Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa
+10
Triesje1983
moepie
Spring
PapillonRose
Darius
PiP
mauwmauw
Susan
duckie
Flip Fluitketel
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kruidvat luiers als beste uit de test van Kassa
Helemaal mee eens.
Wij gebruiken de Kruitvat luiers vanf maat 3 eigenlijk begin altijd pampers gekocht. Maar omdat deze duurder zijn dan de kruitat luiers even wat anders gebruikt en ben dus blijven steken bij de kruitvat luiers.
Voor de baby ga ik de Newborn kruitvat luiers proberen. Bevalt dit niet dan ga ik voor maar 1 en 2 voor de Pampers en als het zwaar genoeg is voor maat 3 dan ga ik weer over op de Kruitvat luiers.
Wij gebruiken de Kruitvat luiers vanf maat 3 eigenlijk begin altijd pampers gekocht. Maar omdat deze duurder zijn dan de kruitat luiers even wat anders gebruikt en ben dus blijven steken bij de kruitvat luiers.
Voor de baby ga ik de Newborn kruitvat luiers proberen. Bevalt dit niet dan ga ik voor maar 1 en 2 voor de Pampers en als het zwaar genoeg is voor maat 3 dan ga ik weer over op de Kruitvat luiers.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Biancy schreef:Wij gebruikten kruidvatluiers, maar ik vind de randjes vrij hard. Hebben toen een tijdje pampers gebruikt en nu gebruiken we de luiers maat 2 van de aldi. Deze zijn het goedkoopst van de drie en bevallen het best. Ze zijn bijna net zo zacht als pampers.
Ik denk dat de luiers van de Aldi ook hoog zouden scoren in deze test.
Bebino is toch het merk van de Aldi??
Die staat er dan ook bij in de lijst. Die is wel goedkoper maar staat op de 7e plaats!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Over het stinken van Pampers trouwens: normaal heb ik altijd Pampers Baby Dry en die bevallen super. Deze waren van de week echter op en heb nu de New Baby gekocht. Die stinken echt vind ik! Dus als deze op zijn gauw weer terug op de andere.
Qua doekjes gebruik ik sinds een tijdje Huggies, die ruiken fijn, zijn wat dikker en ook vochtig genoeg.
Qua doekjes gebruik ik sinds een tijdje Huggies, die ruiken fijn, zijn wat dikker en ook vochtig genoeg.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Over het stinken van Pampers trouwens: normaal heb ik altijd Pampers Baby Dry en die bevallen super. Deze waren van de week echter op en heb nu de New Baby gekocht. Die stinken echt vind ik! Dus als deze op zijn gauw weer terug op de andere.
Vies he die lucht van die New Baby luiers. Ik had het hier op het consultatiebureau al een keer met een paar andere moeders over gehad en die verklaarde me bijna voor gek. Pampers en stinken naar de kannen van moeders voor moeders??... Nee dat kan niet...
Het is dus echt alleen die new baby want de baby dry luiers stinken helemaal niet
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Bruintje Beer schreef:Biancy schreef:Wij gebruikten kruidvatluiers, maar ik vind de randjes vrij hard. Hebben toen een tijdje pampers gebruikt en nu gebruiken we de luiers maat 2 van de aldi. Deze zijn het goedkoopst van de drie en bevallen het best. Ze zijn bijna net zo zacht als pampers.
Ik denk dat de luiers van de Aldi ook hoog zouden scoren in deze test.
Bebino is toch het merk van de Aldi??
Die staat er dan ook bij in de lijst. Die is wel goedkoper maar staat op de 7e plaats!
Dat klopt Bruintje Beer! Zo ver had ik het nog niet bedacht haha.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ja, die kannen van moeders voor moeders stonken ook zo, bah! Ben dus niet de enige die dit heeft helaas. Ik wacht maar tot ze op zijn en dan weer fijn de Baby Dry.ekjir@M schreef:PapillonRose schreef:Over het stinken van Pampers trouwens: normaal heb ik altijd Pampers Baby Dry en die bevallen super. Deze waren van de week echter op en heb nu de New Baby gekocht. Die stinken echt vind ik! Dus als deze op zijn gauw weer terug op de andere.
Vies he die lucht van die New Baby luiers. Ik had het hier op het consultatiebureau al een keer met een paar andere moeders over gehad en die verklaarde me bijna voor gek. Pampers en stinken naar de kannen van moeders voor moeders??... Nee dat kan niet...
Het is dus echt alleen die new baby want de baby dry luiers stinken helemaal niet
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ook de Kruidvat luiers. Al vanaf dag 1. Op de newborn luiers (maat 1) zit ook een plasindicator. Mijn zoontje zit nu nog steeds in maat 2 (en hij is 6 maanden!), maar heb maat 3 al wel in huis haha. Op het kdv gebruiken ze wel Pampers en merk wel dat ie idd heel vol zitten maar naar mijn idee zijn die wel ietsje zachter (aan de buitenkant) dan die van Kruidvat.
Gast- Gast
is jou zoontje dan heel klein of heel mager?? want mijn zoontje zit in maatje 4
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:is jou zoontje dan heel klein of heel mager?? want mijn zoontje zit in maatje 4
Mijn zoontje is heel lang en heel dun. Hij is zelfs langer dan een kindje van mijn collega die 7 maanden ouder is! Hij heeft nog een pyjamaatje in maat 50-56 dat hem nog steeds past! haha Overigens zit ie nu in maat 68 en soms al 74. Moet wel zeggen die ie nu een beetje meer 'vet' begint te krijgen, iets meer gevuld zeg maar.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kruidvat-luiers
» Kruidvat luiers
» Wie gebruikt er kruidvat luiers?
» Kruidvat newborn luiers
» luiers kruidvat ruilen?
» Kruidvat luiers
» Wie gebruikt er kruidvat luiers?
» Kruidvat newborn luiers
» luiers kruidvat ruilen?