Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk Empty Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk

Bericht  Printje wo 5 jun 2013 - 9:08

Ik ben aan het kijken voor een leuk cadeautje voor mijn schoonouders die bijna 40 jaar getrouwd zijn.

Een fotoshoot hebben we echt geen tijd meer voor dus ik zoek iets anders. Nu heb ik bijvoorbeeld bordjes gevonden die dan zeg maar ingescand worden met een tekening van R. Dat vind ik misschien wel een leuk idee alhoewel R natuurlijk nog in zijn artistieke krasfase zit. Ik kan natuurlijk ook zelf witte borden komen en hem laten versieren, en bij N de voetjes en de handjes ofzo maar is dat niet duf?

Ik vond verder op internet ook nog een soort kaart/schilderij achtig iets met allerlei gebeurtenissen van die datum, misschien ook wel grappig?

Ik kan HET idee nog maar niet vinden. Ze vinden denk ik iets met een foto vd kinderen het leukste.

Overigens las ik ergens anders het idee om het bruidsboeket na te laten maken, dat vind ik op zich een mooi idee moet dan alleen ff een foto van haar boeket zien te scoren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk Empty Re: Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 9:30

Kun je ze geen beleving geven ofzo? Weekendje weg, uit eten, een bepaalde workshop, high tea, of wat dan ook. Iets wat ze met z'n tweetjes kunnen doen?

Gast
Gast

Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk Empty Re: Wat is het leukste voor 40 jarig huwelijk

Bericht  Printje wo 5 jun 2013 - 9:33

Ze willen niet met zijn tweetjes hahaha maar met ons erbij...jaja echte liefde die twee Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  rapa nui wo 5 jun 2013 - 9:36

Ik blijf een gezinsfoto toch het leukst vinden (maar je hebt geen tijd). Gaan jullie op die dag zelf ook op de foto? Misschien zo'n shoot als cadeau geven samen met evt. andere kinderen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Printje wo 5 jun 2013 - 9:38

Ow das ook een leuk idee, een foto van ons allemaal en dan voor een latere keer.

Ik ga dat serieus nu allemaal niet meer redden om ook nog ergens zo'n fotoshoot in te plannen. Het is 'pas' over een maandje hun jubileum maar toch zie ik dat qua tijd niet meer gebeuren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 22:10

Ik zou dan idd voor de fotoshoot gaan op een later tijdstip.

Gast
Gast

Bericht  Green_Pepper do 6 jun 2013 - 22:20

Je zegt dat ze iets doen met jullie erbij het leukste vinden, waarom ga je dat dan niet doen? Wij zijn met mijn familie vorig jaar een dagje naar Vlieland geweest ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn Opa&Oma, super mooie dag gehad!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  June vr 7 jun 2013 - 20:45

Wij hebben mijn stiefmoeder voor haar vijftigste verjaardag een tegoedbon gegeven. Daarop stonden allemaal foto's van mijn stiefbroers, mijn broer en van mij. De tegoedbon was dat op het feest een mooie foto van ons gemaakt zou worden en die zou ze later ingelijst krijgen. Ze was er erg blij mee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: