The Passion
+17
Tinus
SleepingBeauty
SnowWhite
Arwyn
Bolleke
Lejow
rapa nui
Monte
Sarah1985
Pepper
Roza
Kamperseboekenwurm
Sterre
Erin
Ibbeltje
Ugly Betty
RYW
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
The Passion
Wie kijkt er ook naar Nederland 1? Ik vind het erg indrukwekkend!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: The Passion
Ik kijk en forum te gelijk dus volg het half.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zap heen en weer haha en zie dus stukjes.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
RYW schreef:Wie kijkt er ook naar Nederland 1? Ik vind het erg indrukwekkend!
+1. Zet me weer aan het denken!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ugly Betty schreef:Ik kijk en forum te gelijk dus volg het half.
+1. Ik vind sommige stukken erg mooi, evenals de beelden van Rotterdam.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ook ik volg het en het is zeker indrukwekkend. De combinatie van teksten en muziek maakt altijd veel los bij mij...
Ik vind dit een heel goed initiatief van de EO/RKK. Een heel 'bijzonder' begin van het paasweekend...
Ik vind dit een heel goed initiatief van de EO/RKK. Een heel 'bijzonder' begin van het paasweekend...
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Mijn vriend kijkt elk jaar plichtsgetrouw The Passion in de kerk waar hij altijd komt. Ik heb er verder niets mee.
Gast- Gast
Ik kijk het niet, maar ik heb ook helemaal niets met het katholiek geloof en/of de gedachte achter pasen.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Erg mooi. Vind het ook mooi in beeld gebracht. Het verhaal, de muziek en het beeld van dat naderende kruis, ja ik vond het wel indrukwekkend.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Ik heb het gekeken en vond het erg mooi. Wist niet dat ze bekende liedjes gebruikten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
+1 Ik vond het ook erg mooi, maar vond het wel moeilijk dat stukje aan te horen waar ze gingen vertellen hoe Jezus aan het kruis is gespijkerd, dat je dat iemand kan aandoen. Dat vond ik wel naar en ook indrukwekkend om te horen.Pepper schreef:Erg mooi. Vind het ook mooi in beeld gebracht. Het verhaal, de muziek en het beeld van dat naderende kruis, ja ik vond het wel indrukwekkend.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:+1 Ik vond het ook erg mooi, maar vond het wel moeilijk dat stukje aan te horen waar ze gingen vertellen hoe Jezus aan het kruis is gespijkerd, dat je dat iemand kan aandoen. Dat vond ik wel naar en ook indrukwekkend om te horen.Pepper schreef:Erg mooi. Vind het ook mooi in beeld gebracht. Het verhaal, de muziek en het beeld van dat naderende kruis, ja ik vond het wel indrukwekkend.
Ja, dat was vrij confronterend... Sowieso wat mensen elkaar aan kunnen doen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Monte schreef:+1 Ik vond het ook erg mooi, maar vond het wel moeilijk dat stukje aan te horen waar ze gingen vertellen hoe Jezus aan het kruis is gespijkerd, dat je dat iemand kan aandoen. Dat vond ik wel naar en ook indrukwekkend om te horen.Pepper schreef:Erg mooi. Vind het ook mooi in beeld gebracht. Het verhaal, de muziek en het beeld van dat naderende kruis, ja ik vond het wel indrukwekkend.
Ja, dat was vrij confronterend... Sowieso wat mensen elkaar aan kunnen doen.
Ja bij dat stukje zat ik ook m'n handen te ballen en m'n voeten samen te trekken. Tis wel een naar stuk. Maar het hoort zo bij het verhaal dat ik het wel goed vind dat ze het vertellen.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Ik heb ook niks met t geloof, vriend ook niet, maar toch vonden we t beiden erg indrukwekkend en goed om te zien.
Gast- Gast
Ik vond het erg mooi en indrukwekkend.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb ook gekeken, net als vorig jaar. Ik vond het prachtig! Heel indrukwekkend. Vorig jaar met Do vond ik het wel mooier. Zo grappig, 2 oude vrienden waar ik vroeger ook wel eens mee gezongen heb, waren 2 van de discipelen. Ik whatsapte een van de 2, had niet meteen al reactie verwacht. Ging hij me terug whatsappen, was wel geinig, en 1 minuut later zag ik hem weer op TV
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik heb ook niks met t geloof, vriend ook niet, maar toch vonden we t beiden erg indrukwekkend en goed om te zien.
Ik denk inderdaad dat ook al heb je niks met het geloof, het ook mooi is om te zien. De saamhorigheid en alle mensen die mee liepen met het kruis, Christenen, niet gelovigen, moslims, heel mooi om te zien.
Gast- Gast
Had dit topic Ff gemist.
Heb het ook gekeken, vond het erg mooi en indrukwekkend. Heb alleen t begin gemist dus dat wil ik nog even terug kijken.
Heb het ook gekeken, vond het erg mooi en indrukwekkend. Heb alleen t begin gemist dus dat wil ik nog even terug kijken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vond het mooi, de muziek was mooi bedacht maar ik heb niets met het geloof. Wat ik raar vond was die mensen die het kruis droegen, die vertelden allemaal dat ze widen meemaken wat Jezus moest mee maken door het kruis te dragen en ze kregen allemaal dat gevoel. Maar Jezus droeg het kruis toch alleen en niet met 100 andere mensen?
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik vond het erg mooi om te zien, net als vorig jaar.
Vond alleen de keuze voor Frans Bauer een beetje wennen.. Toen hij zo boos ging kijken bij de kus van Judas, moest ik echt een beetje lachen..
Vond alleen de keuze voor Frans Bauer een beetje wennen.. Toen hij zo boos ging kijken bij de kus van Judas, moest ik echt een beetje lachen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik denk dat ze ook niet letterlijk exact wilden meemaken wat Jezus meemaakte, maar dat ze er een idee van wilden krijgen. Het lijkt er natuurlijk in de verste verten niet op, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel 'beeldend' voor iemand kan zijn.kruimelje schreef:Wat ik raar vond was die mensen die het kruis droegen, die vertelden allemaal dat ze widen meemaken wat Jezus moest mee maken door het kruis te dragen en ze kregen allemaal dat gevoel. Maar Jezus droeg het kruis toch alleen en niet met 100 andere mensen?
Gast- Gast
Rood schreef:Ik denk dat ze ook niet letterlijk exact wilden meemaken wat Jezus meemaakte, maar dat ze er een idee van wilden krijgen. Het lijkt er natuurlijk in de verste verten niet op, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel 'beeldend' voor iemand kan zijn.kruimelje schreef:Wat ik raar vond was die mensen die het kruis droegen, die vertelden allemaal dat ze widen meemaken wat Jezus moest mee maken door het kruis te dragen en ze kregen allemaal dat gevoel. Maar Jezus droeg het kruis toch alleen en niet met 100 andere mensen?
Ja maar je maakt in de verste verte niet mee wat die man meegemaakt heeft. Daarom vond ik het zo raar dat al die mensen dat zeiden. Maar oed, ik vond het verder erg mooi en indrukwekkend ondanks dat ik niet gelovig ben.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Arwyn schreef:Ik vond het erg mooi om te zien, net als vorig jaar.
Je was niet de enige. Je hoorde heel het publiek lachen
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb hem nu aan staaan, ff terugkijken.
Vind het mooi tot nu toe!
Vind het mooi tot nu toe!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» The passion
» The passion
» Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3
» Mattheus Passion - inhoudsvraag :)