Hoe vaak wassen jullie je auto?
+19
Toet
patjuhhh
MissD
Suus
Moezie
Spring
Mida4you
Lindsya
Happydobby
mosio
Polly
Beachgirl
Rebecca
SleepingBeauty
Rovine
Sarah1985
Jeanette
Dolphinne
Zonnetje
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vaak wassen jullie je auto?
Niet vaak genoeg, maar heb er nooit zin in Een keer of 4 of 5 per jaar misschien?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Jaja zo.. Ik heb nooit rotzooi in m`n auto en dat stof ligt er gelukkig niet na een week al weer, haha..
Hoe doe je dat? Ben je van jezelf zo netjes? Ik heb altijd wel iets in mijn auto liggen wat er niet hoort haha.
Maar meestal is het bij mij zo dat als het eenmaal netjes is ik het wel wil bijhouden. Maar dus ook andersom. Als het niet netjes is dat het dan eerst nog meer een bende wordt.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn man wast onze auto's iedere zondag. Doet dan ook meteen de binnenkant even uit.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik zou niet weten wat er in m`n auto moet liggen wat er niet hoort eigenlijk.. Soms een snoeppapiertje misschien, maar daar houdt het ook wel bij op.. Maar ik ben idd ook erg netjes ja..Biancy schreef:_Donnaa schreef:Jaja zo.. Ik heb nooit rotzooi in m`n auto en dat stof ligt er gelukkig niet na een week al weer, haha..
Hoe doe je dat? Ben je van jezelf zo netjes? Ik heb altijd wel iets in mijn auto liggen wat er niet hoort haha.
Gast- Gast
Idd, papiertjes maar dan bonnetjes van tanken of boodschappenbriefjes. Parkeerkaartjes.
Zakdoekjes.
Ach, misschien vandaag nog ff wat opruimen in de auto. En anders maar een andere dag. haha.
Ben in ieder geval in huis al goed bezig, dat scheelt
Zakdoekjes.
Ach, misschien vandaag nog ff wat opruimen in de auto. En anders maar een andere dag. haha.
Ben in ieder geval in huis al goed bezig, dat scheelt
Spring- Kletskop
Dat soort dingen belanden in mijn tas of uit het raam ..
Boodschappen briefjes en tankbonnetjes heb ik sowieso al niet haha.. Zakdoekjes gebruik ik ook niet en als die bij iemand in de auto slingeren zou ik dat ook erg vies vinden, brrr..
Boodschappen briefjes en tankbonnetjes heb ik sowieso al niet haha.. Zakdoekjes gebruik ik ook niet en als die bij iemand in de auto slingeren zou ik dat ook erg vies vinden, brrr..
Gast- Gast
Haha, idd. Maar ja, om ze nou uit het raam te gooien haha
Spring- Kletskop
ik denk dat ik m morgen even was. hihi ziet er erg vies uit. heb mijn auto sinds augustus en 1x door de wasstraat gedaan verder nog niet gewassen.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
_Donnaa schreef:Wat doe je met je auto als je 'm wekelijks van binnen schoon moet maken?
Stofzuigen doe ik wekelijks want ik heb een kind die rotzooi maakt en mijn man kan hem ook aardig vies maken met iets.
En even een doekje over het dashbord en dan is die bij mij schoon
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Zelden!
Bij mijn vorige auto groeide er op een gegeven moment mos op het dak
Bij mijn vorige auto groeide er op een gegeven moment mos op het dak
Gast- Gast
True, mijn ex maakte er ook altijd een rotzooi van bij mij in de auto.. Goede reden om vrijgezel te blijven dusLindsya schreef:_Donnaa schreef:Wat doe je met je auto als je 'm wekelijks van binnen schoon moet maken?
Stofzuigen doe ik wekelijks want ik heb een kind die rotzooi maakt en mijn man kan hem ook aardig vies maken met iets.
En even een doekje over het dashbord en dan is die bij mij schoon
Gast- Gast
Ik rij denk ik eens in de twee maanden door de carwash, dat kan bij ons gratis als je 25 liter tanks dus waarom zou ik dan zelf moeite doen. Van binnen deed ik hem eerst ook ongeveer eens in de twee maanden maar nu heb ik het echt al lang niet meer gedaan. Mijn achterbank ligt helemaal vol rommel en gister heeft toevallig nog een vriendin mijn naam in het stof op het dashbord geschreven
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
4 keer per jaar en nooit zelf altijd in zo'n ''attractie'', en daarna gratis stofzuigen,
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
1 keer per maand, soms iets vaker en gewoon thuis met de hand en hogedrukspuit. Na de winter doe ik altijd een keer een duur programma in de wasstraat zodat het zout overal goed weg is.
Gast- Gast
mensen die paar keer per jaar maar hun auto wassen, zelfs anderhalf jaar...
echt ongelofelijk! zo zonde van je lak! en als hij onder de vogelschijt zit, dan halen jullie dat er niet af?!
ik ga naar de wasbox en spuit 'm zelf schoon:-), gebeurd regelmatig, heb het vorige week nog gedaan maar nu is hij alweer stoffig maar niet zo erg, dus wacht nog eventjes
echt ongelofelijk! zo zonde van je lak! en als hij onder de vogelschijt zit, dan halen jullie dat er niet af?!
ik ga naar de wasbox en spuit 'm zelf schoon:-), gebeurd regelmatig, heb het vorige week nog gedaan maar nu is hij alweer stoffig maar niet zo erg, dus wacht nog eventjes
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Vogelschijt gaat er linea directa af met de hogedrukspuit, maar dat noem ik geen auto wassen eigenlijk
Gast- Gast
1 keer per jaar ofzo. Ik heb een oldtimer van 19 jaar oud en die is wel wat gewend
Gast- Gast
Ik ga eens in de 2 maand door de wasstraat, 1 keer per jaar doet mijn vriend mijn auto in de was zetten(ik heb een knalrode auto, dus de kleur vind ik wel belangrijk om mooi te houden!) En van binnen........ik maak niet zoveel rotzooi in mijn auto, dus eens per 4 maand ofzo stofzuig ik hem ff van binnen.
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Puk, het rood van tegenwoordig verkleurd niet meer, of heb je een heel oude auto?
Gast- Gast
Als er vogelpoep opzit haal ik dat gelijk weg. Deze maand is hij 2x gewassen. Normaal gesproken 1x in de 3 a 4 maanden.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Heel weinig, zonde eigenlijk. De binnenkant maak ik ook nooit schoon. Best dom, want mijn dashboard en dat gedeelte voor het raam (heet dat ook dashboard?) is in dezelfde kleur mee gespoten als de auto. Soms wel irritant als de zon daar op schijnt, want dan verblindt het me. Er ligt nu allemaal stof op. Verder ligt er in de auto veel troep en ook gravel.
Gast- Gast
Heb mijn auto afgelopen weekend gewassen, maar het heeft nu eigenlijk niet zo veel zin met al dat stuifmeel in de lucht.. Heb sinds een paar weken een eigen auto, dus het moet nog uitwijzen hoe vaak ik 'm zal wassen..
Mijzelf kennende zal het wel met enige regelmaat zijn.
Mijzelf kennende zal het wel met enige regelmaat zijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel wassen jullie?
» Hoe wassen jullie shirtjes?
» En hoeveel wassen jullie dan per persoon?
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Meiden met 2pershuishouden: hoevaak wassen jullie per week?
» Hoe wassen jullie shirtjes?
» En hoeveel wassen jullie dan per persoon?
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Meiden met 2pershuishouden: hoevaak wassen jullie per week?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: