Nagellak tic
+40
Zininzon
Anker12
Rush
Sorella
SoGood
Melis_je
Error
Janelie
blauwwitrood
Raindrop
Toet
Monte
applestar
Travelgurly
Mari
Jerry
Sushi
Juul
Flippin' Bitch
Jeanette
smooch
VeryCherry
Kabouter
Caroow
minoessepoes
ijsjemeisje
TGR
Zora
Summerlovin
Bliss
Sterre
Tyrael
Nathalie
Plien84
lyke
Mida4you
Blond
Arwyn
Zwerver
SoezieQ
44 plaatsers
Pagina 12 van 20
Pagina 12 van 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
Re: Nagellak tic
Mooi! Met welke kleurtjes heb je 't gedaan?
Ik heb tot nu toe kraanwater gebruikt... Veel youtube-filmpjes hebben 't over 'filtered water' en dat dat beter is, omdat de druppels dan beter uitvloeien.. Zie mezelf al 'n flesje water kopen om 't daar in te proberen
Wat heb ik trouwens een rare duim... Als ik zie hoe iedereen hier z'n vingers houdt (dan wel niet om 'n flesje)... Als ik dat doe, is de nagel van mn duim helemaal niet 'helemaal' in beeld...
Ik heb tot nu toe kraanwater gebruikt... Veel youtube-filmpjes hebben 't over 'filtered water' en dat dat beter is, omdat de druppels dan beter uitvloeien.. Zie mezelf al 'n flesje water kopen om 't daar in te proberen
Wat heb ik trouwens een rare duim... Als ik zie hoe iedereen hier z'n vingers houdt (dan wel niet om 'n flesje)... Als ik dat doe, is de nagel van mn duim helemaal niet 'helemaal' in beeld...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Jerry, zoals Dijn haar duim houdt, kan ik het ook niet hoor! Die zie je dan gewoon iets meer van de zijkant
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat water marble ziet er idd leuk uit, maar ik heb geen zin in geknoei
Heb nu Iron Mermaiden op, valt me een beetje tegen eigenlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Dat water marble ziet er idd leuk uit, maar ik heb geen zin in geknoei
Die vind ik ook tegenvallen idd.
Ik gebruik trouwens altijd een basecoat en vaak ook een topcoat.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb één keer dat water marble gebeuren geprobeerd en één nagel was heel mooi geworden maar daarna was ik 't alweer zat. Ik vind nagellakken heerlijk, maar dat duurde me echt te lang Maar het resultaat is wel heel vet!
Een collega van mij doet 't ook wel eens, maar dan bijvoorbeeld alleen op haar ringvingernagels.
Een collega van mij doet 't ook wel eens, maar dan bijvoorbeeld alleen op haar ringvingernagels.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Taddaaa net mn vingernagels maar ff een BOOST gegeven
Teennagels weet ik nog niet, misschien roze ofzo?!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Taddaaa net mn vingernagels maar ff een BOOST gegeven
Die heb ik ook op nu! Leuk kleurtje en hij smeerde lekker.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Anniej_S schreef:Taddaaa net mn vingernagels maar ff een BOOST gegeven
Die heb ik ook op nu! Leuk kleurtje en hij smeerde lekker.
Op mn teennagels LIME groen gedaan (weetzonietffdenaamvantpotje) die vind ik echt NIET fijn...erg jammer!
Gast- Gast
Passen jullie je nagellak aan, naar wat je draagt? Dus matcht jouw nagellak met wat je aan hebt? Of hoeft dat tegenwoordig niet meer....
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb dat wel.
Mijn teennagels boeit me dat niet zo eerlijk gezegd het ging mij om mn handjes , ik zie vaak gekleurde nageltjes en dan denk ik, dat matcht niet echt met wat je aan hebt?! Maar ben niet de enige dus die daar dus wel beetje rekening mee houd
Gast- Gast
Ik let altijd wel op dat mn nagellak enigszins bij mn kleding past. Nu draag ik gelukkig vaak zwart en daar past bijna alle nagellak wel bij Heb dit weekend paars op gedaan en vond in mn kast weer een paars shirtje in precies die kleur, dus die heb ik vandaag aan. Morgen trek ik er gewoon iets zwarts bij aan denk ik en dan doe ik morgenavond maar weer een ander kleurtje op.
Hoe denken jullie trouwens over de combi vinger- en teennagels? Moeten die dezelfde kleur zijn of maakt jullie dat niks uit? Ik vind t wel t mooist als t dezelfde kleur is, maar de lak op mn tenen laat ik altijd veel langer zitten, dus het is ook wel een verschillend. Vind dan wel dat de kleuren bij elkaar moeten passen (én allebei bij de kleding!).
Hoe denken jullie trouwens over de combi vinger- en teennagels? Moeten die dezelfde kleur zijn of maakt jullie dat niks uit? Ik vind t wel t mooist als t dezelfde kleur is, maar de lak op mn tenen laat ik altijd veel langer zitten, dus het is ook wel een verschillend. Vind dan wel dat de kleuren bij elkaar moeten passen (én allebei bij de kleding!).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef: Ik let altijd wel op dat mn nagellak enigszins bij mn kleding past. Nu draag ik gelukkig vaak zwart en daar past bijna alle nagellak wel bij Heb dit weekend paars op gedaan en vond in mn kast weer een paars shirtje in precies die kleur, dus die heb ik vandaag aan. Morgen trek ik er gewoon iets zwarts bij aan denk ik en dan doe ik morgenavond maar weer een ander kleurtje op.
Op mijn vingernagels let ik daar dus wel op! En mn teennagels eigenlijk niet. Nu passen de blauw en limegroen wel bij elkaar, maar als het morgen zulk vies weer is heb ik toch dichte schoenen aan als ik moet werken dus niemand die het ziet, ja manlief maar die kijkt niet alleen maar naar mijn teennagels denk ik
Gast- Gast
Op m'n teennagels heb ik eigenlijk altijd rood of roze, dat kan dus wel bij de meeste dingen.
Sowieso heb ik vooral neutrale kleuren. Veel roze, bruin/beige/taupe, wat rood en zacht paars, maar geen blauw, geel, groen of iets dergelijks. De helft van de week loop ik verplicht in het zwart, dus daar kan alles wel bij en zo niet, dan maat niet!
Ik heb er nooit op gelet eigenlijk, haha.
Sowieso heb ik vooral neutrale kleuren. Veel roze, bruin/beige/taupe, wat rood en zacht paars, maar geen blauw, geel, groen of iets dergelijks. De helft van de week loop ik verplicht in het zwart, dus daar kan alles wel bij en zo niet, dan maat niet!
Ik heb er nooit op gelet eigenlijk, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik wil deze!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb vorige week m'n teennagels laten pimpen, rose met een bloemetjes sticker, glittertjes, zo leuk (al zeg ik het zelf!)
Gast- Gast
just me only me schreef:Ik heb vorige week m'n teennagels laten pimpen, rose met een bloemetjes sticker, glittertjes, zo leuk (al zeg ik het zelf!)
Heb je een foto? Ben wel benieuwd
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb ook Dirty Berry op nu..
Op m`n teennagels heb ik altijd zilver, grijs of zwart.. Op het moment Back to Black van Catrice..
Op m`n teennagels heb ik altijd zilver, grijs of zwart.. Op het moment Back to Black van Catrice..
Gast- Gast
Jerry schreef:Mooi! Met welke kleurtjes heb je 't gedaan?
Dirty Berry en Bye Bye Birdie.
Gast- Gast
Ik let echt niet altijd of mn nagellak bij mijn kleding kleurt. Ik heb nu blauwe nagellak op (up in the air van Catrice), en gister had ik ook een blauwe jurk aan. Nu niet, een rood rokje met verder zwarte legging en zwart vest. I don't care dat het niet matcht.
Vanavond gaat er weer een ander kleurtje op. En mn teennagels gun ik eventjes een week geen nagellak.
Vanavond gaat er weer een ander kleurtje op. En mn teennagels gun ik eventjes een week geen nagellak.
Blond- Lady Post-a-lot
vraagje over nagelstempeltjes:
Ik heb een poos geleden zo'n setje gekocht bij de kruidvat (van Essence), maar bij mij lukt 't voor geen meter! Het patroontje komt bij mij nooit helemaal op dat stempeltje... Iemand die hier ervaring mee heeft en de goede oplossing heeft?
Ik heb een poos geleden zo'n setje gekocht bij de kruidvat (van Essence), maar bij mij lukt 't voor geen meter! Het patroontje komt bij mij nooit helemaal op dat stempeltje... Iemand die hier ervaring mee heeft en de goede oplossing heeft?
Jerry- Ratel
Jerry, je moet een rollende beweging maken! Even oefenen en door hebben, dan is het super luek! Kijk anders even youtube
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
dat doe ik ook... Maar hij pikt 't gewoon niet op van 't metalen plaatje
Jerry- Ratel
Pagina 12 van 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
Pagina 12 van 20