Nieuw algemeen fototopic!
+75
VeryCherry
Aziraphale
_Lacey_
Mamasapje
Inge
RioolSpook
Verona
SoGood
Julia
Error
Travelgurly
mickey
TGR
Sweety
Janelie
Mamsie
SnowWhite
Try
Snoopy
Sjaantje
Printje
ekiaam87
Zwerver
Vanillivi
Lady4
Shisha
Suus
Sugarfall
applestar
Ugly Betty
Floor
Bimbam
Feline
Lavendel
luenca
TNMN
Atelier Madame
Mari
Oasis
SoezieQ
Xanna
Chocolate Cookie
Lejow
Mida4you
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
BJA
Bliss
Parisienne
Sarah1985
Arwyn
Zora
Sterre
SuperGrover
Kabouter
Tullow
Schaapke
Polly
Pien
JD
Diese
Caroow
Toet
CaptainSpectacular
Jerry
Milamber
Phileine
Dennenappel
PiP
Jeanette
Jordana
InweCulnamo
Moezie
Nana
Burn
79 plaatsers
Pagina 20 van 31
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Re: Nieuw algemeen fototopic!
Goedzo, het is je gegund meid!Nonnevot schreef:Dank je Ja het was heel erg leuk alleen jammer dat we samen van ons geen foto hebben gemaakt maar binnenkort maken we weer een afspraak !
Gast- Gast
Sorry anousch.....! heb het weggehaald
Even een fotootje van mij en mijn vriend op een heerlijke zomerse dag in Duitsland vorige week.
*
Even een fotootje van mij en mijn vriend op een heerlijke zomerse dag in Duitsland vorige week.
*
Laatst aangepast door Travelgurly op ma 16 mei 2011 - 3:29; in totaal 2 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Princess schreef:
Voguen in ValTho
Wow, dat korte haar staat je echt GOED! Sexy!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Oeh travelgurly wat een body heeft die vriend van jou toch!
+1
Gast- Gast
mickey schreef:Ik gooi er ook even een foto'tje tegen aan. Ben zooo trots en blij
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
idd, wowwwPatriesje schreef:mozzarella schreef:Oeh travelgurly wat een body heeft die vriend van jou toch!
+1
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:idd, wowwwPatriesje schreef:mozzarella schreef:Oeh travelgurly wat een body heeft die vriend van jou toch!
+1
Zeg dat wel! Wow haha!
Leuke foto van Anousch en Sweety! En je hebt helemaal niks om voor te schamen met je gebit, die is hartstikke mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
+1000Patriesje schreef:mozzarella schreef:Oeh travelgurly wat een body heeft die vriend van jou toch!
+1
Gast- Gast
jaaaa daar traint hij ook elke dag voor. Maar bent toch echt voor zijn glimlach gevallen
vorige week was hij de ramen aan het wassen voor me.....ok hij kijkt niet blij maar ...het was voor mij een prettig gezicht.
mickey: wow wat gaaf zeg, snap dat je daar mega trots op bent.
vorige week was hij de ramen aan het wassen voor me.....ok hij kijkt niet blij maar ...het was voor mij een prettig gezicht.
mickey: wow wat gaaf zeg, snap dat je daar mega trots op bent.
Laatst aangepast door Travelgurly op zo 15 mei 2011 - 22:54; in totaal 2 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
oeeeeffff ik heb hier nog heel wat ramen tot beschikking hoor hahahahaha
Gast- Gast
+1000!Patriesje schreef:Hij mag mijn ramen ook wel komen wassen
Gast- Gast
Ik heb ook nog wel wat ramen tot mijn beschikking om te lappen. Anders maken we er een meeting van! Gaan wij binnen zitten taart eten en naar de vriend van TG kijken.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb ook nog wel wat ramen tot mijn beschikking om te lappen. Anders maken we er een meeting van! Gaan wij binnen zitten taart eten en naar de vriend van TG kijken.
ooohh nu krijg ik die coca cola reclame in mijn hoofd !!!!
Ik wil ook zo'n kerel !!!!!!
Gast- Gast
moet je de taart zelf meenemen.....want mijn vriend leeft uber gezond en zal jullie alleen tomaatjes aanbieden hahaha.
Travelgurly- Prater
hahaha.... dat jullie allemaal dat gespierde zo mooi vinden, ik hou d'r namelijk helemaal niet zo van....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ja klopt hahaha maar ik ben hem nooit vergeten ! Ken je hem niet meer dan ????
Gast- Gast
Haha, ik vind dat best wel prettig om naar te kijken. Mijn vriend is helemaal niet zo gespierd hoor en die vind ik enorm mooi, maar mij hoor je niet klagen als ik even naar mooie gespierde mannen moet kijken. Het moet niet TE worden maar dan heb ik het over formaat bodybuilder:P.
Al moet ik zeggen, de vriend van een vriendin van mij is ook enorm gespierd maar die wordt de laatste tijd zo breed dat het niet mooi meer is.
Misschien moeten we het maar bij coca cola light en tomaatjes houden dan TG, dan komt mijn buik ook ooit misschien nog eens meer in de richting van een wasbordje:P.
Al moet ik zeggen, de vriend van een vriendin van mij is ook enorm gespierd maar die wordt de laatste tijd zo breed dat het niet mooi meer is.
Misschien moeten we het maar bij coca cola light en tomaatjes houden dan TG, dan komt mijn buik ook ooit misschien nog eens meer in de richting van een wasbordje:P.
Gast- Gast
Pien schreef:hahaha.... dat jullie allemaal dat gespierde zo mooi vinden, ik hou d'r namelijk helemaal niet zo van....
Haha nee ik ook niet. Toen ik die reacties las, moest ik ook echt terug scrollen om te zien waar ze het over hadden, zoiets valt mij totaal niet op. Maar fijn voor TG dat het haar eigen lekkere vent is natuurlijk
Gast- Gast
hahaha powerbabe!
cola....= suikers !!~
nee grapje. mijn vriend is gewoon erg met zijn gezondheid bezig(drinkt nooit, drinkt alleen water eigenlijk, rookt niet, eet alleen gezond. te gezond soms vind ik
mocht je komen.....zorg ik wel voor taart hor;-)
nou ik vind te gespierd ook echt niet mooi, zoals hij nu is prima. soms zie ik gespierde die hun armen niet langs hun lichaam kunnen houden...vind ik echt niet mooi. of soms komen er gespierde mensen op mijn vriend af en vragen welke anabolen hij gebruikt, zo dan wordt ie kwaad joh.
Ben voor zijn glimlach en galante karakte gevallen de rest is bijzaak.
Maar ben wel totally in love nog steeds op hem.
het was zo warm in duitsland, had al een paar keer gezegt doe je shirt dan uit....maar hij is ook bescheiden en vind dat dan te macho, dus met moeite deed hij zijn shirt los.
ok nu stop ik want kan wel 8pagina's doorgaan hoe lief etc hij voor me is hahaha
cola....= suikers !!~
nee grapje. mijn vriend is gewoon erg met zijn gezondheid bezig(drinkt nooit, drinkt alleen water eigenlijk, rookt niet, eet alleen gezond. te gezond soms vind ik
nou ik vind te gespierd ook echt niet mooi, zoals hij nu is prima. soms zie ik gespierde die hun armen niet langs hun lichaam kunnen houden...vind ik echt niet mooi. of soms komen er gespierde mensen op mijn vriend af en vragen welke anabolen hij gebruikt, zo dan wordt ie kwaad joh.
het was zo warm in duitsland, had al een paar keer gezegt doe je shirt dan uit....maar hij is ook bescheiden en vind dat dan te macho, dus met moeite deed hij zijn shirt los.
ok nu stop ik want kan wel 8pagina's doorgaan hoe lief etc hij voor me is hahaha
Travelgurly- Prater
ik kreeg net deze foto gemaild van mijn verjaardagspartijtje. Hij is een beetje wazig maar ik vind hem wel leuk, want er staan 2 goede vriendinnen van mij op die ik helaas niet meer zo vaak samen zie dus vond het super leuk dat ze er waren!
Gast- Gast
Travelgurly schreef:hahaha powerbabe!
cola....= suikers !!~
Haha, wat schattig:) leuk dat je nogsteeds zo verliefd op hem bent. Heerlijk toch!
In cola light zitten toch geen suikers? Alleen maar andere ongezonde troep:P.
Gast- Gast
Pagina 20 van 31 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25 ... 31
Pagina 20 van 31
Permissies van dit forum: