Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3
Nog meer mensen met mij? Ik vind het echt een vette manier om het paasverhaal te laten zien zeg!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3
Ik heb alleen het begin gezien. De manier waarop ze het doen is wel erg mooi maar het verhaal is niet aan mij besteed.
Gast- Gast
Ik kijk het ook. Maar om eerlijk te zijn vind ik het een beetje saai. Het is alleen een hoop muziek en gezang.
Gast- Gast
Ik heb het begin gemist, heb het ongeveer gezien vanaf de kus van Judas, iets daarvoor.
Ik vond het wel mooi om te zien! Indrukwekkend wel. Het is voor mij verre van een onbekend verhaal, maar dit is toch een heel andere manier om het te delen.
Ik vond het wel mooi om te zien! Indrukwekkend wel. Het is voor mij verre van een onbekend verhaal, maar dit is toch een heel andere manier om het te delen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Daarom heet het ook een musical Bitterkoekje
Ik heb gister gekeken, heb er echt enorm van genoten, vond het zo mooi! De liedjes op zich hebben natuurlijk niets met pasen te maken maar zo achter elkaar, is het opeens een prachtig verhaal en zijn alle nummers zo toepasselijk. Heel knap gevonden.
Mocht 'ie uitkomen op DVD zal ik deze zeker kopen.
Ik heb gister gekeken, heb er echt enorm van genoten, vond het zo mooi! De liedjes op zich hebben natuurlijk niets met pasen te maken maar zo achter elkaar, is het opeens een prachtig verhaal en zijn alle nummers zo toepasselijk. Heel knap gevonden.
Mocht 'ie uitkomen op DVD zal ik deze zeker kopen.
Gast- Gast
Ik heb het ook gezien en vond het erg mooi.
Gast- Gast
Ik vond de versie van ''geef mij nu je angst'' erg mooi. Mijn ouders omhelsden elkaar voor de televisie... Ik werd er helemaal emotioneel van, want mijn ouders relatie zit de laatste tijd niet meer helemaal lekker...
En dan die zin: "Zolang ik je niet verlies vind ik heus wel de weg met jou." Ik hoop zó dat ze er samen uitkomen!!
En dan die zin: "Zolang ik je niet verlies vind ik heus wel de weg met jou." Ik hoop zó dat ze er samen uitkomen!!
Gast- Gast
Ik was erbij gister en het was echt een hele mooie happening!
Gast- Gast
Kon je het nog een beetje zien, VH? Ik wilde ook wel gaan, maar uit 'angst' het allemaal niet goed mee te kunnen maken, heb ik het via de tv gevolgd. Wat vond je het mooiste?
@Noa: ik wil de pret en het geluk dat je hebt bij de omhelzing van je ouders niet verknallen, maar snapte je ook de link van het lied naar het paasverhaal?
@Noa: ik wil de pret en het geluk dat je hebt bij de omhelzing van je ouders niet verknallen, maar snapte je ook de link van het lied naar het paasverhaal?
Gast- Gast
Er waren hele grote schermen geplaatst, dus daarop kon je sowieso alles zien. Verder vond ik 2 dingen het meest bijzonder. Dat was het moment dat het kruis de markt op kwam in combinatie met de muziek. Echt een kippenvel moment!
En het laatste nummer waarbij sieb in de kerktoren stond en daar stond te zingen met zijn armen wijd en ook zo bleef staan terwijl hij niet hoefde te zingen in combinatie met het licht. Echt heel mooi.
En het laatste nummer waarbij sieb in de kerktoren stond en daar stond te zingen met zijn armen wijd en ook zo bleef staan terwijl hij niet hoefde te zingen in combinatie met het licht. Echt heel mooi.
Gast- Gast
Ik heb het verder niet zitten kijken, dus nee.Gloria schreef:Kon je het nog een beetje zien, VH? Ik wilde ook wel gaan, maar uit 'angst' het allemaal niet goed mee te kunnen maken, heb ik het via de tv gevolgd. Wat vond je het mooiste?
Gast- Gast
Oké . Ik hoop ook voor je dat hun relatie de goede kant op gaat!Noa schreef:Ik heb het verder niet zitten kijken, dus nee.
@VH: ik vond dat met Syb in de toren ook heel mooi. Volgens mij had ik nog wel meer ontroerd-momentjes, maar ik kan het niet meer zo voor me halen.
Ik vond het prachtig. Er waren wel twee keuzes waar ik mijn vraagtekens bij heb. Ten eerste dat Judas een kus geeft op de mónd van Jezus. Ik vraag me af waar de makers dat op baseren. Volgens mij staat dat nergens in de Bijbel.
Ook vond ik het niet zo fijn dat Erik (de verteller) het had over 'we zijn hier in fokking Gouda'. Ik snap 'm wel en het is ergens ook wel relevant, maar mja, 't had er van mij niet bij gehoeven.
Gast- Gast
Gloria schreef:Oké . Ik hoop ook voor je dat hun relatie de goede kant op gaat!Noa schreef:Ik heb het verder niet zitten kijken, dus nee.
@VH: ik vond dat met Syb in de toren ook heel mooi. Volgens mij had ik nog wel meer ontroerd-momentjes, maar ik kan het niet meer zo voor me halen.
Ik vond het prachtig. Er waren wel twee keuzes waar ik mijn vraagtekens bij heb. Ten eerste dat Judas een kus geeft op de mónd van Jezus. Ik vraag me af waar de makers dat op baseren. Volgens mij staat dat nergens in de Bijbel.
Ook vond ik het niet zo fijn dat Erik (de verteller) het had over 'we zijn hier in fokking Gouda'. Ik snap 'm wel en het is ergens ook wel relevant, maar mja, 't had er van mij niet bij gehoeven.
Maar ik ken het verhaal wel hoor, heb het tot treurens toe moeten horen ieder jaar in de kerk
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: