Wat voor een raambekleding hebben jullie?
+9
PapillonRose
Bruintje Beer
Teddyaapje
Flip Fluitketel
mama van Mila
Parisienne
Meeko
duckie
-Ieniemienie-
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor een raambekleding hebben jullie?
Ik ben bezig met een nieuwe kamer voor onze dochter, en een nieuwe kamer voor de baby.
Nu ben ik aan het kijken voor gordijnen, rolgordijnen ed. En vroeg me af.
Wat hebben jullie hangen in de kamers van jullie kindjes (evt fotos ?)
Want twijfel heel erg. Want ik wil het snachts/smorgens zo donker mogelijk hebben in hun kamertjes (dara komt de zon op)
DUs twijfel tussen alleen verduisterende gordijnen, of verduisterende rolgordijnen en normale gordijnen erover..
Hmm lastig haha! En waar heb je ze gekocht?
Nu ben ik aan het kijken voor gordijnen, rolgordijnen ed. En vroeg me af.
Wat hebben jullie hangen in de kamers van jullie kindjes (evt fotos ?)
Want twijfel heel erg. Want ik wil het snachts/smorgens zo donker mogelijk hebben in hun kamertjes (dara komt de zon op)
DUs twijfel tussen alleen verduisterende gordijnen, of verduisterende rolgordijnen en normale gordijnen erover..
Hmm lastig haha! En waar heb je ze gekocht?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat voor een raambekleding hebben jullie?
wij hebben op de babykamer een zilverkleurige luxaflex hangen (praxis) en verder hangen er aan de buitenkant van die elektrische rolluiken dus die gaan vaak (half) dicht voor verduistering
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben bij beide witte verduisterende rolgordijnen van Ikea. En dan bij Elin nog witte gordijnen en bij Senna roze gordijnen. Is donker genoeg overdag.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben brede Luxaflex voor het raam hangen, met daarvoor nog een wit gordijn. Verduisterd op zich voldoende, het gaat maar om 1 raam van een meter breed. N. slaapt altijd wel, of het nou donker is of niet. Het is overigens ook niet van invloed op hoe laat ze wakker wordt. De zon gaat aan deze kant ook op, maar zij slaapt dan vaak nog door tot een uur of 8.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben toen Mila ruim een jaar was rolluiken aan de buitenkant laten hangen. Binnen hangen roze gordijnen voor de leuk!
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
J heeft verduisterende rolgordijnen en verduisterende overgordijnen (er kwam toch nog best wat licht door de kiertjes). Allebei in dezelfde kleur blauw. Het helpt alleen niks want momenteel is ie elke ochtend tussen half 6 en kwart over 6 wakker haha
Gast- Gast
Wij hebben buiten rolluiken hangen en binnen luxaflex en nog donkere gordijnen. Gordijnen hangen er gewoon voor de leuk. En rolluik gaat naar beneden voor de zon en als ze gaat slapen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben een verduisterend rolgordijn (hing er nog van de vorige bewoners), omdat het boven vaak erg warm werd in de zomer hebben we vorige zomer rolluiken laten plaatsen, en ter decoratie heb ik nog zilverkleurige gordijnen opgehangen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben bruine luxaflex en lichtbeige gordijnen. Beide van de Ikea.
Overdag hebben wij het gewoon open maar s' nacths alles dicht en is nagenoeg donker.
Overdag hebben wij het gewoon open maar s' nacths alles dicht en is nagenoeg donker.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
S. heeft alleen een donkere grijze luxaflex op zijn kamertje. En het is echt donker genoeg op zijn kamertje
Gast- Gast
Ik heb hier een gordijnenverzameling op haar kamertje Ik heb verduisterende rolgordijnen en die gaan 's avonds naar beneden, soms overdag ook als het nodig is. Verder heb ik gewoon voor de leuke aankleding een siergordijntje over het onderste stuk van het raam hangen (horizontaal). En aan de zijkanten van het raam heb ik opzijgeschoven lussengordijnen, ook voor de sier (hoewel ik deze ook kan gebruiken ipv de rolgordijnen als ik dat wil).
Een foto van de gordijnen (die hangen nu nog hetzelfde, verder is het wel wat veranderd zoals vlindertjes die ik erop geklemd heb):
Een foto van de gordijnen (die hangen nu nog hetzelfde, verder is het wel wat veranderd zoals vlindertjes die ik erop geklemd heb):
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben een roze verduisterend rolgordijn van Lief! (zal thuis eens kijken of ik een foto heb)
Deze doe ik 's middags half dicht tegen de zon, maar verder zorg ik ervoor dat het redelijk licht blijft op haar kamertje, om het dag-nacht ritme niet te verstoren.
Deze doe ik 's middags half dicht tegen de zon, maar verder zorg ik ervoor dat het redelijk licht blijft op haar kamertje, om het dag-nacht ritme niet te verstoren.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Bevalt hier goed in gebruik, alleen komt er toch nog wel aardig licht langsheen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben deze voor Z. en we hebben hem verduisterend laten maken. Ik werkte toen die tijd nog bij de Kwantum en had nogal wat korting hihi.
http://kwantum.nl/gordijnen/drukstoffen/dessin/0437003
http://kwantum.nl/gordijnen/drukstoffen/dessin/0437003
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij gaan ook voor een verduisteren rolgordijn omdat de zon smorgens opkomt, en dan verder nog vitrage.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had nog een foto beloofd
Hier was het kamertje nog niet af btw
Hier was het kamertje nog niet af btw
Diese- Prater
Leuk, Leuk Diese!
Ik baalde destijds wel, wij hadden net de kamer behangen, kwam Lief! met behang en aankleding
Ik baalde destijds wel, wij hadden net de kamer behangen, kwam Lief! met behang en aankleding
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Het rolgordijn was ook het allereerste wat ik voor het kamertje heb gekocht, en ik heb de rest er op aan gepast. Nog steeds erg blij met het rood-roze-wit kamertje
(Ben nu trouwens al aan het webshoppen voor een nieuw babykamertje in de toekomst haha...nog lang niet aan de orde )
(Ben nu trouwens al aan het webshoppen voor een nieuw babykamertje in de toekomst haha...nog lang niet aan de orde )
Diese- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor behang hebben jullie?
» NAV: wat voor kolf hebben jullie?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor behang hebben jullie?
» NAV: wat voor kolf hebben jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: