Waar kijk jij naar uit?
+43
Cheesegirl
Sweety
Moezie
VeryCherry
Zora
Polly
klavertje
Atelier Madame
Summerlovin
_Lacey_
SuperGrover
Shy
Oasis
TNMN
Jeanette
Okidoki
Blond
Ellusss
Zonnetje
bolus26
Toet
loura
Mida4you
BJA
Flippin' Bitch
SleepingBeauty
bo
Chocolate Cookie
Moon
Lady4
Nala
Snack a Jack
Caro
Raindrop
loesje
Bliss
ekiaam87
Burn
Tsjip
SnowWhite
Lejow
TukTuk
mzcharlotte
47 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar kijk jij naar uit?
Ja, met Patriesje en BrennusAlex schreef:Ook op 12 mei, Donnaa? Grappig Speciale reden daarvoor?
Hihi!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, met Patriesje en BrennusAlex schreef:Ook op 12 mei, Donnaa? Grappig Speciale reden daarvoor?
Hihi!
Mijn vriend is helemaal blij met jullie, hoeft hij niet met me uit eten..
Haha
Gast- Gast
Ik wil ook uiteten
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat ik klaar ben met mijn scriptie en eind juni ben afgestudeerd!
Om vervolgens in juli lekker op vakantie te gaan.
Om vervolgens in juli lekker op vakantie te gaan.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Patriesje schreef:loontjes-power schreef:Ik wil ook uiteten
Ga je toch mee?
Whahah dan ben ik geloof ik 5 uurtjes onderweg
Woon dus echt helemaal in het zuiden... Wel jammer want had wel eens mee willen gaan met het een of ander..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
m'n weekie vrij over 3 weken, en me vakantie ik augustus/ september, en de dag dat m'n auto het weer goed doet zonder elke keer naar de garage te moeten
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
In 4juli... de dag dat ik uitgerekend ben. Een fijne gedachte dat ik dan echt nog maar maximaal 2weken hoef te wachten op ons kleine dametje!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat cool Polly!! Goed geregeld Kun jij uberhaupt wel langer dan een half jaartje ergens wortelschieten? :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
ik kijk uit naar de dag waarop onze achtertuin eindelijk af is, hoe knullig dat ook klinkt...
Wonen hier een jaar, en het is nog steeds 1 grote zand/onkruidhoop. Er is geen terras dus nu met het mooie weer plant ik mn stoel in het zand (waarin ik dan vervolgens weer een stuk wegzak met stoel en al....)
Tot nu toe kunnen we het absoluut niet eens worden over wat we ermee willen, hopelijk zijn we het snel eens en anders...gooi ik er zelf gewoon een berg stenen in haha!
Oh en ik kijk uit naar koninginnedag, heb er zin in!
Wonen hier een jaar, en het is nog steeds 1 grote zand/onkruidhoop. Er is geen terras dus nu met het mooie weer plant ik mn stoel in het zand (waarin ik dan vervolgens weer een stuk wegzak met stoel en al....)
Tot nu toe kunnen we het absoluut niet eens worden over wat we ermee willen, hopelijk zijn we het snel eens en anders...gooi ik er zelf gewoon een berg stenen in haha!
Oh en ik kijk uit naar koninginnedag, heb er zin in!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Zora schreef:Wat cool Polly!! Goed geregeld Kun jij uberhaupt wel langer dan een half jaartje ergens wortelschieten? :p
Hmmmmm goede vraag..........
Ik zie mezelf in de toekomst wel wortelschieten, maar deze manier van leven bevalt me nu nog heel goed :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Okidoki schreef:Razz_ schreef:Ik kijk uit naar ons weekendje weg met z'n tweetjes. Ik moet alleen nog boeken haha
Waarschijnlijk wordt het een weekendje België in een luxe hotel eind Mei/begin Juni
Met z'n tweetjes?? Kan S. al zo goed alleen thuis blijven? Ik bied me aan als oppas hoor!
Nee hoor daar hebben we oma voor ! Het zal wel even een moeilijke stap zijn om zonder hem in de auto te stappen. Maar een keer tijd doorbrengen met z'n tweetjes moet ook wel een keer kunnen Als ik ooit in de problemen kom met een oppas weet ik je te vinden hihi
Gast- Gast
Ik kijk uit naar 7 mei, dan geeft een vriendin van me een feestje. Vorig jaar was dat echt heel leuk, en ik verwacht dat dat dit jaar ook wel weer zo zal zijn!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Polly schreef:Zora schreef:Wat cool Polly!! Goed geregeld Kun jij uberhaupt wel langer dan een half jaartje ergens wortelschieten? :p
Hmmmmm goede vraag..........
Ik zie mezelf in de toekomst wel wortelschieten, maar deze manier van leven bevalt me nu nog heel goed :-)
Nouja, zo lang het je niet dwars zit... prima toch! Lijkt me een heerlijk leventje zo! Alhoewel het wel wat lastig is met een vriend nu :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:
Nouja, zo lang het je niet dwars zit... prima toch! Lijkt me een heerlijk leventje zo! Alhoewel het wel wat lastig is met een vriend nu :p
Bah, verschrikkelijk ja. Is ook wel de reden dat ik meer aan wortelschieten begin te denken
Als ik zie hoe het bij anderen is, dan kan ik daar zelf ook wel naar uitkijken!
On topic kijk ik uit naar vrijdag, etentje met vriendinnen en daarna een feestje.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Razz_ schreef:Okidoki schreef:Razz_ schreef:Ik kijk uit naar ons weekendje weg met z'n tweetjes. Ik moet alleen nog boeken haha
Waarschijnlijk wordt het een weekendje België in een luxe hotel eind Mei/begin Juni
Met z'n tweetjes?? Kan S. al zo goed alleen thuis blijven? Ik bied me aan als oppas hoor!
Nee hoor daar hebben we oma voor ! Het zal wel even een moeilijke stap zijn om zonder hem in de auto te stappen. Maar een keer tijd doorbrengen met z'n tweetjes moet ook wel een keer kunnen Als ik ooit in de problemen kom met een oppas weet ik je te vinden hihi
En mocht Okidoki niet kunnen ben ik er
En goed dat je ook lekker met zijn 2en weg wil gaan. Je moet ook aan jullie denken idd. Je bent niet alleen moeder maar ook partner Het zal wel wennen zijn denk ik ja zonder hem Maar komt wel goed
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Razz_ schreef:Okidoki schreef:Razz_ schreef:Ik kijk uit naar ons weekendje weg met z'n tweetjes. Ik moet alleen nog boeken haha
En mocht Okidoki niet kunnen ben ik er
En goed dat je ook lekker met zijn 2en weg wil gaan. Je moet ook aan jullie denken idd. Je bent niet alleen moeder maar ook partner Het zal wel wennen zijn denk ik ja zonder hem Maar komt wel goed
Wij zijn begin April ook een lang weekend weggeweest ( Berlijn ) met z'n 2en zonder ons dochtertje. Dat was heerlijk! Even alle aandacht voor elkaar en even dat het leven zonder flesjes, luiers etc. Maar toch was het ook weer heel fijn dat we haar ophaalden!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik kijk uit naar onze vakantie naar Corfu, begin juni. Schiet al lekker op!
En in oktober ga ik naar India, tenminste, ik heb een rondreis geboekt, maar tot nu toe ben ik nog steeds de enige deelnemer.. Nou ja, het is nog maar april..
En in oktober ga ik naar India, tenminste, ik heb een rondreis geboekt, maar tot nu toe ben ik nog steeds de enige deelnemer.. Nou ja, het is nog maar april..
Gast- Gast
vanavond heeeerlijk naar Parijs toe
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:vanavond heeeerlijk naar Parijs toe
Nice, veel plezier!
Ik vertrek morgen eindelijk naar Brussel, jeeej!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???