Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is t afgelopen met...

+9
Tinkie
Blair
Zora
Polly
Ambivalence
Aimee
Try
Toet
Susan
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is t afgelopen met... - Pagina 2 Empty Re: Hoe is t afgelopen met...

Bericht  Ambivalence di 7 dec 2010 - 11:24

_Donnaa schreef:
Lagom schreef:
Auxo schreef:
Minella schreef:- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Was dat niet van Yvette84?

Ik dacht dat dat Veertje was. Later heette ze volgens mij Little miss sunshine ofzo toch?

Het was die belgische Yvette als het goed is..

Klopt, dat was belgische Yvette. Laatste bericht dat ik hierover op het forum gelezen heb, is dat haar vriend helemaal hersteld is, op een verminder energielevel na. Is inmiddels alweer een tijd geleden.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Polly di 7 dec 2010 - 12:31

Try, leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 19:31

Try wat super fijn voor je! Dat je goed kunt praten is zo belangrijk. Niet alle mannen kunnen dat goed en t is fijn dat ie daar nu meer moeite voor doet. Elkaar veel zien helpt ook gewoon. Die lange afstand maakt het soms gewoon toch een stuk moeilijker, dat is gewoon zo. En heel erg leuk om een Engelse kerst mee te maken ;-)

Tussen ons gaat t z'n gangetje. Niet veel nieuws eigenlijk maar we zien elkaar amper meer. Ben er wel een beetje klaar mee maar kan t ook moeilijk afsluiten want ik hou nog wel veel van m.

Gast
Gast

Bericht  Zora di 7 dec 2010 - 20:23

Polly schreef:Try, leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!

Hey leuk dat jij hier ook weer even bent! Hoe gaat het in het Hoge Noorden? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Blair di 7 dec 2010 - 21:14

[quote="toetje_"][quote="Vera"]- Phaindra?

Hier ben ik ook zó benieuwd na.. waren er toen niet een paar forummers die dit uit wilde gaan zoeken?

Wat wás/is er met haar dan? (gemist?)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:15

[quote="Babydoll"][quote="toetje_"]
Vera schreef:- Phaindra?

Hier ben ik ook zó benieuwd na.. waren er toen niet een paar forummers die dit uit wilde gaan zoeken?

Wat wás/is er met haar dan? (gemist?)

Ze zou meegaan naar de High Tea meeting in Den Bosch en toen kwam ze niet en ze had ook niet afgebeld of op het forum laten weten oid. En daarna is nooit meer iets van haar vernomen en ze had volgens mij persoonlijke problemen (weet niet precies wat).

Gast
Gast

Bericht  Tinkie di 7 dec 2010 - 21:44

Chocolat schreef:ik ben al een tijd heel benieuwd naar Debbie. Of zij en haar man eindelijk een kindje verwachten/hebben.

Ik ben ook benieuwd hoe het met haar is.
We hebben ooit samen een tijdje in het zwanger willen topic gezeten.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  Blair di 7 dec 2010 - 22:05

Darcy schreef:Ze zou meegaan naar de High Tea meeting in Den Bosch en toen kwam ze niet en ze had ook niet afgebeld of op het forum laten weten oid. En daarna is nooit meer iets van haar vernomen en ze had volgens mij persoonlijke problemen (weet niet precies wat).

O jeetje, nou, ik hoop niks ernstigs.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Polly wo 8 dec 2010 - 0:00

Zora schreef:
Polly schreef:Try, leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!

Hey leuk dat jij hier ook weer even bent! Hoe gaat het in het Hoge Noorden? smile

Hee, daar ben je! Nieuwe naam dus ik had je nog niet gezien. Op het oude forum had ik steeds inlogproblemen waardoor ik het maar opgegeven heb. Hier lijkt het een stuk gemakkelijker te zijn. Hoe gaat het met je, hoe bevalt je nieuwe baan? Ik heb echt helemaal niks te klagen op het moment, gaat super!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Cillian wo 8 dec 2010 - 6:56

Off-topic maar Jen_ bij google staat jouw profielfoto wanneer je zoekt op afbeeldingen met het zoekwoord 'Phaindra'. Ik weet niet of je het wist of erg vindt maar ik dacht zeg het je even.
Cillian
Cillian
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ella wo 8 dec 2010 - 7:05

Auxo schreef:
Minella schreef:- Het meisje waarvan haar vriend een hersen (?) infarct had gekregen (was wel nog op het oude forum)
Was dat niet van Yvette84?
Nee dat was niet mijn vriend....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Ella wo 8 dec 2010 - 7:08

Try schreef:
Marin schreef:
Haha ik ben ook vrij herkenbaar. Maar dat was ook al op 't oude forum zo. Try is net pas veranderd van naam.
Klopt smile

Lief dat jullie ernaar vragen. Het gaat echt supergoed tussen ons, hebben elkaar de afgelopen periode ook veel gezien (hij is zondagavond weer vertrokken) en ik vlieg er over twee weken alweer naartoe om daar kerst te vieren. Hij heeft er ook heel erg veel zin in, dus dat is gelukkig helemaal goedgekomen. We kunnen steeds beter met elkaar praten (hij schoot altijd in de verdediging/snapte mij nooit) en dat is heel fijn. Hij verplaatst zich in mij en snapt mijn gevoelens. Verder hebben we het nog eens over kerst gehad en hij vond het vooral een 'eng' idee maar zou het nu niet meer zonder mij willen vieren. De 27ste vliegen we samen naar NL om hier Oud&Nieuw te vieren. Een paar dagen daarna gaan we nog twee nachtjes naar hotelletjes (ene als kerstkadootje met een dag snowboarden, andere in een kasteel omdat we een jaar samen zijn) en dan vliegt hij de 7e pas weer naar huis, superfijn dus! Kijk er echt heel erg naar uit smile

.

Heej, Wat fijn dat het nu zo goed gaat! Uiteindelijk toch goed gekomen. Geniet lekker van de dagen samen!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:21

Ik dacht dat haar forumnaam Phnaidra was, niet Phaindra?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:29

Dijn82 schreef:Ik dacht dat haar forumnaam Phnaidra was, niet Phaindra?

Dat is het inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  blauwwitrood wo 8 dec 2010 - 7:35

Tinkie schreef:
Chocolat schreef:ik ben al een tijd heel benieuwd naar Debbie. Of zij en haar man eindelijk een kindje verwachten/hebben.

Ik heb haar inmiddels al een tijdje niet gesproken, maar het laatste wat ik weet is dat ze een hele tijd rust hebben gehad en volgend jaar een nieuwe IVF-poging willen gaan doen.. Maar ik weet dus niet of er intussen al iets veranderd is, misschien dat iemand anders dat weet.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:41

Er heeft een Debbie gepost in het zwangerentopic, weet niet of dit 'de' Debbie is waar het hierom gaat?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:42

Darcy schreef:
Dijn82 schreef:Ik dacht dat haar forumnaam Phnaidra was, niet Phaindra?

Dat is het inderdaad.

Was zij nou degene met een kindje en een vriend die ineens een ander had?

Gast
Gast

Bericht  blauwwitrood wo 8 dec 2010 - 7:55

Mila schreef:Er heeft een Debbie gepost in het zwangerentopic, weet niet of dit 'de' Debbie is waar het hierom gaat?

Klopt!! Ik zag het nadat ik hier gepost had!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:35

Try schreef:
Marin schreef:
Haha ik ben ook vrij herkenbaar. Maar dat was ook al op 't oude forum zo. Try is net pas veranderd van naam.
Klopt smile

Lief dat jullie ernaar vragen. Het gaat echt supergoed tussen ons, hebben elkaar de afgelopen periode ook veel gezien (hij is zondagavond weer vertrokken) en ik vlieg er over twee weken alweer naartoe om daar kerst te vieren. Hij heeft er ook heel erg veel zin in, dus dat is gelukkig helemaal goedgekomen. We kunnen steeds beter met elkaar praten (hij schoot altijd in de verdediging/snapte mij nooit) en dat is heel fijn. Hij verplaatst zich in mij en snapt mijn gevoelens. Verder hebben we het nog eens over kerst gehad en hij vond het vooral een 'eng' idee maar zou het nu niet meer zonder mij willen vieren. De 27ste vliegen we samen naar NL om hier Oud&Nieuw te vieren. Een paar dagen daarna gaan we nog twee nachtjes naar hotelletjes (ene als kerstkadootje met een dag snowboarden, andere in een kasteel omdat we een jaar samen zijn) en dan vliegt hij de 7e pas weer naar huis, superfijn dus! Kijk er echt heel erg naar uit smile

Vera; hoe is het met jou en je vriend? Hij is toch Australisch of verwar ik je nou met iemand anders? Is het gelukt met werk vinden enzo?

Marin; hoe is het met jouw relatie afgelopen? Ik snap het btw als je geen antwoord wilt geven (of misschien pm?)

Verder ben ik benieuwd naar de plannen van Purk.
Wat leuk dat t nog steeds zo goed tussen jullie gaat! Hebben jullie plannen voor de toekomst samen (in 1 land)?
Mijn vriend komt inderdaad uit Australië en alles gaat heel goed. We hebben beiden een baan die we erg leuk vinden. Zijn ouders wonen nu voor 1 jaar in Europa dus dat is ook wel heel erg fijn, helaas gaan ze over een paar maanden alweer terug (en is de afstand alsnog best groot hier in Europa, maar zij vinden van niet haha). Wij gaan waarschijnlijk over 1 a 2 jaar terug. Eindelijk van dit vreselijke winterweer af!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:37

Cillian schreef:Off-topic maar Jen_ bij google staat jouw profielfoto wanneer je zoekt op afbeeldingen met het zoekwoord 'Phaindra'. Ik weet niet of je het wist of erg vindt maar ik dacht zeg het je even.

Wat gek! Geen idee wat ik eraan kan doen...

Gast
Gast

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 9:54

blauwwitrood schreef:
Tinkie schreef:

Ik heb haar inmiddels al een tijdje niet gesproken, maar het laatste wat ik weet is dat ze een hele tijd rust hebben gehad en volgend jaar een nieuwe IVF-poging willen gaan doen.. Maar ik weet dus niet of er intussen al iets veranderd is, misschien dat iemand anders dat weet.

Ik heb idd een topic geopend in de zwangerschapspijler Very Happy Zoo ontzettend lief dat jullie na al die tijd nog aan me denken word er helemaal verlegen van Embarassed Bedankt lieve meiden en verhaal staat dus in de zwangerschapspijler.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Try wo 8 dec 2010 - 10:21

Vera schreef:Wat leuk dat t nog steeds zo goed tussen jullie gaat! Hebben jullie plannen voor de toekomst samen (in 1 land)?
Mijn vriend komt inderdaad uit Australië en alles gaat heel goed. We hebben beiden een baan die we erg leuk vinden. Zijn ouders wonen nu voor 1 jaar in Europa dus dat is ook wel heel erg fijn, helaas gaan ze over een paar maanden alweer terug (en is de afstand alsnog best groot hier in Europa, maar zij vinden van niet haha). Wij gaan waarschijnlijk over 1 a 2 jaar terug. Eindelijk van dit vreselijke winterweer af!
Fijn dat jullie allebei een leuke baan hebben en hier nog eventjes samen kunnen blijven. En top dat zijn ouders in Europa wonen smile Grappig he, die afstand? Het is zo moeilijk om je voor te stellen dat het besef zo anders kan zijn, maar als je je realiseert dat NL nog niet eens half the size of Tasmania is, dan is het ook wel weer logisch hoe het voor hun 'voelt' smile
Ja, wij hebben de plannen natuurlijk wel maar ik wil/moet mijn studie eerst afmaken voordat ik kan verhuizen (ben dit jaar pas begonnen) maarja, 3 jaar bikkelen en vaak overvliegen en dan is het de bedoeling te gaan samenwonen smile Lijkt me echt super smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:44

Jen_ schreef:

Eh nog steeds buitenlands en nog steeds ex? angel
Ik had begrepen dat ze elkaar nog niet helemaal los hadden gelaten en was gewoon benieuwd wat er gebeurd is...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: