Welke sandalen? Meisje, 1 1/2?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke sandalen? Meisje, 1 1/2?
Hallo!
Ik ben op zoek voor mijn dochtertje van anderhalf op zoek naar leuke sandalen.
Het viel me erg tegen hoe duur het allemaal is!
Het liefst geen teva’s want die vind ik echt heel erg lelijk!
Welke heb/had jij voor je dochtertje?
Liefs BLoempjuh
Ik ben op zoek voor mijn dochtertje van anderhalf op zoek naar leuke sandalen.
Het viel me erg tegen hoe duur het allemaal is!
Het liefst geen teva’s want die vind ik echt heel erg lelijk!
Welke heb/had jij voor je dochtertje?
Liefs BLoempjuh
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Welke sandalen? Meisje, 1 1/2?
Ik kan je niet helpen, want heb zojuist een paar teva'tjes gekocht voor dr
Maar ga nog wel kijken voor leuke bij scapino of iets dergelijks
Maar ga nog wel kijken voor leuke bij scapino of iets dergelijks
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had van Nike leuke, in het blauw/groen. Nu heb ik teva's voor Lisa,maar goed die wil je dus niet haha.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gewoon er op letten of de zool flexibel genoeg is, of deze buigt terhoogte van de tenen, en of de hiel goed omsloten is, kinderschoenen hoeven niet perse duur te zijn als je er goed op let. Het beste is ook nog als je op de wreef iets van een bandje hebt, waarbij je dus kan instellen hoe strak het sandaaltje moet.
En kijk ook waar je kindje goed in past met haar voetjes, zowel in de lengte als in de breedte, vooral niet op de groei kopen, ze moeten goed passen.
En kijk ook waar je kindje goed in past met haar voetjes, zowel in de lengte als in de breedte, vooral niet op de groei kopen, ze moeten goed passen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ow ja misschien wel handig om te weten..
Ze heeft dus pas maat 20 en hele smalle voetjes dus het is idd wel belangrijk als ik ze kan stellen. Had nu mooie gezien van shoesme maar € 79.95,-
@ Sunprincess -> Die zijn allemaal van scapino? Moet ik daar ook maar even gaan kijken. ZIen er leuk uit zeg! En hoe duur zijn die?
Ze heeft dus pas maat 20 en hele smalle voetjes dus het is idd wel belangrijk als ik ze kan stellen. Had nu mooie gezien van shoesme maar € 79.95,-
@ Sunprincess -> Die zijn allemaal van scapino? Moet ik daar ook maar even gaan kijken. ZIen er leuk uit zeg! En hoe duur zijn die?
Bloempjuh23- Fluisteraar
Yrsa zat bij het opmeten precies tussen maat 20 en 21 in, dus heb toch maar voor 21 gekozen. Ze draagt ze nu ook nog even niet, maar ik vond het wel lastig met die maten.
Susan- Lady Post-a-lot
Shoesme heeft ook mooie inderdaad, die roze met bloemetjes zijn zo schattig.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Yrsa zat bij het opmeten precies tussen maat 20 en 21 in, dus heb toch maar voor 21 gekozen. Ze draagt ze nu ook nog even niet, maar ik vond het wel lastig met die maten.
Ja als ze er tussen in zit, dan is 20 natuurlijk ook "net" te klein, en dat is ook niet de bedoeling, maar ik heb het meer over als ze net maat 20 heeft, dat je niet naar 21 of 22 al moet gaan, met het idee van "ohh dan kan ze iig de hele zomer nog er mee doen"
TukTuk- Ratel
Maat 20 kon nog wel, maar echt net aan, terwijl ze ze nog niet direct ging dragen. Dat is het punt met kinderschoenen, je moet er zo vroeg bij zijn, eigenlijk al voor het seizoen begint, anders is alles weg. Passen voelt dan wel een beetje als natte vingerwerk, heb daarom haar voeten echt laten opmeten en advies gevraagd in de winkel.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja dat bedoel ik dus, dat ze al eigenlijk tegen te klein aan gaan zitten danSusan schreef:Maat 20 kon nog wel, maar echt net aan, terwijl ze ze nog niet direct ging dragen. Dat is het punt met kinderschoenen, je moet er zo vroeg bij zijn, eigenlijk al voor het seizoen begint, anders is alles weg. Passen voelt dan wel een beetje als natte vingerwerk, heb daarom haar voeten echt laten opmeten en advies gevraagd in de winkel.
Het is idd erg lastig.. Snap ook nooit zo goed waarom het aanbod tijdens de zomer dan ook zo karig is, zeker met kinderschoenen..
TukTuk- Ratel
Wat vind je duur voor sandaaltjes? Ik heb vanmorgen voor mijn zoon (ook 1,5 jaar) sandaaltjes gehaald bij de Van Haren, die waren maar 19,90. Afgeprijsd, maar toch. En bij de Scapino hebben ze ook super leuke, ook voor meisjes! Zelfs bij de Zara vind ik ze niet duur.
Gast- Gast
Die zijn inderdaad allebei van Scapino en zijn rond de 30 euro (as zaterdag 2e paar met 50% korting)
Gast- Gast
Hey meiden!
Nog bedankt voor het mee denken.. Ben zo'n beetje alle (kinder)schoenenwinkels hier in de buurt af geweest en 7 winkels verder ben ik op deze uitgekomen:
Ze zijn van het merk brakkies, en kosten 50 euro. Vond ik eigenlijk iets aan de hoge kant maar ja ik had niet echt een keus. Ben er nu achter dat mijn dochtertje ook behoorlijk smalle voetjes heeft. Deze kan je gelukkig helemaal stellen.
Liefs Bloempjuh
Nog bedankt voor het mee denken.. Ben zo'n beetje alle (kinder)schoenenwinkels hier in de buurt af geweest en 7 winkels verder ben ik op deze uitgekomen:
Ze zijn van het merk brakkies, en kosten 50 euro. Vond ik eigenlijk iets aan de hoge kant maar ja ik had niet echt een keus. Ben er nu achter dat mijn dochtertje ook behoorlijk smalle voetjes heeft. Deze kan je gelukkig helemaal stellen.
Liefs Bloempjuh
Bloempjuh23- Fluisteraar
Zien er leuk uit! Is de zool ook flexibel? (Volgens mij is het kurk als ik het zo zie, en dat kan soms wel stug zijn), maar het is erg fijn dat je ze zo goed kan verstellen ivm de smalle voetjes!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Zien er leuk uit! Is de zool ook flexibel? (Volgens mij is het kurk als ik het zo zie, en dat kan soms wel stug zijn), maar het is erg fijn dat je ze zo goed kan verstellen ivm de smalle voetjes!
Ja, de zool is heel soepel. Naar aanleiding van jouw stukje nog extra op gelet. Dit was trouwens ook zo'n twijfelgeval qua maat. Maat 20 zat precies goed en maat 21 is nog ietsjes te groot dus heb nu toch 21 gehaald. Maar ja anders kan ze ze na een korte tijd al niet meer aan..
Bloempjuh23- Fluisteraar
Bloempjuh23 schreef:AngelNyn schreef:Zien er leuk uit! Is de zool ook flexibel? (Volgens mij is het kurk als ik het zo zie, en dat kan soms wel stug zijn), maar het is erg fijn dat je ze zo goed kan verstellen ivm de smalle voetjes!
Ja, de zool is heel soepel. Naar aanleiding van jouw stukje nog extra op gelet. Dit was trouwens ook zo'n twijfelgeval qua maat. Maat 20 zat precies goed en maat 21 is nog ietsjes te groot dus heb nu toch 21 gehaald. Maar ja anders kan ze ze na een korte tijd al niet meer aan..
Ja kan me voorstellen dat je ze liever dan in maat 21 koopt, als deze ook al bijna goed zijn, schoenen zijn idd erg duur! Zolang je maximaal 1 cm als "groeiruimte" aanhoudt, zit je altijd goed. Deze ruimte hebben ze ook nodig om te kunnen afwikkelen etc.
TukTuk- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur sandalen?
» Kinderkamer, welke kleur voor jongen en meisje?
» kipling sandalen
» Soepele sandalen
» Sandalen
» Kinderkamer, welke kleur voor jongen en meisje?
» kipling sandalen
» Soepele sandalen
» Sandalen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: