geboortebord/ geboorteversiering
+16
Catwoman79
JD
PiP
Flip Fluitketel
Mizzie
Parisienne
Ezzer
Theezakje13
VeryCherry
PapillonRose
moepie
Happydobby
Liadan
Limburg85
Bruintje Beer
Pien
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
geboortebord/ geboorteversiering
ineens realiseer ik me vandaag dat ik nog aardig wat dingen moet regelen en de chaos in mn hoofd is gigantisch! ik heb inmiddels een lijstje klaar, ben bij punt 6 met uitzoeken...
punt 6: geboortebord/ geboorteversiering!
bij ons is het niet gebruikelijk dat buren of familie dat doet! mijn man en ik gaan dus zelf alles regelen en we zien uiteindelijk wel wie het plaatst/ hangt etc...
ik wil hier wel een beetje origineel in zijn, bij ons in de wijk worden aan de lopende band baby's geboren en ik hou van "apart en uniek".
show hier jullie versieringen! vertel wat jullie leuk vinden, wat jullie willen, wat jullie ooit gedaan hebben...
punt 6: geboortebord/ geboorteversiering!
bij ons is het niet gebruikelijk dat buren of familie dat doet! mijn man en ik gaan dus zelf alles regelen en we zien uiteindelijk wel wie het plaatst/ hangt etc...
ik wil hier wel een beetje origineel in zijn, bij ons in de wijk worden aan de lopende band baby's geboren en ik hou van "apart en uniek".
show hier jullie versieringen! vertel wat jullie leuk vinden, wat jullie willen, wat jullie ooit gedaan hebben...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: geboortebord/ geboorteversiering
Wij hebben bij de 1e geen geboortebord gebruikt. Wij hebben een vlag opgehangen zodat ze konden zien dat er een meisje was geboren. Verder gewoon zo'n 'Hoera een meisje' slinger en slingers opgehangen. De kaarten die we kregen hebben we ook als slinger gedaan.
Niks bijzonders eigenlijk. En zo gaan we het ook bij de 2e doen straks.
Wij doen het trouwens ook zelf ophangen.
Niks bijzonders eigenlijk. En zo gaan we het ook bij de 2e doen straks.
Wij doen het trouwens ook zelf ophangen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden zo'n door-het-raam-vlieg-ooievaar aan het raam en een groot roze spandoek van 3 meter lang voor ons raam hangen. Niet heel origineel, maar wel duidelijk dat er een meisje was geboren.
Gast- Gast
Wij hebben een geboortebord van Winnie de Poeh in de tuin staan die is uitgezocht door S.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
De vorige keer hadden we een ooievaar die door het raam vliegt, die doen we dit keer weer, maar dit keer komt er ook een raamsticker met de naam in roze of blauw. Verder hangen we balonnen op en ik wil eigenlijk ook een slinger ofzo.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik denk dat mijn schoonouders slingers en ballonnen ophangen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had een raam schildering van woezel en pip gekregen !
Ik vond dat echt helemaal super ! Heb er ook hele leuke reacties op gekregen.
Verder was het huis helemaal versierd
Ik vond dat echt helemaal super ! Heb er ook hele leuke reacties op gekregen.
Verder was het huis helemaal versierd
Gast- Gast
Wij hadden alleen roze vlaggetjes hangen. Ooievaars hou ik niet van en sowieso hoeft het van mij niet zoveel poespas te zijn.
Maar die stickers van tegenwoordig vind ik ook wel erg leuk! (al moet je dan wel weten wat je krijgt denk ik omdat je het van te voren moet bestellen?)
Bij een volgende komt er misschien wel wat meer, een leuk bord of zo'n sticker.
Maar die stickers van tegenwoordig vind ik ook wel erg leuk! (al moet je dan wel weten wat je krijgt denk ik omdat je het van te voren moet bestellen?)
Bij een volgende komt er misschien wel wat meer, een leuk bord of zo'n sticker.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had hier vanalles. Het meeste zelf al gekocht en de familie zou het ophangen.
Dit hing er:
- Een ooievaar die door het raam vliegt (beetje cliché misschien, maar ik vond 'm erg leuk)
- Een spandoek van Nijntje met daarop 'Hoera een meisje'
- Vlaggetjes met 'Hoera een meisje'
- Een slinger van papier met roze babyflesjes
- Twee slingers van de fabeltjeskrant met 'hiep hiep hoera'
- Plastic afzetlint met 'hoera een meisje'
- Roze balonnen
- Op de voordeur een geboortekrans
Het meeste hing trouwens binnen hoor, niet alles hing voor het raam
Dit hing er:
- Een ooievaar die door het raam vliegt (beetje cliché misschien, maar ik vond 'm erg leuk)
- Een spandoek van Nijntje met daarop 'Hoera een meisje'
- Vlaggetjes met 'Hoera een meisje'
- Een slinger van papier met roze babyflesjes
- Twee slingers van de fabeltjeskrant met 'hiep hiep hoera'
- Plastic afzetlint met 'hoera een meisje'
- Roze balonnen
- Op de voordeur een geboortekrans
Het meeste hing trouwens binnen hoor, niet alles hing voor het raam
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Petra, dat is een leuke raamsticker! Waar hebben jullie 'm besteld?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hadden een houten bord in de tuin van een Teletubbie. Echt een verschrikelijk lelijk ding haha. Maargoed m'n vader heeft 'm daar neer gezet en hij is ook van de familie. Mijn schoonmoeder had allerlei slingers en blauwe balonnen gekocht en die heeft samen met mijn vriend de woonkamer versierd. Ik vond het erg leuk toen ik thuis kwam vanuit het ziekenhuis en begon meteen te janken haha
Gast- Gast
Toen mijn zoontje nog een baby was woonde ik nog bij mijn ouders. Bij de voordeur hebben zijn een buxusboom staan en in de bol hadden we allemaal zelfgemaakte witte en blauwe roosjes van tule gehangen, stond erg leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ook ik ben benieuwd!!Liadan schreef:Petra, dat is een leuke raamsticker! Waar hebben jullie 'm besteld?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Bij ons in de vriendengroep is het wel traditie om een geboortebord in de tuin te zetten.
Zelf doen we een raamsticker en hangen we wel wat slingers en eventueel balonnen op.
Zelf doen we een raamsticker en hangen we wel wat slingers en eventueel balonnen op.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Wij doen deze: (even de link gekopieërd, het lukt me op de een of andere manier niet om foto's te plaatsen:s)
http://www.kidsstickers.nl/geboortesticker/quinn.html
Verder hangen we blauwe vlaggetjes en ballonnen op.
http://www.kidsstickers.nl/geboortesticker/quinn.html
Verder hangen we blauwe vlaggetjes en ballonnen op.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn vriend heeft samen met een buurvrouw ons huis versierd. Binnen hadden we wat slingers en ballonnen, die ik overigens zelf gekocht had. Houd dit soort dingen liever zelf in de hand Heb het bewust rustig gehouden binnen, niet teveel.
Buiten zag het er zo uit:
De drie ramen die boven de vlag zitten zegmaar, zijn van ons. Wij wonen op de eerste etage dus. Dit even voor de duidelijkheid!
De vlag en wimpel heeft mijn vader opgehangen, die had hij toen laten maken toen mijn jongste zusje geboren was. Nu kon hij hem weer ophangen.. erg leuk! De ooievaar hebben we van mijn schoonmoeder gekregen, maar dit vond ik persoonlijk niet leuk. De strik om de deur heen vond ik wel weer leuk, heeft mijn vriend gedaan samen met een buurvrouw. Was haar idee en vond het zo leuk! Is weer net wat anders.. had het in ieder geval nog nooit eerder gezien!
Foto niet quoten a.u.b.
Buiten zag het er zo uit:
De drie ramen die boven de vlag zitten zegmaar, zijn van ons. Wij wonen op de eerste etage dus. Dit even voor de duidelijkheid!
De vlag en wimpel heeft mijn vader opgehangen, die had hij toen laten maken toen mijn jongste zusje geboren was. Nu kon hij hem weer ophangen.. erg leuk! De ooievaar hebben we van mijn schoonmoeder gekregen, maar dit vond ik persoonlijk niet leuk. De strik om de deur heen vond ik wel weer leuk, heeft mijn vriend gedaan samen met een buurvrouw. Was haar idee en vond het zo leuk! Is weer net wat anders.. had het in ieder geval nog nooit eerder gezien!
Foto niet quoten a.u.b.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hadden een geboortebord van de vriendengroep, en dit keer komt er nog 1 bord meer vanuit het kapel waar ik muziek maak.
Verder hadden we slingers gehangen.
Verder hadden we slingers gehangen.
Gast- Gast
Ik wil deze:
http://www.feestartikelengigant.nl/popup_image.php?pID=794
http://www.feestartikelengigant.nl/popup_image.php?pID=794
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Die strik is inderdaad grappig, weet je meteen bij welke deur je moet zijn Ga ik onthouden voor als er hier in de omgeving meer kindjes geboren gaan worden!
Gast- Gast
Dat is een heel goed idee, aangezien de nummers hier voor sommige mensen niet zo logisch zijn (kijken blijkbaar niet naar het pijltje)Dromertje schreef:Die strik is inderdaad grappig, weet je meteen bij welke deur je moet zijn Ga ik onthouden voor als er hier in de omgeving meer kindjes geboren gaan worden!
Gast- Gast
Ik heb zelf voor geboorteversiering gezorgd. En mijn man en zus hebben het opgehangen. Wij hadden een roze raamsticker met haar naam op het raam geplakt. En In de huiskamer hadden we van die roze linnen slingers hangen (van de Xenos) met roze ballonen. De kaarten hingen aan een groot koord in de huiskamer.
Je hebt hele leuke raamstickers bij http://www.geboorteraamsticker.nl/index.php . Wij hebben hem ook daar besteld.
Je hebt hele leuke raamstickers bij http://www.geboorteraamsticker.nl/index.php . Wij hebben hem ook daar besteld.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 2 mei 2011 - 3:50; in totaal 2 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
wij hadden een groot rietenhart en daarop "beschuiten" (van hout) met blauwe muisjes erop gedaan.. aan het hart hing nog een klein hartje met daarop zijn naam.
Gast- Gast
Ik heb nog wel een geboortebord voor je te leen
Weet niet wat voor een geboortekaartje jullie gekozen hebben, maar omdat je zoiets leuk vond.
Maar wij hadden dus een geboortebord en een slinger voor de ramen.
Wij hebben geen voortuin, vandaar dat we gekozen hebben voor een bord op de 1e verdieping.
Weet niet wat voor een geboortekaartje jullie gekozen hebben, maar omdat je zoiets leuk vond.
Maar wij hadden dus een geboortebord en een slinger voor de ramen.
Wij hebben geen voortuin, vandaar dat we gekozen hebben voor een bord op de 1e verdieping.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geboorteversiering
» Geboorteversiering
» Geboorteversiering....
» Geboorteversiering
» Achterkant geboorteversiering Prenatal
» Geboorteversiering