foto's van vroeger
+14
JD
Sterre
Jerry
rapa nui
knets
Sugarfall
InweCulnamo
Shy
Caro
Jeanette
Cherique
Toet
Zwerver
Caresses
18 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: foto's van vroeger
Mila schreef:
Nou nog even dan...
Wat schattig met die zonnebril haha
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Links; ik.
Rechts; zus.
Is bij mijn oma thuis!
Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*Weg!
Laatst aangepast door PrinsesBo op zo 12 dec 2010 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@PrinsesBo: Kom jij uit Brabant?
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Net geboren, met mijn moeder oma, opa en zus
Met mijn pop
Achter het orgel bij mijn opa en oma
Met pop aan het wandelen
Met mijn oma
En met opa
Met mijn pop
Achter het orgel bij mijn opa en oma
Met pop aan het wandelen
Met mijn oma
En met opa
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Caresses schreef:Lagom, zit er nog een speciale reden achter dat dat je favoriete foto is, of is het gewoon omdat je hem zo leuk vind. En wat leuk om te zien dat je zo blij was met je rolschaatsen haha die lijken wel op die wij thuis vroeger ook hadden.
Ik kan het niet echt uitleggen. We staan er zo achterlijk op, echt lekker kinds met die stomme dingen op ons hoofd van de mandarijntjes en die nachtjaponnetjes hahaha. Rooie wangetjes van mijn zusje. Ik vind het gewoon een geweldige foto en het doet me denken aan mijn heerlijke jeugd. Mijn moeder vind het overigens een vreselijke foto. Ze vindt het ook echt niks dat ik hem in de gang heb hangen haha!
@ Gekje, wat een mooie vrouw is jou moeder zeg!
Ik vind dit soort topics altijd zo leuk, heerlijk al die oude foto's .
Gast- Gast
Heerlijk topic dit!
Een aantal vakantiefoto's. Die heb ik ooit voor een boekje voor mijn ouders gescand.
Met mijn favoriete knuffel
Brood halen op de camping
Een aantal vakantiefoto's. Die heb ik ooit voor een boekje voor mijn ouders gescand.
Met mijn favoriete knuffel
Brood halen op de camping
Laatst aangepast door Chipp op do 9 dec 2010 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een onwijs schattige foto's allemaal!
Here's mine:
*weg*
Here's mine:
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 12 dec 2010 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha zo'n haarfrutsel had ik ook vroeger, vreselijk . En die foto met die stokbroden vind ik ook erg leuk, dat gaat net .
Gast- Gast
Leuk om al die fotos te zien!.. Haha ik heb ook nog zo'n foto met stokbroden ,, werd altijd op pad gestuurd om die te halen
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Dit ben ik samen met mijn zus (linker ben ik)..
Haal de foto later wel weer weg, want weet niet of mijn zus dit zo leuk vind
Dit ben ik samen met mijn zus (linker ben ik)..
Haal de foto later wel weer weg, want weet niet of mijn zus dit zo leuk vind
Laatst aangepast door InweCulnamo op za 11 dec 2010 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
InweCulnamo- Fluisteraar
InweCulnamo schreef:Leuk om al die fotos te zien!.. Haha ik heb ook nog zo'n foto met stokbroden ,, werd altijd op pad gestuurd om die te halen
Ja inderdaad. Dan kreeg ik vreemde muntjes mee (francs ) en werd me ingeprent "Deu bakkettes". Vervelend als die mevrouw dan iets terug zei, in het Frans. Dat maakte het wel erg moeilijk
De kapsels en truien zijn wel erg herkenbaar! Ik vraag me dan altijd af, hoe zal de mode over tien jaar zijn? Vinden we de mode van deze tijd dan ook zo belachelijk?
Gast- Gast
Hahah ja ik ook altijd inderdaad deux baguette, en later moest ik er ook altijd sil vous plait bijzeggen. Mijn oom woonde toen ik frankrijk, en wij waren toen voor een paar weken in zijn huis op vakantie. En dan iedere ochtend op naar de bakker en twee stokbroden halen, na een paar dagen wist de vrouw ook precies wat we nodig haddenChipp schreef:InweCulnamo schreef:Leuk om al die fotos te zien!.. Haha ik heb ook nog zo'n foto met stokbroden ,, werd altijd op pad gestuurd om die te halen
Ja inderdaad. Dan kreeg ik vreemde muntjes mee (francs ) en werd me ingeprent "Deu bakkettes". Vervelend als die mevrouw dan iets terug zei, in het Frans. Dat maakte het wel erg moeilijk
De kapsels en truien zijn wel erg herkenbaar! Ik vraag me dan altijd af, hoe zal de mode over tien jaar zijn? Vinden we de mode van deze tijd dan ook zo belachelijk?
InweCulnamo- Fluisteraar
InweCulnamo schreef:Hahah ja ik ook altijd inderdaad deux baguettes, en later moest ik er ook altijd sil vous plait bijzeggen. Mijn oom woonde toen ik frankrijk, en wij waren toen voor een paar weken in zijn huis op vakantie. En dan iedere ochtend op naar de bakker en twee stokbroden halen, na een paar dagen wist de vrouw ook precies wat we nodig haddenChipp schreef:InweCulnamo schreef:Leuk om al die fotos te zien!.. Haha ik heb ook nog zo'n foto met stokbroden ,, werd altijd op pad gestuurd om die te halen
Haha, ik had het fonetisch opgeschreven, op die leeftijd kon ik nog geen eens Nederlands schrijven, hooguit mijn eigen naam Wij gingen elk jaar naar Frankrijk, naar de camping. Meestal ruim 3 weken, ouders in het onderwijs Later leerde ik ook "ooievaar"
Laatst aangepast door Chipp op vr 10 dec 2010 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha heel leuk om te zien. heb hier geen oude foto's maar ik zal er eens een paar opzoeken als ik bij mijn ouders ben:D.
Ik vind die van trish met die lolly echt geweldig haha! En die met de stokbroden ook, en die van lagom met die netjes op jullie hoofd haha.
Ik vind die van trish met die lolly echt geweldig haha! En die met de stokbroden ook, en die van lagom met die netjes op jullie hoofd haha.
Gast- Gast
Haha ahh die foto met stokbroden is echt te schattig!
Ik heb alleen deze op deze laptop.
Ik heb alleen deze op deze laptop.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik als kleuter..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
@knets: oh, wat lijken je zonen dan op je. Zelfde ogen e.d.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja he. Vooral J.ason. Ik heb hier een foto aan de muur van toen hij ook een kleuter was..rapa nui schreef:@knets: oh, wat lijken je zonen dan op je. Zelfde ogen e.d.
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Mozz herken je zo .
Sugerfall, jij was ook al zo mooi als kind!
En Knets, wat lijkt je zoon idd veel op je zeg. Leuk om te zien .
Sugerfall, jij was ook al zo mooi als kind!
En Knets, wat lijkt je zoon idd veel op je zeg. Leuk om te zien .
Gast- Gast
rapa nui schreef:@knets: oh, wat lijken je zonen dan op je. Zelfde ogen e.d.
Woow idd! De jongens lijken echt op jou!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» Wat mis jij van vroeger???
» Wat mis jij van vroeger?
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» Wat mis jij van vroeger???
» Wat mis jij van vroeger?