Hema stempels
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema stempels
Iemand de geniale tip om die van de huid te verwijderen?
Ze hebben elkaars gezicht onder gestempeld en ik krijg het er niet af, dus de 1 loopt met een roze/paarse neus, lip en kin, de ander met blauwe neus en blauw met groen voorhoofd.
Ze hebben elkaars gezicht onder gestempeld en ik krijg het er niet af, dus de 1 loopt met een roze/paarse neus, lip en kin, de ander met blauwe neus en blauw met groen voorhoofd.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Hema stempels
Je kan het met shampoo proberen. Gewoon op een watje doen en scrobben maar
Gast- Gast
Tandpasta misschien? Zo haalde ik vroeger altijd pen van mijn handen maar geen idee of het ook met stempelen werkt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Tandpasta misschien? Zo haalde ik vroeger altijd pen van mijn handen maar geen idee of het ook met stempelen werkt.
Thank you! Het is er niet helemaal af maar iig minimaal 4 x lichter en niet meer zo opvallend.
Coco- Ratel
Billendoekjes!! Daar krijg ik alles mee af!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Billendoekjes!! Daar krijg ik alles mee af!
Die heb ik ook direct gepakt maar kreeg niet eens de helft ermee weg.
Coco- Ratel
haha, daar heeft een virnedin ook al last van maar ik krijg ze zo van D. haar gezicht.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Make-up remover.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
kwak schreef:haha, daar heeft een virnedin ook al last van maar ik krijg ze zo van D. haar gezicht.
die vriendin ben ik dus. Onze dochter heeft dagen met 6 die blauwe smilies rond gelopen op haar arm. Hier hebben we 't er met baby-olie uiteindelijk af gekregen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:kwak schreef:haha, daar heeft een virnedin ook al last van maar ik krijg ze zo van D. haar gezicht.
die vriendin ben ik dus. Onze dochter heeft dagen met 6 die blauwe smilies rond gelopen op haar arm. Hier hebben we 't er met baby-olie uiteindelijk af gekregen.
Babyolie ga ik ook nog even op hun handen en armen proberen. En op de nieuwe witte stoelen. Daar was tandpasta geen succes op. Straks gelijk even kopen.
Coco- Ratel
Balloon schreef:Weet ik meteen wat ik niet moet halen
Nou, zelfs met dit mogen ze van mij stempelen. Ze kunnen er de hele dag zoet mee zijn. Dat is mij wel wat poetsen waard Ik zit er normaal altijd bij aan tafel maar ze waren er zo zoet mee bezig dat ik meende wel even boven de wasmachine aan kon doen. Niet dus.
Coco- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: