Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 13 van 20
Pagina 13 van 20 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20
Re: Nagellak tic
Wat gebruik je voor nagellak?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
daar ben ik dus een beetje bang dat 't probleem ligt.. Ik heb van alles: h&m, hema, essence... Heb vorige week een kleurtje van essence gekocht die speciaal voor die stempels zijn, maar daar was alleen de witte nog van en daarnaast had je nog zwart en nog een suf kleurtje.. Terwijl het mij juist leuk lijkt om ook daarmee met allemaal verschillende kleurtjes te werken!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is inderdaad het probleem. Die speciale stempel polish van essence moeten wel werken als het goed. Er is ergens een lijst op het internet met welke lakjes je kan stempelen. AL vind ik het dan lang niet zo mooi!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
welke's dat?
vandaag nog 'n paar gekocht
vandaag nog 'n paar gekocht
Jerry- Ratel
Oh, ben ik de naam vergeten!
Dat is From Dusk to Dawn!
Deze Just Married krijg ik net trouwens ook nog, vind ik mooi voor in de zomer vooral:
Dat is From Dusk to Dawn!
Deze Just Married krijg ik net trouwens ook nog, vind ik mooi voor in de zomer vooral:
Gast- Gast
From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Ik heb nu Miss Piggy Reloaded op:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb mijn eerste Catricelakjes gekocht! Moest toch nog nagellak hebben en dit merk had ik nog nooit geprobeerd.
Heb er 4 gekocht:
Raspberry Fields Forever
Wrapped Around My Finger
Dirty Berry
Up In The Air
Ik wou plaatjes plakken maar hij doet het even niet. Ben erg benieuwd
Heb er 4 gekocht:
Raspberry Fields Forever
Wrapped Around My Finger
Dirty Berry
Up In The Air
Ik wou plaatjes plakken maar hij doet het even niet. Ben erg benieuwd
Gast- Gast
_Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Erg mooie kleur, wat me opvalt is dat er heel veel kleurtjes hier gebruikt worden die ik graag zou willen maar niet bij onze Kruidvats verkrijgbaar zijn? Zullen ze vast al ouder zijn denk ik?!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:_Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Erg mooie kleur, wat me opvalt is dat er heel veel kleurtjes hier gebruikt worden die ik graag zou willen maar niet bij onze Kruidvats verkrijgbaar zijn? Zullen ze vast al ouder zijn denk ik?!
Ja, potver... Ik ging hier in Apeldoorn net ook kijken. (kruidvat zit bij mij om de hoek) en die hadden ze inderdaad niet....
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Anniej_S schreef:_Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Ja, potver... Ik ging hier in Apeldoorn net ook kijken. (kruidvat zit bij mij om de hoek) en die hadden ze inderdaad niet....
Welke ben je geweest? Ik heb de hele stad (hoofdstraat zitten er 2 toch?!) En hofstraat gehad...Anklaar verkopen ze bijna geen Catrice en op de Mheen ook amper, dus enige hoop is nog in Zuid die grote.....
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Bitterkoek_ schreef:Anniej_S schreef:_Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Welke ben je geweest? Ik heb de hele stad (hoofdstraat zitten er 2 toch?!) En hofstraat gehad...Anklaar verkopen ze bijna geen Catrice en op de Mheen ook amper, dus enige hoop is nog in Zuid die grote.....
Denk dat ik ze allemaal heb opgekocht
Jerry- Ratel
Anniej_S schreef:Bitterkoek_ schreef:Anniej_S schreef:_Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Ik ben in de Hoofdstraat geweest. Maar daar hadden ze het duidelijk niet.
Gast- Gast
IK zag bij de Action een setje nagellak wat heel erg op die lijkt Arwyn! Super
Gast- Gast
Nah de laatste keer toen ik hier bij de action was, was de naggellak zo goed als op. Ze hadden alleen nog rood. Ik moet wel zeggen dat ik de nagellak van essence colour & go, maar slecht vind smeren.
Gast- Gast
Arwyn schreef:
is dat niet heule dure?
Jerry- Ratel
_Donnaa schreef:IK zag bij de Action een setje nagellak wat heel erg op die lijkt Arwyn! Super
6 van die kleine flesjes met knalblauw, roze, geel en zo? Die is me toch wat te fluor, haha!
Hier zitten wel heel mooie kleurtjes in
Jerry: Hij was best prijzig.. Ik heb er 19,50 voor betaald (ach, per flesje is dat nog 'maar' 3,25.. )
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Miss Piggy Reloaded is juist een nieuw kleurtje, dus nog niet uit het assortiment!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Miss Piggy Reloaded is juist een nieuw kleurtje, dus nog niet uit het assortiment!
Morgen toch maar op zoek
Gast- Gast
Bedoel dat ik hem nieuw heb gekocht._Chance schreef:From dusk to dawn is niet nieuw Maar wel mooi!
Gast- Gast
Lily schreef:Nah de laatste keer toen ik hier bij de action was, was de naggellak zo goed als op. Ze hadden alleen nog rood. Ik moet wel zeggen dat ik de nagellak van essence colour & go, maar slecht vind smeren.
Idd. Die nagellak van Essence is er bij mij ook heel snel (voor een deel) af. Heel irritant.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 13 van 20 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20
Pagina 13 van 20
Permissies van dit forum: