Wie vind jij cool?
+8
TukTuk
Jeanette
RYW
Burn
Melis_je
SleepingBeauty
Jordana
Flippin' Bitch
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie vind jij cool?
AngelNyn schreef:Marin, omdat ze de hele wereld over reist, helemaal in haar eentje, of het nou korte tripjes zijn of wat langer! Het is een droom van mij om dat ooit nog eens te doen,maar weet niet of ik het durf en kan, vooral omdat ik een relatie heb (Vriendlief zou me overigs juist enorm steunen hierin), maar ik ga proberen mijn eindstage in het buitenland te doen, dit zal 4 maanden zijn, dus ben benieuwd!
+1 !!
Marin dus!
Verder vind ik ook Donna en powerbabe cool.
Ik vind de avator van Smooch trouwens ook heel cool
Gast- Gast
Marin sowieso dacht dat ik dat niet meer hoefde te noemen . En Trisha vergeten! RYW lijkt me ook leuk, ben ik benieuwd naar.
Gloria, wie was jij hiervoor? Ik herken je geloof ik niet...
Gloria, wie was jij hiervoor? Ik herken je geloof ik niet...
Gast- Gast
Ik vind mozz cool.. En Reva, supergrover en giacomo. Dan vergeet ik er vast nog een paar..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mozz kan zo heerlijk bitchy zijn, dan zit ik hardop lachend te lezen.;-) Trisha vond ik eerder soms heel bot, maar opeens was er de switch en nu kan ik haar opmerkingen juist enorm waarderen; het breekt een bepaalde sfeer in een topic. RYW vind ik in die zin briljant, dat ik precies hoor hoe ze iets zou zeggen als ik een reactie van d'r lees en Noa kan zo lekker dwars tegen iedereen ingaan en dan zie ik zoveel hap-hap-hap reacties, wat best grappig is om te lezen. Susan kan heel droog uit de hoek komen en Sogood heeft dat ook. Francaise kan sarcastisch zijn en daar hou ik van.
Gast- Gast
Guattari schreef:Mozz kan zo heerlijk bitchy zijn, dan zit ik hardop lachend te lezen.;-) Trisha vond ik eerder soms heel bot, maar opeens was er de switch en nu kan ik haar opmerkingen juist enorm waarderen; het breekt een bepaalde sfeer in een topic.
Met beiden heb ik hetzelfde. Ik vind Mozz opeens heel erg geestig, terwijl ik het voorheen nog weleens moeilijk vond wat ze wel of niet bedoelde. Tegenwoordig, heerlijk als Mozz reageert.
Trisha is gewoon Trisha. In het begin had ik zoiets van; Ja, ok. En nu heb ik zoiets van "Grote bek, zeer klein hartje". Dat mag ik wel in een mens.
De overige forummers die Guat benoemde ken ik niet zoals Guat ze kent, dus heb ik niet echt een oordeel ofzo over.
Gast- Gast
ABE schreef:Guattari schreef:Mozz kan zo heerlijk bitchy zijn, dan zit ik hardop lachend te lezen.;-) Trisha vond ik eerder soms heel bot, maar opeens was er de switch en nu kan ik haar opmerkingen juist enorm waarderen; het breekt een bepaalde sfeer in een topic.
Met beiden heb ik hetzelfde. Ik vind Mozz opeens heel erg geestig, terwijl ik het voorheen nog weleens moeilijk vond wat ze wel of niet bedoelde. Tegenwoordig, heerlijk als Mozz reageert.
Trisha is gewoon Trisha. In het begin had ik zoiets van; Ja, ok. En nu heb ik zoiets van "Grote bek, zeer klein hartje". Dat mag ik wel in een mens.
De overige forummers die Guat benoemde ken ik niet zoals Guat ze kent, dus heb ik niet echt een oordeel ofzo over.
Jeeeej...my win . Kan jou ook beter inschatten ABE.
Gast- Gast
mozzarella schreef:
Hebben we dan een Win/Win situatie?
Gast- Gast
Ik vind Giacomo cool. Omdat ze studeert aan de universiteit en daar consequent tijd aan besteed ( wat heel moeilijk is met ADD ), daarnaast nog behoorlijk veel werkt, een kindje heeft, haar huishouden draaiende houdt en ondertussen ook nog IVF pogingen ondergaat.
Thumbs up!
Thumbs up!
Gast- Gast
ABE schreef:mozzarella schreef:
Hebben we dan een Win/Win situatie?
Ja
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik vind Giacomo cool. Omdat ze studeert aan de universiteit en daar consequent tijd aan besteed ( wat heel moeilijk is met ADD ), daarnaast nog behoorlijk veel werkt, een kindje heeft, haar huishouden draaiende houdt en ondertussen ook nog IVF pogingen ondergaat.
Thumbs up!
Wat lief, dankje!
Gast- Gast
Ik vind jou wel cool, ik vind je foto's cool. En Marin vanwege haar vastberadenheid om haar dromen na te leven (en ook vanwege haar foto's). Mozz vanwege haar humor, TGR vanwege haar lef om gevoelige onderwerpen hier te bespreken (al kan ik het niet altijd waarderen), en VeryCherry vanwege haar extraverte uiterlijk, ze ziet er cool uitpompidom schreef:ik vind Pompidom cool
Gast- Gast
Ik vind ABE, Marin en VeryCherry erg cool
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Punk'd, Burn, Storm, VC, Supergrover, Trisha..
Deze komen als eerst in me op!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Punk'd, Burn, Storm, VC, Supergrover, Trisha..
Wat grappig! Waarom vindt je me cool?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind iedereen cool op zijn eigen manier!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik kan het niet precies toelichten Burn. Je hebt gewoon erg leuke, stoere reacties.. Zowel in het Dagcafé als in andere topics.. Ze vallen me gewoon altijd op, je reacties
Gast- Gast
Ik vind Petra cool, omdat haar man soms erg lang weg is voor zijn werk en zij voor hun kindjes zorgt en daarnaast ook nog werkt. En ook qua uiterlijk vind ik haar cool.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ik kan het niet precies toelichten Burn. Je hebt gewoon erg leuke, stoere reacties.. Zowel in het Dagcafé als in andere topics.. Ze vallen me gewoon altijd op, je reacties
Dankje, heb geen idee welke opmerkingen.. Maar bedankt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Cool that pool!
» Owww... echt cool!!!
» Ik weet dat het allang niet meer cool is maar..
» Wat vind jij oud?
» Ik vind....
» Owww... echt cool!!!
» Ik weet dat het allang niet meer cool is maar..
» Wat vind jij oud?
» Ik vind....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: