Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk
Ik ben aan het kijken voor een leuk cadeautje voor mijn schoonouders die bijna 40 jaar getrouwd zijn.
Een fotoshoot hebben we echt geen tijd meer voor dus ik zoek iets anders. Nu heb ik bijvoorbeeld bordjes gevonden die dan zeg maar ingescand worden met een tekening van R. Dat vind ik misschien wel een leuk idee alhoewel R natuurlijk nog in zijn artistieke krasfase zit. Ik kan natuurlijk ook zelf witte borden komen en hem laten versieren, en bij N de voetjes en de handjes ofzo maar is dat niet duf?
Ik vond verder op internet ook nog een soort kaart/schilderij achtig iets met allerlei gebeurtenissen van die datum, misschien ook wel grappig?
Ik kan HET idee nog maar niet vinden. Ze vinden denk ik iets met een foto vd kinderen het leukste.
Overigens las ik ergens anders het idee om het bruidsboeket na te laten maken, dat vind ik op zich een mooi idee moet dan alleen ff een foto van haar boeket zien te scoren.
Een fotoshoot hebben we echt geen tijd meer voor dus ik zoek iets anders. Nu heb ik bijvoorbeeld bordjes gevonden die dan zeg maar ingescand worden met een tekening van R. Dat vind ik misschien wel een leuk idee alhoewel R natuurlijk nog in zijn artistieke krasfase zit. Ik kan natuurlijk ook zelf witte borden komen en hem laten versieren, en bij N de voetjes en de handjes ofzo maar is dat niet duf?
Ik vond verder op internet ook nog een soort kaart/schilderij achtig iets met allerlei gebeurtenissen van die datum, misschien ook wel grappig?
Ik kan HET idee nog maar niet vinden. Ze vinden denk ik iets met een foto vd kinderen het leukste.
Overigens las ik ergens anders het idee om het bruidsboeket na te laten maken, dat vind ik op zich een mooi idee moet dan alleen ff een foto van haar boeket zien te scoren.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk
Kun je ze geen beleving geven ofzo? Weekendje weg, uit eten, een bepaalde workshop, high tea, of wat dan ook. Iets wat ze met z'n tweetjes kunnen doen?
Gast- Gast
Ze willen niet met zijn tweetjes hahaha maar met ons erbij...jaja echte liefde die twee
Printje- Lady Post-a-lot
Ik blijf een gezinsfoto toch het leukst vinden (maar je hebt geen tijd). Gaan jullie op die dag zelf ook op de foto? Misschien zo'n shoot als cadeau geven samen met evt. andere kinderen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ow das ook een leuk idee, een foto van ons allemaal en dan voor een latere keer.
Ik ga dat serieus nu allemaal niet meer redden om ook nog ergens zo'n fotoshoot in te plannen. Het is 'pas' over een maandje hun jubileum maar toch zie ik dat qua tijd niet meer gebeuren.
Ik ga dat serieus nu allemaal niet meer redden om ook nog ergens zo'n fotoshoot in te plannen. Het is 'pas' over een maandje hun jubileum maar toch zie ik dat qua tijd niet meer gebeuren.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou dan idd voor de fotoshoot gaan op een later tijdstip.
Gast- Gast
Je zegt dat ze iets doen met jullie erbij het leukste vinden, waarom ga je dat dan niet doen? Wij zijn met mijn familie vorig jaar een dagje naar Vlieland geweest ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn Opa&Oma, super mooie dag gehad!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Wij hebben mijn stiefmoeder voor haar vijftigste verjaardag een tegoedbon gegeven. Daarop stonden allemaal foto's van mijn stiefbroers, mijn broer en van mij. De tegoedbon was dat op het feest een mooie foto van ons gemaakt zou worden en die zou ze later ingelijst krijgen. Ze was er erg blij mee.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kadotje 1 jarig huwelijk
» Kado-ideeen 30 jarig huwelijk ouders?
» Levenslang voor 18-jarig meisje.
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Wat is de leukste/mooiste dierentuin voor kinderen?
» Kado-ideeen 30 jarig huwelijk ouders?
» Levenslang voor 18-jarig meisje.
» Leukste stad voor een Citytrip?
» Wat is de leukste/mooiste dierentuin voor kinderen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: