Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 14 van 20
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Re: Nagellak tic
Van de goedkopere soorten vind ik Catrice als enige echt super goed werken voor die prijs.
Gast- Gast
inderdaad snowflake, ik heb een leuk kleurtje gevonden maar smeren, verschrikkelijk pffff. Ga morgen toch maar een wat betere halen dan. Catrice is goed zeggen jullie?
Gast- Gast
Ik heb totaal geen moeite met essence. Ik vind dat die net wat beter dekt. Catrice moet ik minimaal 2 lagen op doen en sommigen van Essence maar 1.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ook fluor, maar ook met roze, goud en creme achtig..Arwyn schreef:_Donnaa schreef:IK zag bij de Action een setje nagellak wat heel erg op die lijkt Arwyn! Super
6 van die kleine flesjes met knalblauw, roze, geel en zo? Die is me toch wat te fluor, haha!
Hier zitten wel heel mooie kleurtjes in
Gast- Gast
ow die heb ik hier nog niet gezien, inderdaad wel die fluorkleurtjes. Moet er morgen nog ff heen dus zal eens kijken
Gast- Gast
Die heb ik er ook nog nooit gezien.
Binnenkort maar weer even langs.
Binnenkort maar weer even langs.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mirjam4you schreef:just me only me schreef:Ik heb vorige week m'n teennagels laten pimpen, rose met een bloemetjes sticker, glittertjes, zo leuk (al zeg ik het zelf!)
Heb je een foto? Ben wel benieuwd
Sorry, al even niet meer gelezen hier! Zal van het weekend even proberen een foto te maken en hier op te zetten..
Gast- Gast
vandaag weer aan 't prutsen geweest:
Het randje is een uitbreidingsplaatje bij 't stempelsetje van Essence (wat een kolerewerk. Als ie scheef zat, moest de hele nagel opnieuw, inclusief rode nagellak die dan eerst weer moes drogen )
Toen alles droog was, wilde ik er een topcoat op doen, maar die smeerde de rode nagellak helemaal uit (toch nog niet helemaal droog/uitgehard). Toen maar zo gelaten (moest weg) maar begint nu al een beetje te 'slijten', beetje jammer voor zoveel werk...
Het randje is een uitbreidingsplaatje bij 't stempelsetje van Essence (wat een kolerewerk. Als ie scheef zat, moest de hele nagel opnieuw, inclusief rode nagellak die dan eerst weer moes drogen )
Toen alles droog was, wilde ik er een topcoat op doen, maar die smeerde de rode nagellak helemaal uit (toch nog niet helemaal droog/uitgehard). Toen maar zo gelaten (moest weg) maar begint nu al een beetje te 'slijten', beetje jammer voor zoveel werk...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vier nieuwe lakjes gekocht bij Kruidvat, nagellakfestival!
Lost In Mud
Blue Cara Ciao
Snow Motion
Raspberry Fields Forever
Lost In Mud
Blue Cara Ciao
Snow Motion
Raspberry Fields Forever
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Slow Motion, is dat echt mooi wit?
Snow Motion
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Die Snow Motion heb ik ook nog nooit gezien, ga er morgen eens naar kijken, misschien hebben ze hem nu wel ?
Gast- Gast
Die Snow Motion heb ik ook, maar is bij mij heel erg stroperig.. Hebben jullie dat ook?
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
BWR, hoe gaat het eigenlijk met jou ? In heb ik de afgelopen tijd een aantal keer aan je moeten denken bij bepaalde dingen. Zou ik jullie site nog een keertje mogen ?
Gast- Gast
Deze heb ik nu op. Vind ik een mooi kleurtje!
Zwerver- Ratel
Ik wil mijn nagels nog steeds zo een keertje doen:
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pfff sinds mn zwangerschap breken mn nagels continu af, of ik ze nu bij houd met vijlen, nagelolie, handcreme het is gewoon niet leuk ..
dus heb nu elke x korter nagels en dat lakt ook niet fijn! Boeehoeee
dus heb nu elke x korter nagels en dat lakt ook niet fijn! Boeehoeee
Gast- Gast
TGR schreef:Ik wil mijn nagels nog steeds zo een keertje doen:
Bij Douglas heb je van die nagelstickers in verschillende printjes, misschien zit deze er ook bij!
Ik heb er zelf zwart met sterretjes van en zebraprint.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik krijg bij witte nagellak altijd zo'n correctievloeistof idee.
Ik heb 'm gekocht als basis voor water marbling; met een witte ondergrond komen de kleuren feller uit.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Megara schreef:Ik krijg bij witte nagellak altijd zo'n correctievloeistof idee.
Ik heb 'm gekocht als basis voor water marbling; met een witte ondergrond komen de kleuren feller uit.
Dat is wel gaaf! Wil je eens een foto van je nagels plaatsen als je zoiets hebt gedaan?
Gast- Gast
Vond ik via via, vind 'm erg stoer!! hahah al zou ik het zelf nooit dragen, jullie?
Oh en deze!
Laatst aangepast door wc-eend op wo 25 mei 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Pagina 14 van 20
Permissies van dit forum: