Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:05

Lily schreef:achja er moeten ook bestellingen binnenkomen en dat krijg je door te adverteren he smile
Welke webwinkel werk je?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:06

Anousch schreef:
Lily schreef:pfff heb gevonden Nicolaes Tulp, maar dan ben ik een man, en heb Ada Lovelace, maar wat voor leuks kun je daarmee doen :S

Ik zou die man doen, en dan met allemaal tulpen Very Happy

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&langpair=en%7Cnl&rurl=translate.google.nl&u=http://inventors.about.com/od/womeninventors/a/women_inventors.htm&usg=ALkJrhhAQ4Q7psu3DUTcD55uHpDhLZM7vw

staan heel veel vrouwen op maar wat ik ermee zou moeten, weet het echt niet. Ja zag Helen Gratis en dan allemaal kutdingen gratis weggeven haha. En rondroepen als er ranja is: GRATIS RANJA, als er appeltjes zijn: GRATIS APPELEN

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:06

ProudMama schreef:
Lily schreef:achja er moeten ook bestellingen binnenkomen en dat krijg je door te adverteren he smile
Welke webwinkel werk je?

webwinkel voor inktcartridges

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:07

Lily schreef:
Anousch schreef:
Lily schreef:pfff heb gevonden Nicolaes Tulp, maar dan ben ik een man, en heb Ada Lovelace, maar wat voor leuks kun je daarmee doen :S

Ik zou die man doen, en dan met allemaal tulpen Very Happy

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&langpair=en%7Cnl&rurl=translate.google.nl&u=http://inventors.about.com/od/womeninventors/a/women_inventors.htm&usg=ALkJrhhAQ4Q7psu3DUTcD55uHpDhLZM7vw

staan heel veel vrouwen op maar wat ik ermee zou moeten, weet het echt niet. Ja zag Helen Gratis en dan allemaal kutdingen gratis weggeven haha. En rondroepen als er ranja is: GRATIS RANJA, als er appeltjes zijn: GRATIS APPELEN

Nou dat is toch leuk?? en origineel!!

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 21 apr 2011 - 2:07

loontjes-power schreef:
Chocolate Cookie schreef:
loontjes-power schreef:
loontjes-power schreef:Oeh wat leuk CC!! Ik hoop voor je dat dt wat word.. Hij ziet er wel Wauwie uit :P

Jaaa hij is echt nice :P Hopelijk vind hij dat ook echt van mij haha Very Happy

Wel ontzettend lief dat die verlegen is angel
Ja das super cute! Very Happy Hij stond echt een beetje te wiebelen op zijn benen haha :P

Nou ik gun het je van harte!!
Zie je dat niet alle leuke jongens zo zelfverzekerd zijn he Wink

Beetje late reactie: Maar inderdaad. Alleen had het van hem toch niet verwacht :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:07

dan wordt ik wel Madame Gratis :P hehe eindelijk na een halve dag zoeken haha

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 21 apr 2011 - 2:09

Tot zo meiden, ik ga mijn zoontje halen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 2:10

Zonder dat er gezeur komt, maar ik zeg net ook iets over die zoekwoorden en dat wordt dan ook weer genegeerd / niet op geregaeerd. Maakt mij verder niet uit, maar kan me goed voorstellen dat mensen dan zo iets hebben van "ja als ik toch geen reactie krijg op mijn reacties, waarom zou ik hier dan nog posten?" , en dat het idd aanvoelt alsof er hier 1 groep zit die alleen op elkaar reageerd smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:11

Ik heb niks met google zoekwoorden, dus ga er ook niet echt op in.

Gast
Gast

Bericht  Moezie do 21 apr 2011 - 2:11

loontjes-power schreef:
loontjes-power schreef:
loontjes-power schreef:Oeh wat leuk CC!! Ik hoop voor je dat dt wat word.. Hij ziet er wel Wauwie uit :P

Ja das super cute! Very Happy Hij stond echt een beetje te wiebelen op zijn benen haha :P

Beetje late reactie: Maar inderdaad. Alleen had het van hem toch niet verwacht :P
Haha geen probleem!
Ik verwacht soms ook niet van jongens dat ze verlegen zijn.. maar als ik er dan achter kom dat ze ook zo onzeker zijn is dat echt schattig..
Maar dan vraag je je af waarom??
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 2:12

ProudMama schreef:Ik heb niks met google zoekwoorden, dus ga er ook niet echt op in.

Nee dat snap ik, ik heb het ook over de mensen die er over beginnen. Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken smile Het ging mij alleen even om het aan te geven, heb ook de discussie gevolgd in het "ik vind" topic en ondanks dat het door de vaste mensen hier ontkent wordt, herken ik het nu ook wel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:13

AngelNyn schreef:Zonder dat er gezeur komt, maar ik zeg net ook iets over die zoekwoorden en dat wordt dan ook weer genegeerd / niet op geregaeerd. Maakt mij verder niet uit, maar kan me goed voorstellen dat mensen dan zo iets hebben van "ja als ik toch geen reactie krijg op mijn reacties, waarom zou ik hier dan nog posten?" , en dat het idd aanvoelt alsof er hier 1 groep zit die alleen op elkaar reageerd smile

Ja DUS?!! Ik heb net ook een post geplaatst naar lily of ze haar vraag wilde herhalen zodat ik kon helpen. Zie je daar een reactie op? Nee. Zie je mij zeuren? En dan behoor ik nog wel 1 van de forummen te zijn die ältijd reactie krijgt volgens mensen in het andere topic.

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 21 apr 2011 - 2:13

loontjes-power schreef:
loontjes-power schreef:
loontjes-power schreef:

Haha geen probleem!
Ik verwacht soms ook niet van jongens dat ze verlegen zijn.. maar als ik er dan achter kom dat ze ook zo onzeker zijn is dat echt schattig..
Maar dan vraag je je af waarom??
Ja precies! Ben benieuwd hoe hij doet, als hij er vanavond is... Verslag volgt :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Moezie do 21 apr 2011 - 2:13

Zullen we die 2 topics gewoon gesplits houden??
Dalijk is hier ook een hoop gezeur!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Moezie do 21 apr 2011 - 2:14

Chocolate Cookie schreef:Ja precies! Ben benieuwd hoe hij doet, als hij er vanavond is... Verslag volgt :P

Dat was je geraden :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:15

en dat willen we niet smile

Heb je post helemaal gemist Reva, maar zoals al vaker is aangegeven gaat het hier soms zo snel dat je ergens langs leest/het niet ziet

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 2:15

Reva schreef:
AngelNyn schreef:Zonder dat er gezeur komt, maar ik zeg net ook iets over die zoekwoorden en dat wordt dan ook weer genegeerd / niet op geregaeerd. Maakt mij verder niet uit, maar kan me goed voorstellen dat mensen dan zo iets hebben van "ja als ik toch geen reactie krijg op mijn reacties, waarom zou ik hier dan nog posten?" , en dat het idd aanvoelt alsof er hier 1 groep zit die alleen op elkaar reageerd smile

Ja DUS?!! Ik heb net ook een post geplaatst naar lily of ze haar vraag wilde herhalen zodat ik kon helpen. Zie je daar een reactie op? Nee. Zie je mij zeuren? En dan behoor ik nog wel 1 van de forummen te zijn die ältijd reactie krijgt volgens mensen in het andere topic.

Let op je hart Wink Wilde het alleen even aangeven, het maakt mij verder ook niet uit, maar wilde alleen even aangeven dat door dat soort dingen mensen zich wel genegeerd kúnnen voelen, zeker als er op bepaalde, "onzinnige" dingen wel gereageerd wordt.
Ik kan me dus wel voorstellen dat mensen dat gevoel hebben, ik heb het zelf nu niet, maar kan het wel begrijpen.
Fok jezelf toch niet zo op joh smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:16

AngelNyn schreef:
ProudMama schreef:Ik heb niks met google zoekwoorden, dus ga er ook niet echt op in.

Nee dat snap ik, ik heb het ook over de mensen die er over beginnen. Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken smile Het ging mij alleen even om het aan te geven, heb ook de discussie gevolgd in het "ik vind" topic en ondanks dat het door de vaste mensen hier ontkent wordt, herken ik het nu ook wel.
Ik probeerde daarmee aan te geven dat ik je post wel gelezen en gezien heb, maar ik heb er gewoon niks nuttige op te zeggen. Dus negeer ik het zeker niet voor mijn gevoel smile. Een ander onderwerp had ik wel weer op gereageerd.

En ja, dat had ik zelf ook kunnen bedenken, maar ik zeg dit omdat er op het moment zo'n item van gemaakt wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:17

Lily schreef:en dat willen we niet smile

Heb je post helemaal gemist Reva, maar zoals al vaker is aangegeven gaat het hier soms zo snel dat je ergens langs leest/het niet ziet

Lily het was geen sneer naar jou. Dit bedoelde ik alleen ook in het andere topic. Van elke forummer worden weleens berichten niet beantwoord. Vragen, reacties, hartluchtingen, uitbarstingen, alle soorten berichten.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 2:19

ProudMama schreef:
AngelNyn schreef:

Ik probeerde daarmee aan te geven dat ik je post wel gelezen en gezien heb, maar ik heb er gewoon niks nuttige op te zeggen. Dus negeer ik het zeker niet voor mijn gevoel smile. Een ander onderwerp had ik wel weer op gereageerd.

En ja, dat had ik zelf ook kunnen bedenken, maar ik zeg dit omdat er op het moment zo'n item van gemaakt wordt.

Ok smile Voel me verder ook niet genegeerd, maar omdat sommige niet lijken te snappen dat mensen dat gevoel wel kunnen krijgen hier, en dat Alex zelf ook zei in het andere topic dat je het dan maar moet aangeven, denk ik: nou dan doe ik dat.
Het gaat er uiteindelijk toch om dat iedereen zich hier (op t gehele forum) welkom voelt, en dat het gezellig is, lijkt mij smile

Ik denk ook niet dat het bewust gaat, maar krijg soms meer het idee dat mensen gewoon omdat ze elkaar beter "kennen" sneller op elkaar reageren, dan dat ze een redelijk onbekende naam zien staan, en daar dus sneller overheen lezen, zonder dat zo te bedoelen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:19

nee dat weet ik mijn opmerking was ook meer bedoeld van dat er hier wel vaker over iets gelezen wordt omdat het zo snel gaat of je leest erlangs en dat er dus niks persoonlijks is van ow op die forummer reageer ik wel en op die niet smile

Maar om nog antwoord te geven op je vraag, wij gaan op kamp met het thema wetenschap en iedereen heeft een naam iemand is Madame Curie en die loopt heel kamp met curry rond. Iemand is Eureka en roept dat dus ook het hele kamp, iemand is James Watt en antwoord op alles wat?! en ik zocht nog een vrouwelijke uitvinder o.i.d. met een zo`n leuke wending.

Gast
Gast

Bericht  Moezie do 21 apr 2011 - 2:20

Hebben we het ik vind... topic nu toch in het dagcafe Evil or Very Mad
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:20

AngelNyn schreef:
Reva schreef:

Let op je hart Wink Wilde het alleen even aangeven, het maakt mij verder ook niet uit, maar wilde alleen even aangeven dat door dat soort dingen mensen zich wel genegeerd kúnnen voelen, zeker als er op bepaalde, "onzinnige" dingen wel gereageerd wordt.
Ik kan me dus wel voorstellen dat mensen dat gevoel hebben, ik heb het zelf nu niet, maar kan het wel begrijpen.
Fok jezelf toch niet zo op joh smile

Het gaat mij er in eerste plaats om dat mensen beweren dat het forummerspecifiek is. En daar zit met zoveel waarheid in als de baard van Sinterklaas.

Stelletje zeikerds. De groeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:20

Een goedemiddag allemaal. Ik heb geloof ik heel wat bij te lezen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:21

hallo storm smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud