Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 15 van 20
Pagina 15 van 20 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20
Re: Nagellak tic
TGR schreef:Ik wil mijn nagels nog steeds zo een keertje doen:
Misschien leuk om dat samen met Marin te laten doen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm lastig... Knalrood blijft mn all time favourite, maar ik vind Raspberry Fields Forever ook erg gaaf! En Forget Me Not. En heb nu een knalroze van de Hema op, gisteren gekocht, ook leuk en zomers!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:TGR schreef:Ik wil mijn nagels nog steeds zo een keertje doen:
Misschien leuk om dat samen met Marin te laten doen
Eerst witte basecoat, dan rode streepjes trekken tot je 'french manicure lijntje'. bovenste stukje blauw lakken en met 'n satéprikker witte stipjes zetten (want vraag me af of iemand zal zien dat dat geen sterretjes zijn... Anders stipje zetten en uittrekken met satéprikker (net als een vlek nagellak in 'n bekertje water, als bij water marbling)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn favoriete kleur op dit moment is Ruby Pumps van China Glaze
Daarnaast heb ik ook vaak zwart of donkerblauw op. Maar de Ruby Pumps staat met stip op nummer 1
Daarnaast heb ik ook vaak zwart of donkerblauw op. Maar de Ruby Pumps staat met stip op nummer 1
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Mijn favo kleurtjes zijn Chelsea van NYC en gewoon zwarte nagellak
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Herome WICC, 98 Sydney!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
En:
Herome WIC 81 Madrid
Herome WIC 81 Madrid
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Megara schreef:Dijn82 schreef:Megara schreef:Ik krijg bij witte nagellak altijd zo'n correctievloeistof idee.
Ik heb 'm gekocht als basis voor water marbling; met een witte ondergrond komen de kleuren feller uit.
Dat is wel gaaf! Wil je eens een foto van je nagels plaatsen als je zoiets hebt gedaan?
Ik heb ergens in dit topic al een foto geplaatst van mijn eerste poging, maar ik zal de volgende keer weer foto's maken. M'n nagels moeten alleen weer even groeien.
Gast- Gast
Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Laatst aangepast door Anniej_S op za 28 mei 2011 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Uitprobeersel:
(idee gejat van een kind uit mn klas haha)
(idee gejat van een kind uit mn klas haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
Anniej_S schreef:Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Ja! En jij was een collega
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Klopt! ik zag van de week een foto van jouw dus ik d8 heeeee bekend! ;-)
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Grappig! Ik zag een tijdje terug een foto van jou hier, toen had ik er ook nog iets onder gezet als 'hee collega', maar volgens mij heb je dat niet meer gelezen. Ik werkte bij de Panini trouwens. Jij werkt er ook niet meer hè? Je zusje nog wel?
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Grappig! Ik zag een tijdje terug een foto van jou hier, toen had ik er ook nog iets onder gezet als 'hee collega', maar volgens mij heb je dat niet meer gelezen. Ik werkte bij de Panini trouwens. Jij werkt er ook niet meer hè? Je zusje nog wel?
Owja! Jij werkt bij beneden! nee, mijn contract werd na 2jr niet verlengd en moest dus weg, mn zusje is een stukje jonger & heeft imiddels een vastcontract, maar ik van beneden na de 1e verhuisd!
Kan best dat je een reactie hebt achtergelaten, was dat niet op het oude forum? Toen had ik volgens mij al zoiets van, collega? Haha, maar nu weet ik wel wie je bent!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82 schreef:Anniej_S schreef:Dijn82, heb jij bij La Place in A. gewerkt?
Owja! Jij werkt bij beneden! nee, mijn contract werd na 2jr niet verlengd en moest dus weg, mn zusje is een stukje jonger & heeft imiddels een vastcontract, maar ik van beneden na de 1e verhuisd!
Kan best dat je een reactie hebt achtergelaten, was dat niet op het oude forum? Toen had ik volgens mij al zoiets van, collega? Haha, maar nu weet ik wel wie je bent!
Kan best dat dat op het oude forum was. Ik had ook een vast contract, maar besloot om toch maar weer te gaan studeren. De rayonmanager heeft nog geprobeerd om me over te halen om te blijven, maar ik vond het wel tijd voor iets nieuws.
Gast- Gast
volgens mij (dit is niet MIJN foto) zou ik het beste resultaat op deze foto krijgen met 3 of zelfs 4 laagjes tis nu met 2 laagjes; erggg streperig zeg maar...
Gast- Gast
Zoals op defoto krijg ik het ook nooit hoor
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat voor topcoat gebruiken jullie? Ik gebruik er nu 1tje van catrice, maar wat ik ook doe (na het schudden ff een half uurtje laten staan e.d.) krijg alleen maar bubbeltjes in mijn nagellak.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Wat voor topcoat gebruiken jullie? Ik gebruik er nu 1tje van catrice, maar wat ik ook doe (na het schudden ff een half uurtje laten staan e.d.) krijg alleen maar bubbeltjes in mijn nagellak.
Oooh, komt dat daarvan. Ik heb ook last van bubbeltjes, vroeg me al af hoe dat kwam
Ik gebruik trouwens de topcoat van Essence, maar dat is dan dus ook geen aanrader
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Je moet je nagellak ook niet schudden, dan krijg je juist bubbeltjes.
Dan kun je hem beter even heen en weer rollen tussen je handen.
Dan kun je hem beter even heen en weer rollen tussen je handen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 15 van 20 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20
Pagina 15 van 20
Permissies van dit forum: