waar kijk jij naar uit?
+46
Livine
loura
Liadan
Green_Pepper
Aziraphale
Kexter
Middleme
Funk
Mouse10
Burn
VanillaRose
Bliss
Esperanza
Kreeftje
Rose
Paper Crown
Caramba
Shisha
Snack a Jack
Blond
Ella
Ooh La La!
Springflower
Rush
Elliot
Juutjepetuutje
mezzoforte
Marin
Oasis
Roxi3
bolus26
Elin
M-G
Ilovethe90s
mii_joyce
Japie
Snoes
Blondie
Antibes
Bazinga
Mermaid
Exogenesis
Kowalski
Ibbeltje
Jeanette
studiebol
50 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
waar kijk jij naar uit?
Ja even een altijd terug kerend topic weer opnieuw starten.
Waar kijk jij naar uit?
Ik ben zo hard aan het aftellen naar het thuiskomen van mijn vriend. Nog 3,5 week en dan is ie eindelijk weer thuis
Waar kijk jij naar uit?
Ik ben zo hard aan het aftellen naar het thuiskomen van mijn vriend. Nog 3,5 week en dan is ie eindelijk weer thuis
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: waar kijk jij naar uit?
Waar is hij geweest Mermaid?
Ik weet niet zo goed waar ik naar uit kijk, ik heb eigenlijk niet zoveel om naar uit te kijken! Wel leuke dingen in het vooruitzicht hoor, maar ben op moment zo moe dat ik me echt niet kan voorstellen dat ik daar zin in zou hebben
Ik weet niet zo goed waar ik naar uit kijk, ik heb eigenlijk niet zoveel om naar uit te kijken! Wel leuke dingen in het vooruitzicht hoor, maar ben op moment zo moe dat ik me echt niet kan voorstellen dat ik daar zin in zou hebben
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Naar de geboorte van mijn nichtje maar ja dat kan ik niet plannen dus geen idee wanneer dat is
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Naar de Den Bosch meeting van zondag!
Mermaid, wat fijn dat hij weer thuiskomt!
Mermaid, wat fijn dat hij weer thuiskomt!
Gast- Gast
Niet iets specifieks op dit moment.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Vrijdag; Twilight Breaking Dawn part 2, eindelijk!
22 november; musical The Little Mermaid
15 december; Najib Amhali
22 november; musical The Little Mermaid
15 december; Najib Amhali
Gast- Gast
Oh jawel, de Den-Bosch-meeting inderdaad! Stiekem wel eng, want ik heb nog nooit een forummer gemeet!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Donderdag, met Zelda en Zonnetje naar GLow.
Zaterdag meeting met de EHV meiden
Zaterdag meeting met de EHV meiden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kowalski; hij is naar zijn werk geweest (hij werkt op een schip)
Jeanette: meetings zijn een beetje spannend, maar wel heel leuk. Ik twijfel nu ook of ik mee zal gaan zondag.
Jaya; Veel plannen, leuk!
Minneke; Dankje! Ik ben echt zo blij dat hij er straks eindelijk weer is.
Jeanette: meetings zijn een beetje spannend, maar wel heel leuk. Ik twijfel nu ook of ik mee zal gaan zondag.
Mermaid- Kletskop
Jeanette schreef:Oh jawel, de Den-Bosch-meeting inderdaad! Stiekem wel eng, want ik heb nog nooit een forummer gemeet!
Ik knijp 'm ook
Kowalski- Ratel
Mermaid schreef:Kowalski; hij is naar zijn werk geweest (hij werkt op een schip)
Oo dan kan ik me voorstellen dat het fijn is hem weer te zien! Veilig en gezond Moet hij vaak voor langere tijd weg? Lijkt me toch wel lastig hoor!
Kowalski- Ratel
Wat leuk, een Den Bosch meeting, is dichtbij ;-) Gaan jullie gewoon gezellig de stad in?
En inderdaad, veel plannen, maar wel super leuk
En inderdaad, veel plannen, maar wel super leuk
Gast- Gast
Met gemixte gevoelens: naar morgen/donderdag, als het goed is krijg ik dan de uitslag van mijn entreetoets voor de polikliniek. Zaterdag ga ik weer een Opkikkerdag doen, heb ik ook zin in. Verder niet zo heel veel extra. Zondag uit eten.
Laatst aangepast door Antibes op di 13 nov 2012 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
17 december. Concert van Muse natuurlijk
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Kowalski schreef:
Oo dan kan ik me voorstellen dat het fijn is hem weer te zien! Veilig en gezond Moet hij vaak voor langere tijd weg? Lijkt me toch wel lastig hoor!
Hij is 4 maanden weg, 2 maanden thuis. Heb hem gelukkig wel kunnen zien in de tussentijd. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als gewoon samen thuis zijn. Het is heel lastig, helemaal de laatste paar weken. Zoals nu heb ik het ook echt gehad en ben ik er helemaal klaar mee dat ie weg is.
Mermaid- Kletskop
Exogenesis schreef:17 december. Concert van Muse natuurlijk
Ben ik terecht heel blij omdat ik nu denk dat ik weet wie jij bent?
(Wohaa, supervette zin dit!)
Gast- Gast
Studie; Wanneer kun je je nichtje ongeveer verwachten? Spannend zeg!
Antibes; spannend die uitslag, komt vast goed. Ik krijg altijd de indruk dat je heel goed bezig bent met je studie.
Antibes; spannend die uitslag, komt vast goed. Ik krijg altijd de indruk dat je heel goed bezig bent met je studie.
Mermaid- Kletskop
Mermaid schreef:Kowalski schreef:
Hij is 4 maanden weg, 2 maanden thuis. Heb hem gelukkig wel kunnen zien in de tussentijd. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als gewoon samen thuis zijn. Het is heel lastig, helemaal de laatste paar weken. Zoals nu heb ik het ook echt gehad en ben ik er helemaal klaar mee dat ie weg is.
Oeff, dat zal wel zwaar zijn ja. Spreek je hem dan wel regelmatig in die vier maanden, of is dat ook beperkt? Hebben jullie al leuke plannen samen of heerlijk samen nietsdoen? Wel heel fijn dat je hem dan straks met kerst thuis hebt!!
Antibes- Ratel
Bah, feestdagen. Dat wordt weer een uurtje gourmetten met kerst en met mam champagne drinken nadat pap om tien uur naar bed is gegaan met oud en nieuw.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Mermaid schreef:Kowalski schreef:
Oeff, dat zal wel zwaar zijn ja. Spreek je hem dan wel regelmatig in die vier maanden, of is dat ook beperkt? Hebben jullie al leuke plannen samen of heerlijk samen nietsdoen? Wel heel fijn dat je hem dan straks met kerst thuis hebt!!
We proberen 1 keer per week te bellen en elke dag te mailen. maar t internet aan boord ligt er nu al 2 dagen uit. Ik had nu ook geluk dat hij vaak in Rotterdam was met het schip, dan kon ik hem om de 2 weken even een paar uurtjes zien. En ik ben laatst nog een paar weken met hem mee geweest aan boord.
Veel plannen hebben we nog niet, eigenlijk nog niks. Behalve de verplichtingen rondom kerst/sinterklaas. en ja heerlijk dat hij rond kerst thuis is.
Mermaid- Kletskop
Minneke schreef:Exogenesis schreef:17 december. Concert van Muse natuurlijk
Ben ik terecht heel blij omdat ik nu denk dat ik weet wie jij bent?
(Wohaa, supervette zin dit!)
Inderdaad mooie zin En ik deel je vermoedens...
Ik kijk uit naar vrijdag, dan vier ik met m'n vrienden en vriendinnen m'n verjaardag Eerst Twilight Breaking Dawn... Dan uit eten en daarna met de jongens de kroeg in. LEEHEEUK En zaterdag vier ik m'n verjaardag voor familie, ook leuk En ik kijk zelfs naar zondag uit; heerlijk niksen
En verder kijk ik ook uit naar de feestdagen! Pap zei cadeautjes te hebben gekocht en zelfs m'n broertje was enthousiast over winkelen haha. We gaan samen de boom uitzoeken en optuigen dit jaar, voor 't eerst weer écht samen En ik weet niet meer welke dag, maar we vieren met vrienden ook nog SinteKerst, cadeautjes en gedicht en samen koken. Voor mij zijn dit echt de leukste 2 maanden!
*Edit; Jesus christ wat een smileys, lijk wel 13... Maar ik laat 't lekker staan!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mermaid schreef:
We proberen 1 keer per week te bellen en elke dag te mailen. maar t internet aan boord ligt er nu al 2 dagen uit. Ik had nu ook geluk dat hij vaak in Rotterdam was met het schip, dan kon ik hem om de 2 weken even een paar uurtjes zien. En ik ben laatst nog een paar weken met hem mee geweest aan boord.
Veel plannen hebben we nog niet, eigenlijk nog niks. Behalve de verplichtingen rondom kerst/sinterklaas. en ja heerlijk dat hij rond kerst thuis is.
Oh, dat is wel lastig zeg. Een keer per week bellen. Mailen is natuurlijk wel fijn, maar dat is toch veel minder echt en direct he. Geniet in ieder geval maar lekker van de feestdagen samen!
Antibes- Ratel
Ik kijk uit naar a.s. weekend want dan gaan we lekker uit eten met de hele familie (zie ik niet zo vaak). En alvast naar mijn verjaardag want dan gaan we, ik en vriend, waarschijnlijk naar Parijs of Londen!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Naar de geboorte van onze baby, binnen dit en 4 weken zoiets .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kijk je naar uit?
» Waar kijk jij naar uit?