Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:49

Eline schreef:Anousch, kan je niet even bij die vrouw langs gaan? En dan evt haar gegevens noteren en morgen zelf naar de gemeente gaan? Als je voor de deur staat laat je je misschien wat minder snel afschepen. En anders moet zij het zolang maar voorschieten hoor als jij dat geld echt nodig hebt!

Gemeente is morgen niet open toch of wel??

Maar ik denk dat als ik voor de deur sta niet echt durf te zeggen wat ik precies bedoel haha.
Dacht eerst ook van neem mn vriend mee maar dat is ook weer zo laf.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:49

Qiara schreef:Ik ben er weer vandoor, bye!
Bye Qiara!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:50

Eline schreef:Ik heb hetzelfde dilemma ABE! Maar wij gaan dit jaar lekker op vakantie, als ik heel veel last heb van de zon trek ik gewoon het gordijn een stukje dicht!

Die heb ik ook niet. Sad Ik heb enkel inbetweens en ik merk dat ik het nu heel erg fijn vind dat het bewolkt is. Ik houd best van zon, maar ik vind het minder als het tot de zon ondergaat, vanaf een uur of vier, op het voorraam brandt. Het maakt ook dat het hier een stuk warmer is. Ik ben geneigd de speciaalzaak te bellen en hen een go te geven (kleur en prijs is al besproken), want volgens mij ben ik het gewoon echt nodig komende zomer. Dan maar hopen op een leuke bonus van een paar honderd euro, zodat ik ook nog een weekje op vakantie kan gaan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:51

Anousch schreef:
Eline schreef:Anousch, kan je niet even bij die vrouw langs gaan? En dan evt haar gegevens noteren en morgen zelf naar de gemeente gaan? Als je voor de deur staat laat je je misschien wat minder snel afschepen. En anders moet zij het zolang maar voorschieten hoor als jij dat geld echt nodig hebt!

Maar ik denk dat als ik voor de deur sta niet echt durf te zeggen wat ik precies bedoel haha.

Gemeentehuizen en banken zijn dicht. smile Toevallig dat ik gisteren met een buurvrouw sprak, waarbij een schoondochter bij de bank werkt en een zoon bij de gemeente. :p

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:52

ABE schreef:
Anousch schreef:

Gemeentehuizen en banken zijn dicht. smile Toevallig dat ik gisteren met een buurvrouw sprak, waarbij een schoondochter bij de bank werkt en een zoon bij de gemeente. :p

Haha oke danku! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:53

Snoes, wat ben jij dan nog kwijt voor 'zakgeld' zeg maar? Want bij ons wordt het altijd duurder dan gepland.

Ik heb net credits gekocht voor Happy Harvest Embarassed En dat om een koe en een hond te kunnen kopen, hoe sneu!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:57

Eline, wij hebben een spaarpotje in huis staan. Daar gooien we door het jaar veel munten van 0,50 cent, 1 euro en 2 euro in. Dat is dan ook ons 'spaargeld' voor onze vakantie. Wij hebben meestal 3 weken vrij en daar 'moeten' we die 3 weken mee rondkomen (wat uitjes, vakanties etc betreft he, dus neit de vaste lasten/boodschappen e.d.). Vorig jaar hadden we zo'n 400 euro gespaard en daar hadden we nog van over op het einde van onze vakantie. Het ligt er maar net aan hoe duur je het maakt natuurlijk. Tanken kost natuurlijk ook wel geld (zeker met de belachelijk hoge prijzen nu), en eten.. Wij gingen vaak gewoon broodjes/sandwiches halen en kochten dan wat beleg (hebben altijd een klein koelkastje mee) en dan hadden we toch goedkoop gegeten. En qua warm eten (dat moet voor ons overigens niet elke dag) nemen we soms een Mac Donalds, soms gewoon een soepje.

Goh ja, ik kan er niet echt een bedrag op kleven. Voor onze staanplaats en elektriciteit e.d. betaalden we voor een week 97 euro denk ik. Wij gaan overigens meestal naar Luxemburg, dus dan is tanken ook een stuk goedkoper.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 21 apr 2011 - 6:05

Dat valt inderdaad mee. Het is maar net hoe luxe je het wil. Wij hebben het er ook wel over gehad om te gaan kamperen alleen nu is het toch een weekje all in in turkije geworden. Ik heb geen zin om voor een week de tent op te moeten zetten en dan te moeten gokken op wat voor weer het word. Wij gaan namelijk in de meivakantie weg. In de zomer heb ik voor zover ik weet nog geen vakantie maar mocht ik dan een weekje vrij hebben dan wil ik eigenlijk wel even kamperen. Want stiekem is kamperen best leuk
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:05

Hmm, het lijkt mij eigenlijk ook wel wat om eens zo'n vakantie te doen!
Ik ga weer, fijne avond allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 6:10

Fairytale, de nachten zijn vaak ook nog wel kouder in mei, dat scheelt ook wel. Ik heb vroeger echt nooit gekampeerd, tot mijn vriend het vorig jaar opperde of dat niet eens leuk zou zijn ipv een all-in-vakantie (zoals we eerst deden). Ik was eerst wel wat huiverig, maar nu ben ik helemaal om hoor. Kamperen is echt heel fijn! Het geeft ook zo'n ander soort vakantiegevoel, ik kan het niet goed uitleggen, maar iedereen (of toch de meesten) zijn ook altijd zo vriendelijk en opgewekt. Terwijl we wel een verschil merkten als we naar een (all-in-)luxevakantie gingen. Daar zijn mensen meer op zichzelf en minder 'vriendelijk', vind ik. Al verpest dat onze vakantie niet ofzo hoor :P

Eline, fijne avond!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 21 apr 2011 - 6:13

daarom ik heb vroeger altijd gekampeerd. Ik zag pas in 6 vwo voor het eerst bewust een hotel van binnen. Ooit 1 keer eerder geweest maar dat was toen familie van mijn moeder hun hotel had verkocht. Mijn vriend wil niet een grote tent mee en in de meivakantie kun je het onwijs treffen hoor met het weer maar je zal net slecht weer hebben en dan met zijn tweeen in een koepeltje zitten daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan maar gewoon lekker ff luxe doen. Kost iets meer maar ik moet er wel een half jaar op vooruit. Dan heb ik pas weer vakantie. En met all in weet je ook redelijk wat het je gaat kosten ook een voordeel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:16

En het ligt er maar aan wat je wil qua vakantie. Wij gaan midden mei samen een weekje naar Turkije toe, in een simpel appartement in Alanya. We zijn €350 voor 8 dagen met vliegen kwijt voor 2 personen, dus maar €175 pp. Dat vind ik echt geen geld voor een vakantie in het buitenland! En daarnaast maak je het zelf zo duur als je wilt. Wij hebben geld weggelegd om lekker te gaan winkelen en een week te genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:16

Buenos dias!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:17

Isabella schreef:En het ligt er maar aan wat je wil qua vakantie. Wij gaan midden mei samen een weekje naar Turkije toe, in een simpel appartement in Alanya. We zijn €350 voor 8 dagen met vliegen kwijt voor 2 personen, dus maar €175 pp. Dat vind ik echt geen geld voor een vakantie in het buitenland! En daarnaast maak je het zelf zo duur als je wilt. Wij hebben geld weggelegd om lekker te gaan winkelen en een week te genieten.

Kijk, zo'n aanbieding zou ik ook graag treffen. Met een beetje handgeld erbij. Geregeld. Ik wil alleen maar even weg van thuis. Het hoeft niet chique en ik hoef ook echt geen cultuur te snuiven (Dat komt wel wanneer mijn huis echt af is), maar gewoon even weg lijkt me fijn.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 6:18

Hallo Maple, hoe gaat het met je?

Isabella, ja wij zouden ook graag in het voorjaar of in het najaar gaan, maar mijn vriend heeft collectief bouwverlof, dus we moeten helaas wel in die periode. Zo stom, want als we zelf konden kiezen, zouden we ook eerder juni of september nemen om op vakantie te gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:18

Goed in de gaten houden; wij hebben geboekt via travelbird. En je hebt veel aanbiedingen bij vakantieveilingen en actie van de dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:19

Snoes schreef:Hallo Maple, hoe gaat het met je?
Heb hoofdpijn, maar verder gaat het wel goed. En met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:20

Ja dat is relaxed bij ons nu inderdaad; wij kunnen gaan wanneer we willen! Gaan nu in mei, en willen in het najaar ook nog een week ergens heen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:20

Isabella schreef:Goed in de gaten houden; wij hebben geboekt via travelbird. En je hebt veel aanbiedingen bij vakantieveilingen en actie van de dag!

Zal het onthouden. smile

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 6:22

Maple schreef:
Snoes schreef:Hallo Maple, hoe gaat het met je?
Heb hoofdpijn, maar verder gaat het wel goed. En met jou?
Aan de beterhand. Ik ben iig weer stilaan aan het werk. Halve weken nog maar, maar het komt allemaal wel goed. Alleen emotioneel heb ik het nog wel ontzettend zwaar, maar dat zal ook wel slijten.

Verder genieten van het mooie weer en uitkijken naar de sleutel van ons eigen huis! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:38

Dat is fijn om te horen.
Ja, het mooie weer doet ook vast veel goed. En ben je al druk insiratie aan het opdoen voor je huisje?

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 21 apr 2011 - 6:41

Goedenavond dames!

Heb nu een lekker lang weekend.
Ben alleen een beetje rillerig. Hoop niet dat ik ziek ga worden met dit mooie weer.

Laatst aangepast door _Lacey_ op do 21 apr 2011 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Suus do 21 apr 2011 - 7:00

Goedenavond allemaal! Heb net heerlijk gebarbecued op het balkon Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:05

Suus schreef:Goedenavond allemaal! Heb net heerlijk gebarbecued op het balkon Very Happy
O lekker Suus!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus do 21 apr 2011 - 7:06

Oh, ik dacht al dat ik alleen in het cafe zat :P
Ja, was heerlijk, en nu zit ik lekker aan de cappuccino smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot