Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven

+6
BJA
Arwyn
KOL
minoessepoes
Atelier Madame
TukTuk
10 plaatsers

Ga naar beneden

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven Empty Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:22

Hoi!

Een tijdje geleden heb ik twee paar leuke pumps gekocht. Maar.... De ene is iets te klein. Zo past hij goed, maar wanneer mijn voeten warm worden en gaan uitzetten... Gedonder in de glazen! Zijn ze uit te rekken? Het gaat hierbij om plastic, want ze zijn niet duur te noemen. smile

Daarnaast heb ik een paar pumps die perfect zitten, wellicht nog iets aan de ruime kant zijn, maar waarbij ik naar een tijdje naar voren glijd. Dat betekent dat ik op dat moment achter ruimte over heb en uit de schoen slip, maar dat betekent bij de tenen kwelling. En zeer dat het doet.... Sad

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Dus oprekken en wellicht zooltjes?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven Empty Re: Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 2:25

Volgens mij gaat uitrekken niet, omdat het plastic is..

Wat je bij je andere pumps kan den, is zo'n dingetje bij je hiel er achter in plakken. Bedoel deze:

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven 161220000a%20Sty%20Leather%20Heel%20Grip%20Reg
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven Empty Re: Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven

Bericht  Atelier Madame do 21 apr 2011 - 2:42

Volgens mij kun je daarom het beste ze of iets te groot kopen of gewoon leren kopen die wel kunnen uitzetten
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  minoessepoes do 21 apr 2011 - 2:46

AngelNyn schreef:Volgens mij gaat uitrekken niet, omdat het plastic is..

Wat je bij je andere pumps kan den, is zo'n dingetje bij je hiel er achter in plakken. Bedoel deze:

Pumps uitrekken?En inlegzooltjes ter voorkoming van schuiven 161220000a%20Sty%20Leather%20Heel%20Grip%20Reg

Die heb ik inderdaad ook in mijn werk pumps zitten, ik heb ze bij de Wibra gekocht voor bijna niks, ik heb ze wel extra stevig vastgeplakt met dubbelzijdig plakband.

Voor de te kleine schoenen heb ik niet echt een oplossing, behalve ze misschien in huis aan doen met sokken erin, zodat ze een beetje uitrekken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 4:39

Visions Pumps zijn toch gewoon goedkope plastic pumps?

Dat dingetje voor achter de hiel ken ik inderdaad. Werkt erg goed bij iets te grote schoenen. Maar in mijn geval slip ik juist uit de schoen en denk ik dat ik iets voor in de schoen nodig ben, om te zorgen dat ik niet naar voren glijd en mijn tenen niet knel komen te zitten? Of zie ik dat verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  KOL do 21 apr 2011 - 7:44

Je kunt schoenen het beste kopen wanneer je voeten het grootst / dikst zijn, dus midden op de dag Wink
Maar ik heb leren pumps die goed zitten, maar omdat m'n voet een beetje gaat transpireren, schuif ik ook naar voren en dat heeft me gisteren al een blaar opgeleverd Sad
Daarom zoek ik een dun zooltje waardoor je niet gaat schuiven in je schoen.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 7:48

ABE schreef:Visions Pumps zijn toch gewoon goedkope plastic pumps?

Dat dingetje voor achter de hiel ken ik inderdaad. Werkt erg goed bij iets te grote schoenen. Maar in mijn geval slip ik juist uit de schoen en denk ik dat ik iets voor in de schoen nodig ben, om te zorgen dat ik niet naar voren glijd en mijn tenen niet knel komen te zitten? Of zie ik dat verkeerd?

Ja maar door dit slip je er dan toch niet uit?

Verder heb je ook van die silliconen dingen die je voorin je pumps kan doen, misschien dat je daarmee ook al minder snel naar voren schuift. Die kan je ook bij iedere schoenenwinkel kopen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 21 apr 2011 - 7:57

Ik heb in pumps eigenlijk gewoon altijd een pantykousje aan. Niet het allerleukste kledingstuk, ik weet het, maar ik draag eigenlijk alleen pumps onder een lange broek, dus niemand die het ziet. Ik kan er gewoon niet met blote voeten in. Dan krijg ik blaren of loop ik mijn hiel kapot. Heeft ook niks met inlopen te maken, want na een hele zomer heb ik er nog steeds last van.
Onder een rokje of een korte broek loop ik toch op slippers, dus voor mij is dat kousje gewoon de oplossing.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  KOL do 21 apr 2011 - 8:09

Voor bij een broek is een pantykous ook de oplossing voor mij, maar niet voor bij een rok of jurk Wink
Zo'n silliconen-dingetjes heb ik ook, maar dat werkt ook niet echt.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 8:19

AngelNyn schreef:
ABE schreef:Visions Pumps zijn toch gewoon goedkope plastic pumps?

Ja maar door dit slip je er dan toch niet uit?

Verder heb je ook van die silliconen dingen die je voorin je pumps kan doen, misschien dat je daarmee ook al minder snel naar voren schuift. Die kan je ook bij iedere schoenenwinkel kopen smile
Partyfeet bedoel je? Die vond ik net nog in de lade en had toen ook de gedachte om deze te gaan gebruiken. smile

Het probleem is dat ik dan juist weer geen broeken draag en pantykousjes dus voor mij eigenlijk uit den boze is. Pantyvoetjes kan ik dan wel weer overwegen. smile

Ga even wat dingen proberen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 8:23

Die bedoel ik idd! kon even niet op de naam komen smile

Overigs denk ik dat je met een panty kousje juist sneller naar voren schuift.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  BJA do 21 apr 2011 - 8:26

Ik heb mijn nieuwe pumps gepast aan het einde van de dag.
Moest goedkomen dacht ik.
Ze waren niet in te lopen, mijn hele tenen waren verdoofd.
Ik heb ze laten oprekken en jaaaaa, ze gaan normaal aan.
Alleen nu slip ik er een beetje uit, das wel balen. Ik denk dat ik er een inlegzooltje in moet doen zodat ze echt perfect zitten!

En inderdaad, plastic kan niet opgerekt worden. Dat kan zelfs scheuren.
Ik koop tegenwoordig alleen maar pumps of andere zomerschoenen waarvan de binnen- en buitenkant leer is. Anders krijg ik zeker weten blaren, omdat ze niet uitlopen.

Edit: trek ze net aan en ze zitten goed! Zijn toch iets bijgetrokken weer na het oprekken denk ik.

Laatst aangepast door BJA op do 21 apr 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Melis_je do 21 apr 2011 - 8:30

Die hielstickers inderdaad. Ook goed verkrijgbaar bij eurowinkels. Die partyfeet-kussentjes vind ik ondingen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Zora do 21 apr 2011 - 8:37

Ik heb een tijdje geleden de pumps gekocht die jij hier liet zien ABE. Mij zaten ze ook te strak, maar toen las ik hier de tip om ze een tijdje te dragen met dikke natte sokken aan. Ok, ik m'n voeten met dikke natte sokken in die dingen gewurmd (ieuwwww!!), uurtje rondgewaggeld, en nu pas ik ze dus wel Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 1:41

Zora schreef:Ik heb een tijdje geleden de pumps gekocht die jij hier liet zien ABE. Mij zaten ze ook te strak, maar toen las ik hier de tip om ze een tijdje te dragen met dikke natte sokken aan. Ok, ik m'n voeten met dikke natte sokken in die dingen gewurmd (ieuwwww!!), uurtje rondgewaggeld, en nu pas ik ze dus wel Very Happy

Dan wordt het tijd dat ik ga soppen. nerd

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 22 apr 2011 - 1:42

Je kunt ook gewoon de natte sok erin proppen zonder ermee te lopen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Blond vr 22 apr 2011 - 4:22

Melis_je schreef:Je kunt ook gewoon de natte sok erin proppen zonder ermee te lopen.

Die ga ik zo proberen, want ik heb prachtige donkerblauwe pumps, van leer, maar ik heb gister mezelf een enorme blaar bezorgd op mijn grote teen omdat ze net iets te klein zijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  ingrid82 za 23 apr 2011 - 8:20

Ik heb laatste bij de sacha van die halve zooltjes gekocht voor voorin m'n schoentjes geen plastic maar van uhm ja waar zo ook hele zooltjes van hebben...
zodat je tenen wat hoger liggen en je hak ook daadwerkelijk achter in de schoen blijft en dus niet gaat schuiven!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: