Kado-ideeen 30 jarig huwelijk ouders?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kado-ideeen 30 jarig huwelijk ouders?
Hallo meiden!
Mijn ouders zijn half mei 30 jaar getrouwd en ik wil ze een leuk kado geven. Budget is ongeveer rond de 100 euro. Wie heeft leuke verfrissende ideeen? Heb wel net een kindje gekregen dus niet heel veel tijd om te knutselen/ voor te bereiden.
Super bedankt alvast voor het meedenken!
Mijn ouders zijn half mei 30 jaar getrouwd en ik wil ze een leuk kado geven. Budget is ongeveer rond de 100 euro. Wie heeft leuke verfrissende ideeen? Heb wel net een kindje gekregen dus niet heel veel tijd om te knutselen/ voor te bereiden.
Super bedankt alvast voor het meedenken!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Kado-ideeen 30 jarig huwelijk ouders?
Weekendje weg, hotelletje, foto op canvas?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn ouders ook! Wij hebben ze naar Soldaat van Oranje gestuurd. Ze houden van theater en hebben de film gezien/boek gelezen.
Bij 25 jaar hadden we ze een ballonvaart gegeven.
Ideeen zijn wel iets duurder, wij zijn met vier kinderen... Maar wij geven ze meestal een 'belevenis', omdat dat echt voor samen is.
Ideeen zijn wel iets duurder, wij zijn met vier kinderen... Maar wij geven ze meestal een 'belevenis', omdat dat echt voor samen is.
Gast- Gast
Chipp schreef:Mijn ouders ook! Wij hebben ze naar Soldaat van Oranje gestuurd. Ze houden van theater en hebben de film gezien/boek gelezen.
Super leuk idee! Mijn ouders houden ook erg van lekker met z'n tweetjes eropuit gaan.
Hoe duur waren de kaarten voor Soldaat van Oranje?
Marry Poppins speelt ook nog steeds toch? Zijn de kaarten daar al goedkoper van geworden? Of is er niet ergens een leuke kortingsactie (pas wel bij de AH natuurlijk)?
Nana- Prater
x-justme-x schreef:Weekendje weg, hotelletje, foto op canvas?
Hmm de foto op canvast doe ik mijn moeder al met moederdag kado.
En wat betreft een weekendje weg/ hotel... mijn ouders willen ipv een feest een weekje met elkaar op vakantie. Ze hebben gevraagd aan mij en mijn broer of we dit willen boeken en voor hen de bestemming geheim te houden tot de dag van vertrek. Dus als we ze als kado een weekend weg zouden geven voelt het een beetje dubbelop.
Maar bedankt voor je ideetjes!
Nana- Prater
Wij hebben mijn ouders toen een Wii plus balanceboard gegeven, dat was dan ook voor hun verjaardagen (dat vierden ze ineen).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Haha wat cool!Susan schreef:Wij hebben mijn ouders toen een Wii plus balanceboard gegeven, dat was dan ook voor hun verjaardagen (dat vierden ze ineen).
Gast- Gast
Susan schreef:Wij hebben mijn ouders toen een Wii plus balanceboard gegeven, dat was dan ook voor hun verjaardagen (dat vierden ze ineen).
Super orgineel kado... alleen mijn papa weet niet eens aan/uitknoje te vinden van de normale pc. Ben bang dat een Wii ook niet echt zijn ding is.
Nana- Prater
Zij hadden het al een tijdje over de Wii. Ik zou zo'n ding ook niet zomaar op goed geluk aan iemand geven, zeker niet als mijn ouders heel a-technisch zouden zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nana schreef:Chipp schreef:Mijn ouders ook! Wij hebben ze naar Soldaat van Oranje gestuurd. Ze houden van theater en hebben de film gezien/boek gelezen.
Super leuk idee! Mijn ouders houden ook erg van lekker met z'n tweetjes eropuit gaan.
Marry Poppins speelt ook nog steeds toch? Zijn de kaarten daar al goedkoper van geworden? Of is er niet ergens een leuke kortingsactie (pas wel bij de AH natuurlijk)?
75 euro, dat zijn de duurste. Volgens mij is er ook eentweede en zelfs derde rang. Maar als ze van theater/musical houden, is het echt een aanrade. Heb zelf kasrtjes gewonnen, wat een decor en show!!
Gast- Gast
Wij hebben mijn ouders voor hun 30jarige trouwdag een fotoshoot gegeven met ons vijven + mijn vriend.
Lading foto's laten maken (alleen mijn ouders, hele gezin, gezin + vriend, de 3 kinderen enzovoort) en daar mochten ze vervolgens een paar uitkiezen die wij dan als kinderen betaalden. Ze hebben er ook nog wat extra foto's zelf bijgekocht, volgens mij hebben wij ze er 4 gegeven + kosten van de shoot.
Lading foto's laten maken (alleen mijn ouders, hele gezin, gezin + vriend, de 3 kinderen enzovoort) en daar mochten ze vervolgens een paar uitkiezen die wij dan als kinderen betaalden. Ze hebben er ook nog wat extra foto's zelf bijgekocht, volgens mij hebben wij ze er 4 gegeven + kosten van de shoot.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nana schreef:Chipp schreef:Mijn ouders ook! Wij hebben ze naar Soldaat van Oranje gestuurd. Ze houden van theater en hebben de film gezien/boek gelezen.
Optimel sparen?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Nana schreef:Chipp schreef:Mijn ouders ook! Wij hebben ze naar Soldaat van Oranje gestuurd. Ze houden van theater en hebben de film gezien/boek gelezen.
Optimel sparen?
Ik heb van Ekiaam haar kortingsvoucher van AH mogen hebben! Dus heb kaartjes besteld! Ben zo benieuwd wat mijn ouders er van vinden... nu al zin om het kado te geven!
Nana- Prater
Arwyn schreef:Wij hebben mijn ouders voor hun 30jarige trouwdag een fotoshoot gegeven met ons vijven + mijn vriend.
Super leuk idee! Die ga ik onthouden voor de volgende keer!
Nana- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» ideeën voor kado?
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» Kadotje 1 jarig huwelijk
» HULP GEVRAAGD: Kado voor nieuwe ouders!
» Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» Kadotje 1 jarig huwelijk
» HULP GEVRAAGD: Kado voor nieuwe ouders!
» Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: