ongeval bij Duitse Wetten Dass
+6
Ella
Rovine
Beachgirl
Gigi_
Lejow
Rapunzel
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
ongeval bij Duitse Wetten Dass
AMSTERDAM - De 23-jarige deelnemer aan de Duitse spelshow 'Wetten, dass?' (Wedden dat?) die zaterdagavond in een rechtstreekse uitzending zwaargewond raakte bij een mislukte stunt, blijft waarschijnlijk de rest van zijn leven verlamd. De kandidaat kwam hard ten val toen hij met springveren onder zijn schoenen over vijf rijdende auto's probeerde te springen.
De kandidaat, acrobaat en stuntman Samuel Koch, had gewed dat hij binnen vier minuten over de rijdende auto's kon springen. Bij de derde auto ging het echter mis. Uitgerekend zijn vader zat toen achter het stuur van het voertuig.
De zender ZDF brak het programma na het incident af en zond muziekvideo's uit. De presentator van het programma, Thomas Gottschalk, zei dat hij in zijn tv-loopbaan nog niet eerder zo hevig was geschrokken.
https://www.youtube.com/watch?v=8_Tpt1yBbtU
Dat is schrikken!
De kandidaat, acrobaat en stuntman Samuel Koch, had gewed dat hij binnen vier minuten over de rijdende auto's kon springen. Bij de derde auto ging het echter mis. Uitgerekend zijn vader zat toen achter het stuur van het voertuig.
De zender ZDF brak het programma na het incident af en zond muziekvideo's uit. De presentator van het programma, Thomas Gottschalk, zei dat hij in zijn tv-loopbaan nog niet eerder zo hevig was geschrokken.
https://www.youtube.com/watch?v=8_Tpt1yBbtU
Dat is schrikken!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: ongeval bij Duitse Wetten Dass
Edit: laat maar, niet goed gelezen. Hij is inderdaad blijvend verlamd. Ik vond de beelden echt naar :S Maar ja ehh ik vind het wel heel dom dat je zo'n stunt gaat doen.
Gast- Gast
ja, vind ik ook. Ik zou er als vader ook niet aan meewerken als mijn zoon dat wou doen. Hij zit nu voor de rest van zijn leven met een schuldgevoel.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
ik vroeg me al af hoe het afgelopen was..
Vraag me wel af wat er nou precies mis ging, sprong hij gewoon tegen de auto ofzo? Ipv er overheen?? En die vader inderdaad pffff...
Dat blijft toch altijd wel een risico van live shows, het kan altijd misgaan...
Vraag me wel af wat er nou precies mis ging, sprong hij gewoon tegen de auto ofzo? Ipv er overheen?? En die vader inderdaad pffff...
Dat blijft toch altijd wel een risico van live shows, het kan altijd misgaan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
oh, hij is dus wel echt blijvend verlamd?
Sneu zeg, ook voor zn vader inderdaad!
Sneu zeg, ook voor zn vader inderdaad!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ja hij raakte de auto en toen maakte hij een ongeplande salto en toen viel hij plat naar beneden op zijn nek zeg maar.
Gast- Gast
Zoiets dacht ik meteen al toen ik hem zag vallen. Ik dacht: Zo die breekt zijn nek ff flink, en zwaar hersenletsel.
Heel erg sneu, maar aan de andere kant... (hard gezegd) je doet zelf met zo'n dom programma mee.
Heel erg sneu, maar aan de andere kant... (hard gezegd) je doet zelf met zo'n dom programma mee.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Het lijkt genuanceerder te liggen, las ik ergens anders. Momenteel is hij nog verlamd door alle zwellingen, maar het hoeft niet zo te blijven. Wel is er die blijvende schade, maar hopelijk is die minder erg dan een blijvende verlamming.
Lijkt me trouwens dat hij het wel vaker geoefend heeft trouwens? En nu "toevallig" een camera erbij.
Lijkt me trouwens dat hij het wel vaker geoefend heeft trouwens? En nu "toevallig" een camera erbij.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ai.. Dat ziet er niet lekker uit. Ik heb alleen geen idee wat er allemaal wordt gezegd in het Duits
Gast- Gast
Nobucta schreef:Het lijkt genuanceerder te liggen, las ik ergens anders. Momenteel is hij nog verlamd door alle zwellingen, maar het hoeft niet zo te blijven. Wel is er die blijvende schade, maar hopelijk is die minder erg dan een blijvende verlamming.
Nou als je ziet hoe hij valt... dan weet ik wel zeker dat hij zijn nek gebroken heeft. Hij klapt helemaal dubbel!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Oh jeetje ik lees/hoor nu pas dat hij blijvend verlamd is. Dat vind ik echt wel erg voor hem, maar ik vind het ergens ook wel zijn eigen schuld, wie gaat er in godsnaam ook zo'n weddenschap doen?
Gast- Gast
Vreselijk dat hij blijvend verlamd is maar door zulke stunts te doen neem je zelf een risico
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik hoorde het bij Boulevard..
Echt rot als dat je overkomt, maar inderdaad ook wel dom dat je zoiets doet..
Wat ik bij Boulevard trouwens wel stom vond is dat ze steeds maar bleven zeggen dat hij verongelukt is. Hij is gewond geraakt, niet overleden.. :s
Echt rot als dat je overkomt, maar inderdaad ook wel dom dat je zoiets doet..
Wat ik bij Boulevard trouwens wel stom vond is dat ze steeds maar bleven zeggen dat hij verongelukt is. Hij is gewond geraakt, niet overleden.. :s
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik hoorde dat bij de repetities die dag ook al van alles mis ging, en dat sommigen vinden dat producers deze stunt hadden moeten schrappen... Maarja, achteraf zijn die dingen natuurlijk makkelijk gezegd.Nobucta schreef:
Het was trouwens ook geen echte stuntman maar een amateur/hobby-stuntman.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Gatver, dat ziet er erg heftig uit!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Gatver, dat ziet er erg heftig uit!
vind je? ik vind juist dat je weinig ziet
en dat verongelukt word helaas vaak verkeerd gebruikt in het nederlands. zwaar irritant
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het er wel heftig uitziet zoals hij neerkomt. Dat lichaam...bah :S
Gast- Gast
Je ziet iig meer dan genoeg om te weten dat 't heftig is. Toch jammer, het vroegere 'Wedden dat..' bestond gewoon uit de menukaart van de afhaal-Chinees uit je hoofd leren. Vind 't jammer dat 't allemaal blijkbaar maar indrukwekkender en gevaarlijker moet worden. Ze zien nu wat daarvan kan komen.Fairytale schreef:
vind je? ik vind juist dat je weinig ziet
Gast- Gast
Met Maple eens. Ik vond het destijds ook zo leuk dat ze al die dingen telkens uit hun hoofd wisten en zo. Maar ja dat is natuurlijk niet boeiend genoeg meer
Gast- Gast
Ben ik het met je eens. Ik mag het misschien niet denken, maar ik denk bij dit soort dingen wel vaak "eigen schuld dikke bult". Je weet toch dat het op een dag fout kan gaan met die rare stunts?Maple schreef:
Je ziet iig meer dan genoeg om te weten dat 't heftig is. Toch jammer, het vroegere 'Wedden dat..' bestond gewoon uit de menukaart van de afhaal-Chinees uit je hoofd leren. Vind 't jammer dat 't allemaal blijkbaar maar indrukwekkender en gevaarlijker moet worden. Ze zien nu wat daarvan kan komen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Doden en vermisten door ongeval cruiseschip
» Welke Duitse kerstmarkt is leuk?
» Duitse fiscus eist geld van Belgische dwangarbeiders
» Welke Duitse kerstmarkt is leuk?
» Duitse fiscus eist geld van Belgische dwangarbeiders
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: