Leen jij makkelijk geld uit?
+22
Sneeuwvlok
Snoopy
Blond
mzcharlotte
_Lacey_
Sarah1985
Pien
Caramba
Kabouter
Roxi3
TNMN
Arwyn
Oasis
Jeanette
luenca
Moezie
Susan
Atelier Madame
Snack a Jack
Caroow
Mari
Toet
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leen jij makkelijk geld uit?
Ik leen wel gemakkelijk geld uit ja Als ik het niet terug krijg, weet ik ook gelijk hoe mensen zijn
Gast- Gast
Maar wordt hier dan zoveel geld geleend? Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst geld heb geleend of geld heb moeten lenen. Vroeger op de middelbare school kwam het regelmatig voor dat je iets van elkaar leende en dat kreeg ik dan altijd wel snel terug/betaalde ik ook snel terug. Maar tegenwoordig? Ik leen nooit geld uit en hoef het gelukkig ook nooit te lenen. Ja als je een cadeautje koopt voor een gemeenschappelijke vriendin ofzo, dan betaalt 1 iemand het en betaal je jouw deel aan die persoon, maar dat vind ik niet echt onder lenen vallen.
Maar ik zou aan een aantal mensen wel geld uit lenen als daar een dringende reden voor is. Zeker aan familie zou ik dat wel doen, ik ga er wel van uit dat ik dat terug zou krijgen, en een aantal vrienden zou ik geld ook wel uit durven lenen. Ik denk niet dat ik snel iets om zou zetten in een gift, ik heb er zelf ook hard genoeg voor gewerkt.
Maar ik zou aan een aantal mensen wel geld uit lenen als daar een dringende reden voor is. Zeker aan familie zou ik dat wel doen, ik ga er wel van uit dat ik dat terug zou krijgen, en een aantal vrienden zou ik geld ook wel uit durven lenen. Ik denk niet dat ik snel iets om zou zetten in een gift, ik heb er zelf ook hard genoeg voor gewerkt.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn broer leent heel veel geld van me, of nouja, leende. Sinds ik zijn geld beheer is 't niet meer nodig gelukkig.. Verder leen ik m'n broertje wel 's een tientje voor beltegoed, wat daarna gewoon een gift wordt Mam en ik hebben een vreemde regeling; als zij geld heeft, betaalt zij alles (ook dingetjes voor mij) en als 't bij haar op is, betaal ik de boel weer.
Verder leen ik wel 's geld uit aan m'n beste vriendinnen en ook alleen die 3 vriendinnen, verder niemand! Dit hoef ik niet direct terug of zo, ik weet hoe ze zijn en hoe hun situatie is. Lenen doe ik van 1 van die vriendinnen wel 's maar zorg dan dat ze 't binnen een week terug heeft! Verder veel van die 'deals' hier; de één betaalt de ene keer en dan betaalt de andere de keer daarop.
Verder leen ik wel 's geld uit aan m'n beste vriendinnen en ook alleen die 3 vriendinnen, verder niemand! Dit hoef ik niet direct terug of zo, ik weet hoe ze zijn en hoe hun situatie is. Lenen doe ik van 1 van die vriendinnen wel 's maar zorg dan dat ze 't binnen een week terug heeft! Verder veel van die 'deals' hier; de één betaalt de ene keer en dan betaalt de andere de keer daarop.
Gast- Gast
Zelf lenen doe ik echt nooit, tot nu toe dan, maar uitlenen al te vaak.Winegum schreef:Maar wordt hier dan zoveel geld geleend? Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst geld heb geleend of geld heb moeten lenen.
Gast- Gast
Ik ben er ook te makkelijk in.. durf er alleen nooit meer om te vragen
mijn broer leen ik niets meer uit (of voorschieten).. ik krijg nog geld van hem (iets van 2 jaar geleden).. en hij is met wat ie betaald altijd heeeeeeel traag
mijn broer leen ik niets meer uit (of voorschieten).. ik krijg nog geld van hem (iets van 2 jaar geleden).. en hij is met wat ie betaald altijd heeeeeeel traag
Gast- Gast
+1Jade schreef:Ik ben er ook te makkelijk in.. durf er alleen nooit meer om te vragen
Gast- Gast
Niemand zal mij vragen om echt geld te lenen. Zou ook wel raar zijn
Maar als het gaat om drankjes, broodjes, dat soort dingen met vriendinnen, daar ben ik heel makkelijk in. Dat hoef ik ook absoluut niet terug te hebben.
Maar als het gaat om drankjes, broodjes, dat soort dingen met vriendinnen, daar ben ik heel makkelijk in. Dat hoef ik ook absoluut niet terug te hebben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Praat jij makkelijk over geld?
» Oppassen, 'makkelijk' geld verdienen?
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Leen bakker
» leen auto via ANWB hoe werkt dat?
» Oppassen, 'makkelijk' geld verdienen?