Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

broekjes en rokjes te wijd???

+9
Liadan
Sjonno
Lala
moepie
PapillonRose
loesje
Pussycat
Susan
duckie
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

broekjes en rokjes te wijd??? - Pagina 2 Empty Re: broekjes en rokjes te wijd???

Bericht  Liadan ma 2 mei 2011 - 7:46

Susan schreef:
Liadan schreef:Broeken van H&M hoef ik bv. niet te kopen want die zijn sowieso veel te wijd.

Er zijn bij H&M nu wel allerlei soorten spijkerbroeken voor kinderen, volgens mij ook juist modellen zijn die smaller zijn bij de benen en kont.
Ooh dan ga ik dat even in de gaten houden! Gaan die vanaf maat 86 of ook de kleinere maten?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

broekjes en rokjes te wijd??? - Pagina 2 Empty Re: broekjes en rokjes te wijd???

Bericht  Susan ma 2 mei 2011 - 7:56

Liadan schreef:
Ooh dan ga ik dat even in de gaten houden! Gaan die vanaf maat 86 of ook de kleinere maten?

Volgens mij wel vanaf maat 86, dus vanaf de peutermaten. Ik zag het toen ik een spijkerbroek voor Ezra aan het uitzoeken was. Er waren best veel modellen met een vrij smalle pasvorm.

Oh, nog een tip: Ezra heeft een spijkerbroekje van Levi's dat volgens het label bedoel is voor 3 jaar, maar het zit nu al te krap, terwijl Ezra vrij slank is. Dus je zou ook bij Levi's kunnen kijken (dat hebben ze onder andere bij kleertjes.com) of daar een extra smal model bij zit voor je dochter. Van Levi's zijn er ook babymaten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: