Dé tip voor het warme weer :)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dé tip voor het warme weer :)
Gisteren geproefd bij de Bagel & Beans, vandaag succesvol thuis nagemaakt:
Groene ijsthee met munt.
Heel erg verfrissend en lekker!
Gewoon in een kan met heet water drie zakjes groene thee (ik had twee groene thee+mint en een gewone groene thee) laten trekken tot je een kan hete thee hebt. Voeg een paar drupjes zoetstof (of suiker) toe. Zet de kan voor een paar uur in de vriezer tot het helemaal afgekoeld is. Je kunt tussendoor even kijken en voelen of het al koud genoeg is, zonder dat het helemaal bevriest. Garneer met wat verse muntblaadjes en bewaar de kan in de koelkast.
Het is echt mijn nieuwe favoriete zomerdrankje!
Wat eten en drinken jullie met de warmte en is de moeite waard om te tippen?
Groene ijsthee met munt.
Heel erg verfrissend en lekker!
Gewoon in een kan met heet water drie zakjes groene thee (ik had twee groene thee+mint en een gewone groene thee) laten trekken tot je een kan hete thee hebt. Voeg een paar drupjes zoetstof (of suiker) toe. Zet de kan voor een paar uur in de vriezer tot het helemaal afgekoeld is. Je kunt tussendoor even kijken en voelen of het al koud genoeg is, zonder dat het helemaal bevriest. Garneer met wat verse muntblaadjes en bewaar de kan in de koelkast.
Het is echt mijn nieuwe favoriete zomerdrankje!
Wat eten en drinken jullie met de warmte en is de moeite waard om te tippen?
Gast- Gast
Re: Dé tip voor het warme weer :)
Oeeh dat klinkt lekker! Helaas past er geen kan bij ons in de vriezer, maar ik kan hem ook goed koelen in de koelkast.
Ik maak nu zelf vaak een literkan limonade neer en die zet ik naast mij neer met een glas. Zo drink ik tenminste voldoende.
Heel koud is opzich wel slechter voor je lichaam he en hij koelt juist minder snel af daardoor. Hoewel het wel heeeerlijk voelt!
Ik maak nu zelf vaak een literkan limonade neer en die zet ik naast mij neer met een glas. Zo drink ik tenminste voldoende.
Heel koud is opzich wel slechter voor je lichaam he en hij koelt juist minder snel af daardoor. Hoewel het wel heeeerlijk voelt!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ziet er goed uit Marin! Mijn tip: een kneep limoen en scheut wodka door de ijsthee!
Super lekker broodje: Turks brood met tomaat, ingemaakte groene peper, uitgelekte komkommer zonder zaadlijst en turkse schapenkaas (uit blik in de turkse supermarkt).
Heerlijk!
Super lekker broodje: Turks brood met tomaat, ingemaakte groene peper, uitgelekte komkommer zonder zaadlijst en turkse schapenkaas (uit blik in de turkse supermarkt).
Heerlijk!
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Dat klinkt idd lekker ! Zelf drink ik echt liters ranja met warm weer. Ik gooi telkens een flesje ranja in de vriezer zodat het een beetje ijs wordt. Die thee zal ik binnekort ook eens gaan proberen !
Gast- Gast
MissBlunt schreef:Ziet er goed uit Marin! Mijn tip: een kneep limoen en scheut wodka door de ijsthee!
Oei dat kan ik beter niet doen, zeker als ik daarna nog in de zon ga zitten haha.
Gast- Gast
Ik maak altijd gewone ijsthee, die maak ik van zwarte thee, zoetstof en citroensap (uit een flesje) ik heb zo'n literfles met een beugel die kan ik gewoon plat leggen in de koelkast, dat ligt nu standaard in de koelkast!
Ik kreeg van de week de tip om witte druiven in te vriezen en dan als ijsklontje in je witte wijn te doen! Die kan je gewoon mee naar het park of iets dergelijks nemen in een thermosfles, dan blijven ze bevroren en ze koelen je wijn dus.
Ik kreeg van de week de tip om witte druiven in te vriezen en dan als ijsklontje in je witte wijn te doen! Die kan je gewoon mee naar het park of iets dergelijks nemen in een thermosfles, dan blijven ze bevroren en ze koelen je wijn dus.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik drink ook veel ranja met dit weer, heerlijk!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik had gisteren een drankje gemaakt met suiker meloen,citroen en water..was ook heel lekker! je kunt er evt nog extra suiker door doen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Koorts en dit (warme) weer
» Wat eten met dit warme weer?
» Tips voor de warme hap
» Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
» Wat voor weer is het bij jullie?
» Wat eten met dit warme weer?
» Tips voor de warme hap
» Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
» Wat voor weer is het bij jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: