Hoe verzorg jij je voeten?
+9
Sterre
Mida4you
Bliss
Lejow
Dennenappel
Cow
JoyceVL
Blond
Ugly Betty
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe verzorg jij je voeten?
Ik doe er niks aan, behalve natuurlijk wassen en nagels knippen. Ik heb ook geen last van dingen als eeltbulten en eksterogen, dus meer is ook niet nodig.
Gast- Gast
Ik doe ook niks, hoogstens soms een crème erop omdat ze droog aanvoelen. Maar dat is vooral voor het gevoel, volgens mij maakt het qua uiterlijk weinig uit. En dan soms lakken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dit soort topics zijn goed voor mij!
Ik kwam er achter dat ik toch weer wat eelt heb op mijn hielen, dus ik heb de rasp weer gepakt.
Door het topic over bodylotion smeer ik nu elke dag mijn armen en benen in (met dit weer is het al bloot en dus makkelijker te doen).
Door een topic van Birgit heb ik al weer twee keer mijn gezicht en borst gescrubd met daarna een masker. Zalig!
Ik kwam er achter dat ik toch weer wat eelt heb op mijn hielen, dus ik heb de rasp weer gepakt.
Door het topic over bodylotion smeer ik nu elke dag mijn armen en benen in (met dit weer is het al bloot en dus makkelijker te doen).
Door een topic van Birgit heb ik al weer twee keer mijn gezicht en borst gescrubd met daarna een masker. Zalig!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Eelt heb ik gelukkig geen last van, mijn voeten zijn juist altijd heel vochtig/klam. Ik heb speciale lotion en spray die ik beide 1 x per week gebruik. Mijn teennagels lak ik om de week denk ik en voor de rest niet zo veel bijzonders. Soms smeer ik ze in met zwitsal na het douchen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou, ik schaam me om het te zeggen maar ik heb echt vieze voeten.
Vooral als ik in de zomer slippers ofzo aan heb.
Ik heb eelt, heeeeeeeeeel veel losse witte velletjes tis gewoon vies! En nu ook nog een kalknagel die ik niet eens geknipt krijg aaaarrgghh
Ik ben er echter zooooooooo gevoelig, ik smeer ze wel eens in en zelfs dat gaat met heel veel moeite maar helpt ook niet echt.
Vroeger had ik ook exceem nu niet meer volgens mij.
Ik wilde er altijd al eens mee naar de huisarts ofzo maar ik schop idd als iemand aan mijn voeten komt, heb er nog moeite mee als ik het zelf doe !
Weten jullie wat nu goede creme is?
En misschienmoet ik toch ook maar eens heel hard mijn best gaan doen met een eeltschaaf of iets.
Toevallig heb ik gister een flinke wandeling gemaakt en mijn teenslipper ging irriteren en pijn doen, ik had zwarte voeten en zag nadat ik ze gewassen had dat ik een dik velletje los had zitten dit heb ik er wel afgehaald (denk dus gewoon een blaar) maar het is helemaal zwart en gevoelig. Ik heb nu open schoenen aan en doe er maar ff geen pleister op zodat er lucht bij kan komen maar ikmoet wel opletten dat er geen rotzooi inkomt.
Ik heb eelt, heeeeeeeeeel veel losse witte velletjes tis gewoon vies! En nu ook nog een kalknagel die ik niet eens geknipt krijg aaaarrgghh
Ik ben er echter zooooooooo gevoelig, ik smeer ze wel eens in en zelfs dat gaat met heel veel moeite maar helpt ook niet echt.
Ik wilde er altijd al eens mee naar de huisarts ofzo maar ik schop idd als iemand aan mijn voeten komt, heb er nog moeite mee als ik het zelf doe !
En misschienmoet ik toch ook maar eens heel hard mijn best gaan doen met een eeltschaaf of iets.
Toevallig heb ik gister een flinke wandeling gemaakt en mijn teenslipper ging irriteren en pijn doen, ik had zwarte voeten en zag nadat ik ze gewassen had dat ik een dik velletje los had zitten dit heb ik er wel afgehaald (denk dus gewoon een blaar) maar het is helemaal zwart en gevoelig. Ik heb nu open schoenen aan en doe er maar ff geen pleister op zodat er lucht bij kan komen maar ikmoet wel opletten dat er geen rotzooi inkomt.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
limbogirl82 schreef:Nou, ik schaam me om het te zeggen maar ik heb echt vieze voeten.
Ik zou toch langs de dokter gaan voor die kalknagels, dat is een heel agressieve bacterie, welke vaak met medecijnen na een poos verholpen worden. Ook heb je een speciale poeder nodig om in je schoenen te strooien, want vaak zijn je schoenen er ook mee besmet.
Gast- Gast
Jen_ schreef:limbogirl82 schreef:Nou, ik schaam me om het te zeggen maar ik heb echt vieze voeten.
Ik zou toch langs de dokter gaan voor die kalknagels, dat is een heel agressieve bacterie, welke vaak met medecijnen na een poos verholpen worden. Ook heb je een speciale poeder nodig om in je schoenen te strooien, want vaak zijn je schoenen er ook mee besmet.
Ik ben er begin dit jaar ook mee naar de dokter geweest want ik heb ook kalk/schimmelnagels. Ik heb er een keur voor gekregen, een hele heftige en die moet ik 5 maanden slikken. Ik slik hem nu 3 maanden en er is aanzienlijker verschil te zien!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik heb ook hele gevoelige voeten, begin al te trappen als iemand er naar wijst. Ik heb wel een eelt rasp maar dat kan k echt niet verdragen... Ik smeer ze nu dus regelmatig in met een crème en knip en lak mijn nagels.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Nagels af en toe recht afknippen, regelmatig vijlen, bijna standaard een basislak plus kleurtje en elke dag voetencréme tenzij ik druk ben en het vergeet.
Vieze voeten vind ik echt vies
Edit: soms een lekker voetenbadje!
Vieze voeten vind ik echt vies
Edit: soms een lekker voetenbadje!
Gast- Gast
Teennagels zijn bijna altijd wel gelakt
Ik smeer ze wel eens in met bodylotion
Eelt verwijder ik niet vaak genoeg
En wat ik echt heerlijk vind is een voet massage! Als ik die niet kan krijgen door iemand anders, dan doe ik het zelf, vooral onder de douche met de douchestraal er op en dan met de hand masseren, best hard drukken.
Ik smeer ze wel eens in met bodylotion
Eelt verwijder ik niet vaak genoeg
En wat ik echt heerlijk vind is een voet massage! Als ik die niet kan krijgen door iemand anders, dan doe ik het zelf, vooral onder de douche met de douchestraal er op en dan met de hand masseren, best hard drukken.
Gast- Gast
Nou, mijn antwoord is: niet
Ik zou best wel een creme voor de voeten kunnen gebruiken en ze worden er ook niet slechter van als er wat eelt verwijderd zou worden.
Ik zou best wel een creme voor de voeten kunnen gebruiken en ze worden er ook niet slechter van als er wat eelt verwijderd zou worden.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Nou, mijn antwoord is: niet
Gewoon doen! Plan een avond op de bank wanneer je je favo serie kijkt, of druk er een leuke film in. Bak warm water met bruistabletten/poeder/zeep/olie speciaal voor voeten.. Lekker poedelen, handddoek ernaast. Daarna goed drogen, nagels knippen, vijlen, randjes schoonmaken, eelt raspen... Basislaag blanke lak, evt een kleurtje. Dan je voeten lekker dik insmeren met voetencréme en schone sokken aantrekken.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:
Ik ben er begin dit jaar ook mee naar de dokter geweest want ik heb ook kalk/schimmelnagels. Ik heb er een keur voor gekregen, een hele heftige en die moet ik 5 maanden slikken. Ik slik hem nu 3 maanden en er is aanzienlijker verschil te zien!
Ik heb er ook eens 1 gehad, die is gelukkig vanzelf weggegaan.
Ik ben toen ook naar de dokter geweest en ik kon volgens mij dezelfde kuur krijgen. Ik kreeg het advies er goed over na te denken omdat de kuur beschadigingen aan je lever kon veroorzaken, toen ik dat hoorde ben ik afgehaakt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij nu aan je voeten?
» Droge voeten
» Pijn aan voeten.
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» High heels en voeten
» Droge voeten
» Pijn aan voeten.
» Wintersport: Wat heb jij aan je voeten?
» High heels en voeten
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: