Welke kleur Fauteuil?
+9
Snack a Jack
Live Laugh Love
minoessepoes
Pien
Zwoesj
_DoI
Jerry
Zininzon
JD
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Welke kleur Fauteuil?
Mijn wanden gaan iets donkerder uitvallen dan de bedoeling was, hierdoor moet ik nodig nadenken over de inrichting van de recht van mijn woning. (Ondanks dat het donkerder is uitgevallen, vind ik de kleur helemaal geweldig. Nog geen foto's, want het is nog niet helemaal af. )
De kleur van de muren is toch Grijs geworden. Ik heb besloten al het bruine uit mijn woning te weren. Hoe het me ook aan het hart gaat dat ik nu afscheid moet nemen van mijn oude bruinemeuk accessoires. En ook mijn lelijke bruinachtige vloerkleed ruimt morgen het toneel.
Voor degenen die het hebben gemist; Kleuren op de wanden; Grijs. Één wand zeer donkergrijs. Alle kozijnen hoogglans wit. Salontafel, tv-meubel, salontafel en haltafel hoogglans wit. Eetkamertafel stoelen zwart/nepleer (zal hiervan zo een foto plaatsen). Buikkastje is zwart en blijft op zijn plek staan. Schilderijen worden veelal zwart/wit. (Ik heb echt hele mooie gezien bij de Action) Boven de eetkamertafel fotolijstjes met een witte lijst. Mijn keuken is een vanillekleur. Over vier weken wordt mijn spierwitte vitrage geleverd. En ik neem een vloerkleed met wit/grijs/zwart. (Al een toppertje gezien!) Even kijken; Plafond is ook spierwit. (Over een paar maanden wil ik graag spierwitte metrotegels in de keuken)
Om het allemaal wat frisser te houden in het zitgedeelte, wil ik gaan voor de bank van Leenbakker.
Mijn eethoek;
Nu is mijn plaatje bijna compleet, maar ik wil bij de bank graag een fautieul... Maar nu weet ik niet goed welke kleur. Jullie een idee? Ik wil niet dat het overkomt als een bij elkaar geraapt zooitje, ook al is dat natuurlijk wel het geval.
Alvast bedankt voor jullie input!
De kleur van de muren is toch Grijs geworden. Ik heb besloten al het bruine uit mijn woning te weren. Hoe het me ook aan het hart gaat dat ik nu afscheid moet nemen van mijn oude bruine
Voor degenen die het hebben gemist; Kleuren op de wanden; Grijs. Één wand zeer donkergrijs. Alle kozijnen hoogglans wit. Salontafel, tv-meubel, salontafel en haltafel hoogglans wit. Eetkamertafel stoelen zwart/nepleer (zal hiervan zo een foto plaatsen). Buikkastje is zwart en blijft op zijn plek staan. Schilderijen worden veelal zwart/wit. (Ik heb echt hele mooie gezien bij de Action) Boven de eetkamertafel fotolijstjes met een witte lijst. Mijn keuken is een vanillekleur. Over vier weken wordt mijn spierwitte vitrage geleverd. En ik neem een vloerkleed met wit/grijs/zwart. (Al een toppertje gezien!) Even kijken; Plafond is ook spierwit. (Over een paar maanden wil ik graag spierwitte metrotegels in de keuken)
Om het allemaal wat frisser te houden in het zitgedeelte, wil ik gaan voor de bank van Leenbakker.
Mijn eethoek;
Nu is mijn plaatje bijna compleet, maar ik wil bij de bank graag een fautieul... Maar nu weet ik niet goed welke kleur. Jullie een idee? Ik wil niet dat het overkomt als een bij elkaar geraapt zooitje, ook al is dat natuurlijk wel het geval.
Alvast bedankt voor jullie input!
Gast- Gast
Re: Welke kleur Fauteuil?
Zwart wit of grijs. En rood vind ik ook erg mooi. Heb je 1 ding wat er uitspringt zeg maar.
Ja rood, ik zou voor rood gaan.
Ja rood, ik zou voor rood gaan.
Gast- Gast
leuke bank abe!
wat ik superleuk vind bij Grijs is roze! at combineert zo leuk. Al weet ik niet of je samenwoont, want dan vind je wederhelft het vast en zeker niks haha.
wat ik superleuk vind bij Grijs is roze! at combineert zo leuk. Al weet ik niet of je samenwoont, want dan vind je wederhelft het vast en zeker niks haha.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Donker oranje, hard roze, aqua blauw, appeltjes groen... donker paars lijkt me trouwens ook wel gaaf!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
o ja aqua en paars zijn ook leuk inderdaad!!
rood vind ik perssoonlijk echt verschrikkelijk met grijs.... maar het is niet mijn huis;)
rood vind ik perssoonlijk echt verschrikkelijk met grijs.... maar het is niet mijn huis;)
JD- Ratel
ik zou niet voor grijs gaan, tenzij het heel duidelijk een andere kleur/materiaal is dan je bank, anders lijkt 't net alsof je wel geprobeerd hebt om 't bij elkaar te zoeken, maar precies niet geslaagd bent
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
EensJerry schreef:ik zou niet voor grijs gaan, tenzij het heel duidelijk een andere kleur/materiaal is dan je bank, anders lijkt 't net alsof je wel geprobeerd hebt om 't bij elkaar te zoeken, maar precies niet geslaagd bent
Gast- Gast
Ik hou totaal niet van roze, maar ik denk dat jouw huisje wel een kleur boost kan gebruiken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Okergeel of olijfgroen vind ik ook erg mooi!
Daar hebben wij ook nog over getwijfeld, erg mooie kleur inderdaad!
Gast- Gast
Wat noemen jullie een leuke kleuren. Ik ga er even over nadenken. Want Ofijfgroen en Roze spreken mij wel aan.
Nu vind ik het spannend. Want ik ga jullie een klein voorproefje geven van mijn keuken. Let wel, het is donker in huis en de foto is genomen met mijn blackberry... Ik moet de batterijen van mijn digitale camera even opladen... Maar goed... Voorproefje van....
Nu vind ik het spannend. Want ik ga jullie een klein voorproefje geven van mijn keuken. Let wel, het is donker in huis en de foto is genomen met mijn blackberry... Ik moet de batterijen van mijn digitale camera even opladen... Maar goed... Voorproefje van....
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 3 jul 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mooooiee keuken ABE! Ik ben benieuwd naar de rest van je crib!
JD- Ratel
*Marietje* schreef:mooooiee keuken ABE! Ik ben benieuwd naar de rest van je crib!
Thanks!
Over vier weken, zo ongeveer, als de nieuwe vitrage hangt, zal ik het eindresultaat tonen.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ik zou ook voor een eruit springende kleur gaan. Paars past denk ik goed bij de rest van je kleuren.
Ben zo benieuwd naar het eindresultaat!
Ben zo benieuwd naar het eindresultaat!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
wow mooie keuken ABE!
Ik zou inderdaad voor een kleur stoel kiezen. Dat staat vast echt onwijs gaaf!
Ik zou inderdaad voor een kleur stoel kiezen. Dat staat vast echt onwijs gaaf!
Gast- Gast
Isabella schreef:mozzarella schreef:Roze!
+1000.
Ook ik zeg roze! Mag idd wel wat kleur in je huis, paar gekleurde (roze ) accesoires zou ook leuk zijn!
Gast- Gast
Sinds gisteravond zit ik serieus na te denken over een roze Fautieul. Breekt het standaard natuurlijk wel enorm.
Laatst aangepast door ABE op di 29 maa 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
He die sidetable heb ik hier klaarstaan om te schuren en te verven!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:He die sidetable heb ik hier klaarstaan om te schuren en te verven!
Ik heb hem zelf ook een paar likken gegeven .
Gast- Gast
Trouwens, ik heb een paar geweldige schilderijen bij de Action gekocht... Maar zonder ophangsysteem! :o
Hoe hang je nu een schilderij op zonder ophangsysteem?
Hoe hang je nu een schilderij op zonder ophangsysteem?
Gast- Gast
Hoe ziet de achterkant er uit?
Misschien aan beide zijden een haakje, touwtje er door, spijkertje aan de muur et voila?
Misschien aan beide zijden een haakje, touwtje er door, spijkertje aan de muur et voila?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Hoe ziet de achterkant er uit?
He, ja. Der zitten twee rare lappen stof o.i.d. aan de zijkant. Inderdaad, ze willen dat ik daar een touwtje doordoe. Thanks voor de tip!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur tas?
» Welke kleur?
» welke kleur wit?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur tas?
» Welke kleur?
» welke kleur wit?