Nieuw algemeen fototopic!
+75
VeryCherry
Aziraphale
_Lacey_
Mamasapje
Inge
RioolSpook
Verona
SoGood
Julia
Error
Travelgurly
mickey
TGR
Sweety
Janelie
Mamsie
SnowWhite
Try
Snoopy
Sjaantje
Printje
ekiaam87
Zwerver
Vanillivi
Lady4
Shisha
Suus
Sugarfall
applestar
Ugly Betty
Floor
Bimbam
Feline
Lavendel
luenca
TNMN
Atelier Madame
Mari
Oasis
SoezieQ
Xanna
Chocolate Cookie
Lejow
Mida4you
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
BJA
Bliss
Parisienne
Sarah1985
Arwyn
Zora
Sterre
SuperGrover
Kabouter
Tullow
Schaapke
Polly
Pien
JD
Diese
Caroow
Toet
CaptainSpectacular
Jerry
Milamber
Phileine
Dennenappel
PiP
Jeanette
Jordana
InweCulnamo
Moezie
Nana
Burn
79 plaatsers
Pagina 25 van 31
Pagina 25 van 31 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31
Re: Nieuw algemeen fototopic!
Met mijn mama @ Libelle Zomerweek
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto Ekiaam! Was leuk he, libelle zomerweek? Wij hadden maandag helaas de hele dag regen, dat was minder...
Hier mijn laatste foto; vanavond met het hondje naar het strand geweest. Hij vind t superleuk, rent alleen maar nonstop heen en weer door de golven, en rolt zich daarna 30x door het zand....met als gevolg dit:
Hier mijn laatste foto; vanavond met het hondje naar het strand geweest. Hij vind t superleuk, rent alleen maar nonstop heen en weer door de golven, en rolt zich daarna 30x door het zand....met als gevolg dit:
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zomerweek was inderdaad leuk, wij waren vrijdag. Allemaal leuke artiesten en in het begin heel rustig (we waren er om 10.15) waardoor we het eerste stuk in alle rust hebben gelopen en bekeken
Leuke foto van jouw hond haha die streep zand over zijn? neus
Leuke foto van jouw hond haha die streep zand over zijn? neus
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Hier nog een foto van de DH-meeting met Lady4:
(v.l.n.r. Bliss, vruchtenhagel, Zusje van Bert, Lady4)
(v.l.n.r. Bliss, vruchtenhagel, Zusje van Bert, Lady4)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Kamperen met de hele familie:
Op de camping bij de boer:
'Ligt toch best lekker, dat eten voor de koeien':
Ik samen met onze vrrriend:
Op de camping bij de boer:
'Ligt toch best lekker, dat eten voor de koeien':
Ik samen met onze vrrriend:
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Inge schreef:Schattig die jonge katjesVia de tang geboren?TGR schreef:Storm schreef:Ik vind dat scheve lachje van TGR altijd zo schattig
Hahaha, ik ben zo asymmetrisch Maar je moet mijn moeder "bedanken" daarvoor. Bij de bevalling ging vanalles mis.
Mijn mond is scheef als ik lach omdat ik met de tang geboren ben, vandaar mijn vraag :p
Mooie foto idd
Nee, vrij heftige stuitbevalling. Sleutelbeen gebroken en een beetje in de kreukels gezeten daarna.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een leuke foto Bliss! Ziet eruit als voor herhaling vatbaar!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook ff een foto delen. (ik weet zeker dat TGR gaat stuiteren) Niet quoten, ik haal m zo weer weg.
Ik en mn vriend
*poef*!
Ik en mn vriend
*poef*!
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 22 mei 2011 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ziet er goed uit Bitterkoekje!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Leuke foto Bitterkoek! En een leuke vriend.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ahh net gemist
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Storm schreef:Anousch, vraag jij geld om foto's te maken?
Wil jij foto's gemaakt hebben? Ik ben nl altijd op zoek naar 'proefkonijnen'.
Gast- Gast
je bent niet de enige, Lize
Heb je een site met fotos? Hyves of flickr ofzo? Ben wel benieuwd!
Heb je een site met fotos? Hyves of flickr ofzo? Ben wel benieuwd!
Gast- Gast
Ik wil best een keer proefkonijn zijn al vind ik de meeste foto's heel erg niet mooi en dan heb ik er al geen zin in.. Dus als iemand dezelfde smaak heeft als ik dan meld ik me!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb nog geen openbare site met foto's nee. Maar zijn er zoveel mensen die aanbieden om gratis foto's te maken? Niet dat ik nu al zo goed ben, maar het gaat me aardig af. En voor leuke en goede kwaliteit foto's van geliefde/gezin/kinderen moet dat lukken. En daarom ben ik ook op zoek naar fotomodellen. Zodat ik weer bij kan leren
Gast- Gast
Ahhh Bitterkoek, nog een keer?!
En jeeej ik heb vandaag m'n Taiwanese vriendinnetje (die ik uit Cambridge ken) gezien, ze was even een paar uur in Amsterdam tijdens het overstappen. Hebben net even een paar uur rondgewandeld en bijgekletst
En jeeej ik heb vandaag m'n Taiwanese vriendinnetje (die ik uit Cambridge ken) gezien, ze was even een paar uur in Amsterdam tijdens het overstappen. Hebben net even een paar uur rondgewandeld en bijgekletst
Gast- Gast
Lize schreef:Ik heb nog geen openbare site met foto's nee. Maar zijn er zoveel mensen die aanbieden om gratis foto's te maken? Niet dat ik nu al zo goed ben, maar het gaat me aardig af. En voor leuke en goede kwaliteit foto's van geliefde/gezin/kinderen moet dat lukken. En daarom ben ik ook op zoek naar fotomodellen. Zodat ik weer bij kan leren
Ik had toen een oproepje neergezet bij vraag en aanbod, en heb toen wel aantal reacties gehad dus dat kan je ook doen!
Heb helaas pas met 1 echt een afspraak gemaakt en uitgevoerd maar oke
Gast- Gast
Anousch schreef:Lize schreef:Ik heb nog geen openbare site met foto's nee. Maar zijn er zoveel mensen die aanbieden om gratis foto's te maken? Niet dat ik nu al zo goed ben, maar het gaat me aardig af. En voor leuke en goede kwaliteit foto's van geliefde/gezin/kinderen moet dat lukken. En daarom ben ik ook op zoek naar fotomodellen. Zodat ik weer bij kan leren
Ik had toen een oproepje neergezet bij vraag en aanbod, en heb toen wel aantal reacties gehad dus dat kan je ook doen!
Heb helaas pas met 1 echt een afspraak gemaakt en uitgevoerd maar oke
Leuke tip! Maar omdat Storm het vroeg en ze best dichtbij woont vroeg ik het. En zou haar ook echt een gratis shoot gunnen.
Gast- Gast
Lize schreef:Ik heb nog geen openbare site met foto's nee. Maar zijn er zoveel mensen die aanbieden om gratis foto's te maken? Niet dat ik nu al zo goed ben, maar het gaat me aardig af. En voor leuke en goede kwaliteit foto's van geliefde/gezin/kinderen moet dat lukken. En daarom ben ik ook op zoek naar fotomodellen. Zodat ik weer bij kan leren
Ook geen flickr of hyves? Dé manier om reclame te maken!
Denk dat er idd wel veel mensen zijn die voor weinig shoots aanbieden, maar of het ook loopt is een tweede. Volens mij zijn mensen dan ook best wel wat meer terughoudend omdat ze dan niet weten of het ook goede foto's worden?
Ik merk van mezelf dat ik graag foto's maak, ook van anderen en dan in de studio enzo. Maar ook op locatie en ik hoor steeds vaker dat het vaak iets kunstzinnigs heeft. Dat is toch wel mijn kenmerk
Als je trouwens foto's wilt zien stuur maar een PM!
Gast- Gast
pompidom schreef:Lize schreef:Ik heb nog geen openbare site met foto's nee. Maar zijn er zoveel mensen die aanbieden om gratis foto's te maken? Niet dat ik nu al zo goed ben, maar het gaat me aardig af. En voor leuke en goede kwaliteit foto's van geliefde/gezin/kinderen moet dat lukken. En daarom ben ik ook op zoek naar fotomodellen. Zodat ik weer bij kan leren
Ook geen flickr of hyves? Dé manier om reclame te maken!
Denk dat er idd wel veel mensen zijn die voor weinig shoots aanbieden, maar of het ook loopt is een tweede. Volens mij zijn mensen dan ook best wel wat meer terughoudend omdat ze dan niet weten of het ook goede foto's worden?
Ik merk van mezelf dat ik graag foto's maak, ook van anderen en dan in de studio enzo. Maar ook op locatie en ik hoor steeds vaker dat het vaak iets kunstzinnigs heeft. Dat is toch wel mijn kenmerk
Als je trouwens foto's wilt zien stuur maar een PM!
Maar ik doe het voor gratisch
Flickr is dan wel eens een tip, zal ik me eens in gaan verdiepen. Ben wel benieuwd naar foto's van je!
Gast- Gast
Verona schreef:Onze 2 kleine donderstenen Lilo & Luna (lapjes). Lilo is een kater en Luna een poes.
Lief!!
Weet je echt zeker dat Lilo een kater is? Lapjes zijn vrijwel altijd poezen namelijk, 1 op de 3000 is een kater en dan vaak steriel (onvruchtbaar).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ben jij wie ik denk dat je bent dan?Lize schreef:Leuke tip! Maar omdat Storm het vroeg en ze best dichtbij woont vroeg ik het. En zou haar ook echt een gratis shoot gunnen.
Gast- Gast
Storm schreef:Wat zie je er leuk uit Marin, leuk vest!
Dank je, ik ben ook gek op dat vestje Het is wel met een legging he, maar geen witte
Gast- Gast
Pagina 25 van 31 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31
Pagina 25 van 31
Permissies van dit forum: