Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kinderstoel?

+13
sabje
moepie
Mida4you
PapillonRose
Floor
Parisienne
Annemie
pantuf
Bruintje Beer
Liadan
holaagirl
Fiwen
Flip Fluitketel
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:02

Wij hebben de tiamo meegroeistoel. Zelfde idee als een triptrap, hier kunnen ze ook nog een hele tijd in zitten, als ze wat groter zijn kan het blad eraf en kun je het als gewone stoel gebruiken. Ik wilde per se een meegroeistoel en deze is een stuk goedkoper dan de originele triptrap.
Wij hebben de naturel variant en ik vind de houtteking in de stoel heel erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 5:27

Mirjam4you schreef:Wij hebben de bambino kinderstoel van de Kruidvat. Je kunt hem niet onder de tafel schuiven ( ligt er ook aan wat voor tafel je hebt ) maar wij zetten hem gewoon tegen het tafelblad aan en dat wil prima!

+1, wilde eigenlijk de trip trap kinderstoelen, maar deze twee hebben we cadeau gekregen en die doen het eigenlijk prima en ben er erg blij mee.
Mijn nichtjes hebben tot hun 7de nog gebruik gemaakt van deze stoelen met tekenen etc. alleen dan zonder tafelblad natuurlijk. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  moepie do 28 apr 2011 - 6:18

Wij hebben een bloom kinderstoel op zolder staan Embarassed
We hebben hem heel veel gebruikt vanaf de geboorte, ipv wipstoel. Maar toen ze goed zelf kon zitten was hij niet ideaal voor onze dochter, met het blad erop verdween ze in de stoel (ze is ook niet een van de grootsten) Voor de vakantie hadden we een ikea kinderstoel gekocht en hier zat ze veel beter in, dus die staat sinds afgelopen zomer ook in huis. Binnenkort wil ik de Bloom weer naar beneden halen, misschien gaat het nu beter.

maar als je niet veel geld kwijt wilt dan is een ikea stoel echt ideaal!! Hij is super in gebruik en je neemt hem zo even ergens mee naar toe.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Mida4you do 28 apr 2011 - 6:58

Parisienne schreef:
Mirjam4you schreef:Wij hebben de bambino kinderstoel van de Kruidvat. Je kunt hem niet onder de tafel schuiven ( ligt er ook aan wat voor tafel je hebt ) maar wij zetten hem gewoon tegen het tafelblad aan en dat wil prima!

Wij hebben onze kinderstoel (die Advance by Cotinfant) ook tegen het tafelblad aangeschoven, werkt ook prima. Wel opletten op vingertjes die er niet tussen komen te zitten! Wink Hij staat daarom vaak wel een stukje er vanaf. Als we het blad er vanaf schuiven kan hij wel aan tafel geschoven worden.

Bij ons staat hij ook en stukje van de tafel af. O.a. voor de vingertjes en dat ze zich niet kan afzetten aan de tafel met haar voetjes en dat ze dan naar achteren kiepert met de stoel ( heb ik vroeger toen ik klein was gehad namelijk ) en die fout wil ik ook niet begaan.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:04

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTl2W9lKgeCvvrtSx8fZgzqeTIkQglQe3eQLmB-4s3FN8ohxYZcEQ&t=1

Deze hebben wij! Ideaal, alles is uit elkaar te halen, goed schoon te houden en of wasbaar! Ben er super blij mee, kan hem in klappen zodat hij ook niet in de wegstaat, ook kan deze lager worden gezet etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Floor do 28 apr 2011 - 8:21

Annie, welk merk/model stoel is dat? dan kijk ik daar ook eens naar, degene die ik graag wil vind mijn man toch wel echt te duur (259euro)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 8:24

Floor schreef:Annie, welk merk/model stoel is dat? dan kijk ik daar ook eens naar, degene die ik graag wil vind mijn man toch wel echt te duur (259euro)

Kinderstoel van x-adventure retro serie hebben wij, de stoel kan in 3 standen en vanaf 3maand al gebruikt worden.
De stoel heeft ons rond de 100 euro gekost? Mijn man zegt net tussen de 79 en 100 heeft het gekost....weten we niet meer precies!

Zitten gespjes in waarmee je ze kan vast zetten enz..ik vind hem ideaal, het blad hebben we er nog niet op want daar heeft ze toch nog niks aan! (je kan eens op marktplaats kijken, veel winkels bieden ook kinderstoelen aan op MP nieuw tegen veeeel lagere prijzen, zo hebben wij deze, oude serie, gekocht!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  sabje do 28 apr 2011 - 8:27

Ik heb de bovenste. Ik vind hem erg fijn. Het blad is er makkelijke af te halen. Het is ook een smalzitje hij kon er vrij snel inzitten. Op de foto zonder blad.
Welke kinderstoel? - Pagina 2 1224514825_5_NIyB

Bij mijn ouders hebben ze de bambinostoel. Hij kan daar nu nog niet goed inzitten (ook niet met stoelverkleiner). Hij is vrij ruim.

Voor buiten hebben we de ikeastoel gekochcht. Echt een ideaal ding. Hij zit hier goed in en is goed schoon te maken.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  xxjojootjexx do 28 apr 2011 - 8:37

Wij hadden de stoel van Bambino. Echt een rot stoel. Het eten en drinken gaat allemaal tussen de naadjes in zitten en dat krijg je amper of gewoon niet schoon..
Daarna een Ikea stoel gekocht.. Die goedkope van 15 euro. Incl. blad. Ideaal, want zo kunnen we hem ook makkelijk buiten zetten, kan Kirsten schilderen, kleien etc. En nu 2 jaar in gebruik.
Voor Tristan hebben we ook een stoel bijgekocht, omdat Kirsten er nog steeds in zit.
We hebben er nu dus 2 staan. De tafel staat met de lange kant tegen de muur. Onze 2 stoelen op de andere lange kant en aan beide korte kanten zit een kind met stoel. Zo staan de stoelen niet in het pad en lopen wij er dus ook niet elke dag tegen aan :P
Wat ik vooral super vind is dat hij enorm stevig staat. Kirsten klimt er zelf in, ze pakt een opstapkrukje en dan klauterd ze er in en er ook weer uit wanneer ze wil.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 20:43

Deze hebben wij, en ik vind 'm heel fijn:


Welke kinderstoel? - Pagina 2 VrtRlsHPerA==

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Floor do 28 apr 2011 - 22:13

Anniej_S schreef:
Floor schreef:Annie, welk merk/model stoel is dat? dan kijk ik daar ook eens naar, degene die ik graag wil vind mijn man toch wel echt te duur (259euro)

Kinderstoel van x-adventure retro serie hebben wij, de stoel kan in 3 standen en vanaf 3maand al gebruikt worden.
De stoel heeft ons rond de 100 euro gekost? Mijn man zegt net tussen de 79 en 100 heeft het gekost....weten we niet meer precies!

Zitten gespjes in waarmee je ze kan vast zetten enz..ik vind hem ideaal, het blad hebben we er nog niet op want daar heeft ze toch nog niks aan! (je kan eens op marktplaats kijken, veel winkels bieden ook kinderstoelen aan op MP nieuw tegen veeeel lagere prijzen, zo hebben wij deze, oude serie, gekocht!)

Bedankt, ik heb de x-adventure urban gevonden op de site van de winkel waar we het kamertje willen bestellen, daar kost de stoel € 79, kan ik hem meteen in het echt bekijken als we in de winkel zijn.
Kan het blad er ook af en dat je de stoel dan aan tafel schuift?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 22:37

Floor schreef:
Anniej_S schreef:
Floor schreef:Annie, welk merk/model stoel is dat? dan kijk ik daar ook eens naar, degene die ik graag wil vind mijn man toch wel echt te duur (259euro)

Kinderstoel van x-adventure retro serie hebben wij, de stoel kan in 3 standen en vanaf 3maand al gebruikt worden.
De stoel heeft ons rond de 100 euro gekost? Mijn man zegt net tussen de 79 en 100 heeft het gekost....weten we niet meer precies!

Zitten gespjes in waarmee je ze kan vast zetten enz..ik vind hem ideaal, het blad hebben we er nog niet op want daar heeft ze toch nog niks aan! (je kan eens op marktplaats kijken, veel winkels bieden ook kinderstoelen aan op MP nieuw tegen veeeel lagere prijzen, zo hebben wij deze, oude serie, gekocht!)

Bedankt, ik heb de x-adventure urban gevonden op de site van de winkel waar we het kamertje willen bestellen, daar kost de stoel € 79, kan ik hem meteen in het echt bekijken als we in de winkel zijn.
Kan het blad er ook af en dat je de stoel dan aan tafel schuift?

Ik heb die ook! smile En ja het blad kan er af en kan aan tafel geschoven worden. Best een fijne stoel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Susan do 28 apr 2011 - 23:44

Voor Yrsa eentje van Ikea en voor Ezra eentje van Bambino, maar ik wil voor hem eigenlijk een Stokke. Beugel en eetblad zijn niet meer nodig, het hoeft dan echt alleen de stoel te zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 0:39

Eerst hadden we die goedkope Ikea stoel staan. Was een handig ding. Nu hij wat ouder is (ruim 3,5jr) hebben we een Tripp Trapp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 0:45

Storm schreef:Deze hebben wij, en ik vind 'm heel fijn:


Welke kinderstoel? - Pagina 2 VrtRlsHPerA==

Die hebben wij ook, ik ben er nog steeds heel blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  duckie vr 29 apr 2011 - 1:42

wij hebben een tripp trapp gekocht (staat alleen nog bij de prenatal, was besteld en moet hem nog ophalen Embarassed ) ben benieuwd hoe die strax bevalt
misschien is die van de ikea wel een optie om te hebben voor erbij als we weggaan of voor bij mn ouders ofzo... lees dat ie iedereen goed bevalt dus..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 7:07

S. heeft een witte Stokke stoel en ik ben erg tot nu toe erg blij mee ! Ik heb er een speciaal zitje in laten maken van zeil dus het is ook makkelijk om schoon te maken. Bij mijn ouders heeft hij die van Ikea en daar zit hij ook prima in

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 7:17

FoolishSam schreef:
Floor schreef:
Anniej_S schreef:
Floor schreef:Annie, welk merk/model stoel is dat? dan kijk ik daar ook eens naar, degene die ik graag wil vind mijn man toch wel echt te duur (259euro)

Kinderstoel van x-adventure retro serie hebben wij, de stoel kan in 3 standen en vanaf 3maand al gebruikt worden.
De stoel heeft ons rond de 100 euro gekost? Mijn man zegt net tussen de 79 en 100 heeft het gekost....weten we niet meer precies!

Zitten gespjes in waarmee je ze kan vast zetten enz..ik vind hem ideaal, het blad hebben we er nog niet op want daar heeft ze toch nog niks aan! (je kan eens op marktplaats kijken, veel winkels bieden ook kinderstoelen aan op MP nieuw tegen veeeel lagere prijzen, zo hebben wij deze, oude serie, gekocht!)

Bedankt, ik heb de x-adventure urban gevonden op de site van de winkel waar we het kamertje willen bestellen, daar kost de stoel € 79, kan ik hem meteen in het echt bekijken als we in de winkel zijn.
Kan het blad er ook af en dat je de stoel dan aan tafel schuift?

Ik heb die ook! smile En ja het blad kan er af en kan aan tafel geschoven worden. Best een fijne stoel!


Dat kan idd! Hebben wij nu ook niet, zitten achter 2 wieltjes die je op de rem kan zetten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  M@niek vr 29 apr 2011 - 7:24

Dromertje schreef:Wij hebben de tiamo meegroeistoel. Zelfde idee als een triptrap, hier kunnen ze ook nog een hele tijd in zitten, als ze wat groter zijn kan het blad eraf en kun je het als gewone stoel gebruiken. Ik wilde per se een meegroeistoel en deze is een stuk goedkoper dan de originele triptrap.
Wij hebben de naturel variant en ik vind de houtteking in de stoel heel erg mooi.

+1, deze hebben wij ook alleen in het zwart.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderstoel? - Pagina 2 Empty Re: Welke kinderstoel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum