Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Anders de BSO even bellen om je 06 door te geven?Anousch schreef:Tsss en nou wordt er ook niet op mij gereageerd :P
De vrouw van de BSO zou me zometeen terug bellen, maar dat is nu al 1,5 uur geleden en ik moet zo weg en ben bang dat ze dan weer belt als ik er niet ben :S (zie net dat ik mn mobiele nummer niet op mn CV gezet heb )
Kun je de telefoon niet doorschakelen naar je mobiel? ( ik weet dat mobiel doorschakelen kan maar of het met vaste telefoon ook kan geen idee
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Lily, stel je.vraag nog eens? Ik vind meedenken leuk
Volgens mij zijn alle lippenstiften, rood ook nog eens, die ik op mn hand heb geprobeerd niet long-lasting maar permanent Zeker al dertig keer mn klauwen gewassen..
Volgens mij zijn alle lippenstiften, rood ook nog eens, die ik op mn hand heb geprobeerd niet long-lasting maar permanent Zeker al dertig keer mn klauwen gewassen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Daarom.. Maar ik zou je zoontje nu wel kunnen gebruikenVeryCherry schreef:Hmmm, dan zou je wel erg infantiel bezig zijn Donnaa
Ik zal hem zo op de trein zetten ok, dan is hij er morgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Anders de BSO even bellen om je 06 door te geven?Anousch schreef:Tsss en nou wordt er ook niet op mij gereageerd :P
De vrouw van de BSO zou me zometeen terug bellen, maar dat is nu al 1,5 uur geleden en ik moet zo weg en ben bang dat ze dan weer belt als ik er niet ben :S (zie net dat ik mn mobiele nummer niet op mn CV gezet heb )
Kun je de telefoon niet doorschakelen naar je mobiel? ( ik weet dat mobiel doorschakelen kan maar of het met vaste telefoon ook kan geen idee)
Lotus_- Prater
@ Anousch, ja ik ben dus ook al heel google en wikipedia af aan het zoeken heb er wel gevonden maar geen waar je een leuk tintje aan kan geven
Gast- Gast
Hahaha, te laat.. Ik ben zo klaar.. Heb 144 woorden nu..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Daarom.. Maar ik zou je zoontje nu wel kunnen gebruikenVeryCherry schreef:Hmmm, dan zou je wel erg infantiel bezig zijn Donnaa
Gast- Gast
Goed bezig Donna!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lotus_ schreef:ProudMama schreef:Anders de BSO even bellen om je 06 door te geven?Anousch schreef:Tsss en nou wordt er ook niet op mij gereageerd :P
Kun je de telefoon niet doorschakelen naar je mobiel? ( ik weet dat mobiel doorschakelen kan maar of het met vaste telefoon ook kan geen idee)
Ja dat weet ik dus ook niet maar als het goed is komt mijn moeder zo thuis en kan zij wel ff bij de telefoon blijven
Gast- Gast
Oeps dubbel. Moet ook niet met mijn telefoon op t forum willen..
Lotus_- Prater
Jade schreef:jullie negeren mij
Ik zou niet durven!!
Moezie- Kletskop
Lotus_ schreef:Oeps dubbel. Moet ook niet met mijn telefoon op t forum willen..
wat is dubbel?
dan is het goed!
Laatst aangepast door Jade op do 21 apr 2011 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Donnaa, ga je al die woorden op google zetten dan kost het handen vol geld per klik zeg.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, te laat.. Ik ben zo klaar.. Heb 144 woorden nu..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Daarom.. Maar ik zou je zoontje nu wel kunnen gebruikenVeryCherry schreef:Hmmm, dan zou je wel erg infantiel bezig zijn Donnaa
Wow, zoveel al joh!
Lily schreef:Donnaa, ga je al die woorden op google zetten dan kost het handen vol geld per klik zeg.
Niet ieder woord kost geld En ook niet ieder woord is "geschikt" er voor, volgens mij moet je echt zoeken naar de juiste combi van woorden.
En je betaald er ook alleen voor als je persee bij google in de gesponsorde links (helemaal bovenaan, en rechts) terecht wilt komen, niet als je gewoon op google gevonden wilt worden.
Laatst aangepast door AngelNyn op do 21 apr 2011 - 2:01; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
pfff heb gevonden Nicolaes Tulp, maar dan ben ik een man, en heb Ada Lovelace, maar wat voor leuks kun je daarmee doen :S
Gast- Gast
Nee ik maak die lijst met behulp van AdWords en wat ze er precies mee doen weet ik niet, maar het is in ieder geval goed voor de reclame straks.. Die lijst vul ik ook wel in, maar daar gaan we niet voor betalen haha.. Zou een fortuin kosten per woord..Lily schreef:Donnaa, ga je al die woorden op google zetten dan kost het handen vol geld per klik zeg.
Gast- Gast
ik ga afwassen, was opvouwen en mn weekend tas inpakken..
vanavond heb ik nog n etentje met mn werk :-)
Gast- Gast
Ja, wij hebben een search lopen op 3 woorden geloof ik.. Dat is al een ruim maandsalaris..
Gast- Gast
achja er moeten ook bestellingen binnenkomen en dat krijg je door te adverteren he
Gast- Gast
Succes Jade en als je niet meer terug komt Heel veel plezier dit weekendJade schreef:ik ga afwassen, was opvouwen en mn weekend tas inpakken..
Moezie- Kletskop
Woohoo, vanavond krijgen wij eindelijk een spiegel
Lily schreef:pfff heb gevonden Nicolaes Tulp, maar dan ben ik een man, en heb Ada Lovelace, maar wat voor leuks kun je daarmee doen :S
Ik zou die man doen, en dan met allemaal tulpen
Gast- Gast
Ja, dat hebben wij nou net weer niet nodig, dat scheelt alweer.. Daar zijn we dus niks aan kwijt..
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: