Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze service?

+8
Rovine
Aziraphale
nina
Kqip
Gizmo
TukTuk
Minx
Tania
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:29

Gizmo schreef:
Princess schreef:
Gizmo schreef:
Kqip schreef:Dat is netjes zat. Aankoopbedrag teruggeven en nog korting van 10% is niks mis mee. Bij anderen mag je blij zijn als je uberhaupt korting krijgt.

Volgens mij staat er helemaal niet dat ze hele aankoopbedrag terug krijgt, maar maar 10%.

Ik kon kiezen, of 10% korting terug en de tas houden, of de tas terugsturen en dan het hele bedrag terugkrijgen en op de tas die ik dan bij hun koop 10% korting.

Je schrijft een beetje onduidelijk vind ik, je kan beter wat ruimer omschrijven.

Als je nog niet had laten repareren, dan had ik hem terug gestuurd, en desnoods dezelfde tas met 10% korting bestellen.

Je hebt gelijk, ik ben enorm moe en merk dat sommige dingen er niet goed uitkomen, ook in real life smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:30

Fairytale schreef:
Giacomo schreef:Ik vind het helemaal geen goede service. 10 procent is niks! Dat krijg je soms bij mail acties en dan heb je geeneens een tas gekocht van 180 euro.. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

ze hebben de tas niet meer. maar ze krijgt dus haar geld gewoon terug. en daarnaast nog 10% korting op een andere aankoop.

Dat stond er nog niet toen ik mijn reactie plaatste. Als je je geld terug krijgt en 10 procent korting krijgt vind ik het wel een goede service. Ik las in de openingspost dat ze alleen 10 procent korting zou krijgen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Aziraphale vr 22 apr 2011 - 8:33

Giacomo schreef:
Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

Ze krijgt haar volledige geld terug, da's eigenlijk nog beter dan een nieuw paar want nu kan ze zelf kiezen of ze (ergens anders) dezelfde tas koopt of een andere (met een betere kwaliteit wellicht). Of lekker iets anders doen met het geld Wink

Edit; ik zie nu je edit! smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Rovine vr 22 apr 2011 - 8:35

Ze hoeven niet meer te doen dan geld teruggeven. Zij kunnen er ook niks aan doen dat die tas niet meer voorradig is. 10% korting erbovenop vind ik een prima service.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:35

Haha ja dat kan ook nog Wink
Maar ik ben zo enorm lang opzoek geweest naar een leuke, leren tas dat ik m gewoon wil houden.
Ik ben eigenlijk gewoon een klein kind, ik moet en zal deze tas houden, maar 18 euro terug vind ik wel weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Elsje vr 22 apr 2011 - 8:51

zoals ik het nu begrijp kan je die 180 terug krijgen 10% korting op je nieuwe aankoop.

Dan vind ik dit wel netjes en zou ik dit ook doen.

Tenzij je denkt dat je voor 18 euro de boel kan opplappen?

Want een kapotte tas is ook niet alles....
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Jeanette vr 22 apr 2011 - 10:41

Ik zou hem terug sturen of hij moet zoooo uber geweldig zijn. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Melis_je za 23 apr 2011 - 8:27

Ik vind het een goede service en ik zou hem terugsturen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 8:32

Ik vind het heel netjes van ze, zou hem terugsturen en een mooie andere tas uitzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Raindrop za 23 apr 2011 - 8:33

Ik zou eerst navragen hoeveel de reparatiekosten gaan zijn.
Mocht dat niet heel veel zijn zou ik hem laten repareren. Mocht je toch veel kwijt zijn aan de reparatiekosten dan zou ik de tas wel terugsturen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum