Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geboortebord/ geboorteversiering

+16
Catwoman79
JD
PiP
Flip Fluitketel
Mizzie
Parisienne
Ezzer
Theezakje13
VeryCherry
PapillonRose
moepie
Happydobby
Liadan
Limburg85
Bruintje Beer
Pien
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Empty Re: geboortebord/ geboorteversiering

Bericht  Pien ma 2 mei 2011 - 7:00

PiP schreef:Ik heb nog wel een geboortebord voor je te leen Very Happy
Weet niet wat voor een geboortekaartje jullie gekozen hebben, maar omdat je zoiets leuk vond.

Maar wij hadden dus een geboortebord en een slinger voor de ramen.
Wij hebben geen voortuin, vandaar dat we gekozen hebben voor een bord op de 1e verdieping.

haha... laat maar zien, hoe jullie geboortebord is! staat er geen naam op?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Empty Re: geboortebord/ geboorteversiering

Bericht  PiP ma 2 mei 2011 - 7:05

Pien schreef:
Weet niet wat voor een geboortekaartje jullie gekozen hebben, maar omdat je zoiets leuk vond.

Wij hebben geen voortuin, vandaar dat we gekozen hebben voor een bord op de 1e verdieping.

Nee alleen Hoera een meisje.
geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 842111891_5_bIpS

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:14

Wij hadden een bord van Woezel en Pip laten maken.
(Maar dat zal je niet apart genoeg vinden haha)

Verder hadden we een poster van It's a girl op het raam en hingen er roze slingers in de kamer.

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 873298730_5_l2Ul

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 7:38

Hazeltje schreef:Wij hadden een bord van Woezel en Pip laten maken.
(Maar dat zal je niet apart genoeg vinden haha)

Verder hadden we een poster van It's a girl op het raam en hingen er roze slingers in de kamer.

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 873298730_5_l2Ul

Wat leuk zeg !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 8:45

Ik heb hem via het internet besteld maar weet zo niet meer welke site. Via google heel veel site te vinden waar ze raamstickers verkopen!

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Mizzie ma 2 mei 2011 - 8:50

PiP schreef:
Pien schreef:

Nee alleen Hoera een meisje.
geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 842111891_5_bIpS

Die is leuk!!!!!!!!! Waar heb je die besteld?! Ik ben verkocht.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP ma 2 mei 2011 - 9:04

Hipdesign.nl
Is in de stijl van de geboortekaartjes!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 2 mei 2011 - 9:56

Ik vind het jammer dat je de echte ouderwetse houten ooievaars tegenwoordig zo weinig ziet... t zijn allemaal van die opblaasbare of naar binnen vlieg-dingen. Dus als er hier een ukje komt, dan wil ik gewoon een ouderwetse ooievaar, en ik vind die geboorteborden ook erg leuk!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mizzie ma 2 mei 2011 - 10:08

PiP schreef:Hipdesign.nl
Is in de stijl van de geboortekaartjes!

Dankje!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:03

Dank je mama van 2!
Ze had meerdere van W&P maar die vond ik niet leuk. Toen heeft ze deze gemaakt voor ons.

Gast
Gast

Bericht  PiP ma 2 mei 2011 - 19:50

Marietje: Bij ons in de tuin kan ik wel een ooievaar zetten, maar dan ziet niemand het Very Happy
Hebben geen voortuin en om de achtertuin zit schutting.
Maar dan nog hoeft dat niet persee voor mij, ben het wel eens dat ik die door de ruit vlieg dingen niet meer leuk vind.
Toen je ze voor het eerst zag vond ik het geweldig, maar nu is het leuke er wel vanaf.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Catwoman79 ma 2 mei 2011 - 19:55

- weg -

Laatst aangepast door Catwoman79 op zo 23 sep 2012 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:15

Bij ons in de tuin stond een 'ouderwetse' ooievaar met een baby in een doek/luier gewikkeld, een 'door-het-raam-vlieg''-ooievaar, 2 vlaggenslingers, een waslijntje met blauwe babykleertjes en de naam op het raam.

Zelf vind ik dit erg leuk, maar vind het best duur:

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 301_1002C_teun_Zeil_normal

(www.geboortedorp.com)

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 2 mei 2011 - 21:26

Nou, we zijn inmiddels al een klein stapje verder... Mijn man heeft duidelijk aangegeven wat hij wel wilt en wat hij niet wilt!

Sowieso niet zijn van die geboorteborden van woezel en pip, teletubbie's, winnie the pooh, etc... Als er een geboortebord komt word het zoiets:

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 P1000655

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Geboortebord-ooievaar-meisje-rose-bensan-enter-12537879

misschien ga ik nog wel samen met iemand een bord zelf maken, lijkt mij superleuk om te doen!!

Verder willen we sowieso een waslijn ophangen, met roze kleertjes en in het midden een x aantal witte rompertjes waar op elk rompertje een letter staat!

Daarnaast natuurlijk de standaard roze ballonnen en roze slingers...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 2 mei 2011 - 22:30

Ik vind zo'n waslijntje met slabbertjes met letters (naam) ook altijd errug leuk! oude bazin van mij had ook een heeeeeeele grote ballon met de naam er op die boven het huis zweefde ook erg gaaf als je de wijk in reed
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Liadan ma 2 mei 2011 - 22:33

Petra* schreef:Ik heb hem via het internet besteld maar weet zo niet meer welke site. Via google heel veel site te vinden waar ze raamstickers verkopen!

Liefs
Jammer dat je het niet meer weet, het is de leukste die ik tot nu toe gezien heb, maar ik kan 'm niet vinden. Maar ik ga nog even verder zoeken smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Limburg85 ma 2 mei 2011 - 22:39

De raamsticker vind ik ook erg leuk!

Bij de volgende ga ik het mooi zelf regelen, dan doorbreek ik maar de traditie hier ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Pien ma 2 mei 2011 - 23:48

ik vind dat ze op deze sites leuke stickers hebben:

www.geboortekreet.nl
www.geboorteraamsticker.nl

en deze vind ik wel schattig als aankondiging van broertje/ zusje!
http://www.1001plakletters.nl/stickers/details/Mijn%20nieuwe%20zusje

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip di 3 mei 2011 - 0:20

Pien schreef:Nou, we zijn inmiddels al een klein stapje verder... Mijn man heeft duidelijk aangegeven wat hij wel wilt en wat hij niet wilt!

Sowieso niet zijn van die geboorteborden van woezel en pip, teletubbie's, winnie the pooh, etc... Als er een geboortebord komt word het zoiets:

misschien ga ik nog wel samen met iemand een bord zelf maken, lijkt mij superleuk om te doen!!

Verder willen we sowieso een waslijn ophangen, met roze kleertjes en in het midden een x aantal witte rompertjes waar op elk rompertje een letter staat!

Daarnaast natuurlijk de standaard roze ballonnen en roze slingers...

Het is zeker leuk om te doen! Maar bedenk wel dat het best prijzig is. Je hebt hout, schuurpapier, kwasten, grondverf en veel verschillende kleurtjes verf nodig. Ik heb zelf ook al best veel borden gemaakt.

O.a. deze:

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Article13349079

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Article13481842

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Article13481853

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Article13481862

Maar heel veel succes met je zoektocht er is zoveel leuks te krijgen tegenwoordig WinkVery Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  LMCurious di 3 mei 2011 - 1:56

Bij Joris hadden we deze laten maken. We hebben hem daarna in zijn kamertje gehangen. En we hadden dan gewoon letters gemaakt op het raam met papier. Van de me-to-you beertjes hadden we er zelf al een boel, en dat was dus ook het thema in zijn kamertje, en ook het geboortekaartje hadden we met me-to-you beertjes, dus dat vonden we wel toepasselijk.

http://www.jansen-geboorteborden.nl/images/geboortebord%20379.jpg

Voor Milou ben ik zelf aan de slag gegaan met stof, canvasdoeken en linten etc. Deze komt ook een dezer dagen in haar kamertje te hangen. Eerst wilde ik dit ook gebruiken als afbeelding op het geboortkaartje, maar dat lukte niet helemaal zoals gedacht, dus dat is uiteindelijk wel anders geworden. Wel hebben we de kleuren van haar kamertje gebruikt. Turquose (schrijf je dat zo???) en donker paars. Ik zal even kijken of ik nog een foto daarvan op mijn laptop heb.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sabje di 3 mei 2011 - 6:31

Wij hadden deze sticker van tijgertje. Verder hadden mijn ouders slinger en ballonnen opgehangen. Dit hadden ze ook binnen gedaan. Het naambord bij de deur had ik zelf al geschreven, wist al dat het een jongetje zou worden.

Laatst aangepast door sabje op za 14 jan 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:34

Zo zag het er hier uit:

geboortebord/ geboorteversiering - Pagina 2 Yinthe18082010029

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 8 mei 2011 - 22:01

Even een vraag aan degenen die een raamsticker hadden: hadden jullie 'm aan de binnenkant of aan de buitenkant van het raam geplakt? Blijft het aan de buitenkant goed zitten?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 22:15

ik heb zelf nog geen kleine maar wat ik zelf erg leuk vond was bij mijn oom en tante die hadden op een paal een nest gemaakt en in dat nest lagen toen 2 megagrote eieren (tweeling) en daaronder de namen geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: