooi. Rustig maar toch sfeervol.
Je zou een soort blauw kunnen doen wat ik in de woonkamer heb. Of deze, van Carrie's opgeknapte appartement uit SATC:
Dat vind ik ook heel helder en vrolijk.
Je zou een soort blauw kunnen doen wat ik in de woonkamer heb. Of deze, van Carrie's opgeknapte appartement uit SATC:
Dat vind ik ook heel helder en vrolijk.
Gast- Gast
Wij hebben op 1 wand dit behang en de rest van de kamer in die bruine tint zoals de achtergrond van deze.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ja grijs overweeg ik ook nog wel hoor, vind ik sowieso mooi. In de woonkamer wil ik zilvergrijs hebben, maar t leek me toch wel leuk om dan in de slaapkamer wat anders te doen. Ik ga binnenkort maar weer eens naar de bouwmarkt om kleurinspiratie op te doen
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik voor mijn slaapkamer deze kleuren ga gebruiken:
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben ongeveer de blauw die wc-eend ook heeft, 1 muur, rest van de muren wit
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Wit met Lime Groen! :-D; ik wil het graag veranderen na Wit met Roze haha!
Gast- Gast
Aan mij heb je niet veel, wij hebben in het hele huis alle muren spierwit.
Ben wel benieuwd welke kleur je kiest en hoe je hele huisje eruit komt te zien straks!
Ben wel benieuwd welke kleur je kiest en hoe je hele huisje eruit komt te zien straks!
Gast- Gast
Onze slaapkamer is wit met zwart. De muren zijn wit, kledingkast is wit, en een witte expedit kast. Bed is zwart, bureau is zwart, gordijn is zwart, elektrische piano (multifunctionele kamer ) is zwart. Er ligt wit laminaat (zou ik nooooit meer doen, maar het is wel erg mooi).
Laatst aangepast door Fauve op ma 2 mei 2011 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hebben een antraciet kleurige boxspring en de muur waar het bed tegenaan staat is ook antraciet. De rest van de muren zijn wit. En de rest van de meubeltjes zijn ook wit. Verder heb ik wat zilverkleurige accessoires staan. En dekbedden in de kleuren paars, groen en grijs/wit
Gast- Gast
Ik heb ook blauw, een beetje van dit griekse blauw
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben paars met wit. 1 muur is paars, de andere muren zijn wit, en dan hebben we een witte boekenkast, witte nachtkastjes, een wit tv meubel, witte stoelen, paarse gordijnen en paarse accesoires. ook hebben we een kledingkast in beuken, ik had liever wit gewild maar we konden niets vinden wat geschikt was en deze is op zich best mooi. En ik heb een klein kastje van heel licht hout met rieten mandjes met daarin witte stof. Owja, en een kleine spiegel daarboven met paarse rand. Nu klinkt het of onze slaapkamer helemaal volgepropt is maar dat is niet zo, we hebben een erg ruime slaapkamer, alleen de indeling/vorm is wat onlogisch. Owja, ik heb ook nog een witte houten kapstok, die staat in een loze hoek waar je verder niets mee kon behalve zooi neergooien, en daaraan hangen mijn tassen en sjaals enzo. Staat erg leuk.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Atelier Madame, dat Grieks blauw vind ik ook zoooo mooi!
Ik hou van blauw Ik had nog niet eens m'n favoriete kleur in het topic genoemd maar dat is wel duidelijk
Ik hou van blauw Ik had nog niet eens m'n favoriete kleur in het topic genoemd maar dat is wel duidelijk
Gast- Gast
Ik heb juist eigenlijk nooit iets met blauw gehad! Maar dat felblauw vind ik ineens toch wel wat hebben. Heb mn moeder net gesproken, ze komt een paar dagen hier en morgen gaan we naar de bouwmarkt om ideeën op te doen.
Zoiets vind ik wel gaaf:
Maar deze kleur ook wel:
Zoiets vind ik wel gaaf:
Maar deze kleur ook wel:
Bliss- Lady Post-a-lot
Wij hebben oranje, echt in retro stijl. Ik heb er geen foto's van helaas, maar de achterwand is oranje en de rest wit. De gordijnen hebben zo'n retrobloemen motief en verder zijn de meubels wit/licht hout.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Wij hebben deze kleur
Op 1 muur en de schouw bij een andere muur, verder is alles wit qua muur & qua meubels! Met zwarte accenten (kroonluchter).
Op 1 muur en de schouw bij een andere muur, verder is alles wit qua muur & qua meubels! Met zwarte accenten (kroonluchter).
Gast- Gast
Ik vind blauw ook wel een mooie kleur voor in de slaapkamer moet ik zeggen Mooier dan rood, bijvoorbeeld, dat is zo hard. Maar ja, jij als rood fan kan daar vast wel tegen. Maar dat zou ik meer voor je woonkamer bewaren denk ik
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind blauw ook wel een mooie kleur voor in de slaapkamer moet ik zeggen Mooier dan rood, bijvoorbeeld, dat is zo hard. Maar ja, jij als rood fan kan daar vast wel tegen. Maar dat zou ik meer voor je woonkamer bewaren denk ik
Ja precies, dat was ook het plan! Na jaren rood in de slaapkamer is het nu tijd voor een andere kleur
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb grijs, zwart, wit en een klein beetje paars/roze accenten. Ik kan niet tegen een te drukke slaapkamer, het moet wel rust uitstralen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur in de keuken?
» welke kleur wit?
» Welke kleur bank?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank