Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2persoonsbed opmaken

+14
Parisienne
*Lookie*
BJA
Flippin' Bitch
Lynn_
Snoes
blondje1313
Jerry
Ugly Betty
girli
Caramba
Jeanette
VeryCherry
sanne-84
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  *Lookie* do 21 apr 2011 - 7:40

BJA schreef:
Jerry schreef:Wat ik wel lastig vind, met een dekbed van 2 bij 2, is dat als ik m'n armen wijd doe, het dekbed niet 'strak' staat, waardoor ik 'm nooit precies naar m'n zin krijg...
Dat heb ik dus ook. Ik ga op het bed staan en schud het dekbed in het overtrek, maar meestal zit het dekbed aan één kant gewoon dubbel.
Ik ben ook wat te klein lijkt wel, want het dekbed is zo lang haha!

Herkenbaar, dat heb ik dus ook meestal. Verder doe ik het wel gewoon zoals de meeste van jullie maar op een of andere manier gaat het lang niet altijd naar mijn zin. Mijn vriend kan het veel beter!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Parisienne do 21 apr 2011 - 16:02

Isabella schreef:Ik pak de twee punten van het dekbed; stop ze in de punten van het dekbed hoes, hou het omhoog, zodat de hoes over het dekbed gaat, andere punten instoppen, even schudden en strak opmaken maar! Kleine moeite Very Happy
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Prosecco do 21 apr 2011 - 17:30

*Lookie* schreef:
BJA schreef:
Jerry schreef:Wat ik wel lastig vind, met een dekbed van 2 bij 2, is dat als ik m'n armen wijd doe, het dekbed niet 'strak' staat, waardoor ik 'm nooit precies naar m'n zin krijg...
Dat heb ik dus ook. Ik ga op het bed staan en schud het dekbed in het overtrek, maar meestal zit het dekbed aan één kant gewoon dubbel.
Ik ben ook wat te klein lijkt wel, want het dekbed is zo lang haha!

Herkenbaar, dat heb ik dus ook meestal. Verder doe ik het wel gewoon zoals de meeste van jullie maar op een of andere manier gaat het lang niet altijd naar mijn zin. Mijn vriend kan het veel beter!

Dat heb ik ook en aangezien ik nogal een zeikerd ben hoe m'n dekbed in de hoes zit (als hij niet goed zit slaap ik niet lekker) laat ik me altijd helpen door iemand.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 17:40

Wij hebben de grootste maat qua bed. Maar ik kan hem gewoon opmaken door op de grond te blijven staan. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 19:21

Prosecco schreef:
*Lookie* schreef:
BJA schreef:
Jerry schreef:Wat ik wel lastig vind, met een dekbed van 2 bij 2, is dat als ik m'n armen wijd doe, het dekbed niet 'strak' staat, waardoor ik 'm nooit precies naar m'n zin krijg...
Dat heb ik dus ook. Ik ga op het bed staan en schud het dekbed in het overtrek, maar meestal zit het dekbed aan één kant gewoon dubbel.
Ik ben ook wat te klein lijkt wel, want het dekbed is zo lang haha!

Herkenbaar, dat heb ik dus ook meestal. Verder doe ik het wel gewoon zoals de meeste van jullie maar op een of andere manier gaat het lang niet altijd naar mijn zin. Mijn vriend kan het veel beter!

Dat heb ik ook en aangezien ik nogal een zeikerd ben hoe m'n dekbed in de hoes zit (als hij niet goed zit slaap ik niet lekker) laat ik me altijd helpen door iemand.
Haha zo ben ik ook Prosecco :P Soms probeer ik het bed alleen op te maken, maar voor mij moet het ook voor de volle 100% goed in de hoes zitten. En aangezien dat mij (nog) niet lukt, komt vriendlief het bed dan opmaken. Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Bliss vr 22 apr 2011 - 7:06

Spetterdespat schreef:Dekbedovertrek binnestebuiten keren, dan de punten aan de binnenkant pakken en dan het dekbed pakken.
Daarna overtrek over dekbed trekken, paar keer schudden, en het is klaar. Ben binnen 5 minuten klaar met bed opmaken.

Ik ga daarbij niet op bed staan, kan wel gewoon op de grond blijven staan.

(Is zelfde manier als VC)

Zo doe ik het ook, werkt prima! (al blijft het een k*tklus :P)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:25

Ik doe het 't zelfde als Fauve, maar ik ga nooit op het bed staan Very Happy Ik pak het dekbed dan halverwege en schud dan. Werkt ook prima. Toen mijn tante voor het eerst een 2 persoonsbed ging opmaken, is ze helemaal in de dekbedhoes gekropen :shock: Ze kreeg het niet voor elkaar en is toen de buurman gaan halen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  sanne-84 zo 24 apr 2011 - 5:38

heb het nog niet alleen hoeven doen. mn ex kwam toevallig nog wat spulletjes halen, en heb het bed toen ff snel met zn 2en opgemaakt:S
en ons mam komt vanavond langs, dus dan was die ff de klos geweest;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 8:54

Ik heb het dekbed normaal, niet binnenstebuiten. Dan pak ik de punt van het dekbed en die stop ik dan in de hoek van het overtrek, die doe ik vervolgens vast met een veiligheidspeld en aan de andere kant precies hetzelfde. Soms doe ik dan in het midden dan ook nog een veiligheidspeld en dan trek ik de rest van het overtrek over het dekbed heen. Geen gepruts en geen last van dat het dekbed in het overtrek gaat zakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  PiP do 28 apr 2011 - 7:30

Spetterdespat schreef:Dekbedovertrek binnestebuiten keren, dan de punten aan de binnenkant pakken en dan het dekbed pakken.
Daarna overtrek over dekbed trekken, paar keer schudden, en het is klaar. Ben binnen 5 minuten klaar met bed opmaken.

Ik ga daarbij niet op bed staan, kan wel gewoon op de grond blijven staan.

+1

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 8:07

Ik zet de bovenkant altijd vast met wasknijpers als ik het bed in mijn eentje op dek.
Meestal dekken we het bed met z'n 2-en op en om het er aan de achterkant in te stoppen heb ik sowieso hulp nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:17

VeryCherry schreef:Gewoon in mijn eentje, wij hebben een hele grote deken van 2x2.20 en het gaat prima hoor. Ik doe de hoes binnenstebuiten, de bovenkant leg ik op de bovenkant van de deken, dan trek ik de hoes er zo overheen. Op bed staan met deken en al, paar keer schudden en hij zit goed smile

Haha...zo doe ik het ook! Af en toe helpt vriendlief mee en dan gaat het natuurlijk veel makkelijker en sneller, mjah...als je het alleen moet doen vind ik dit de makkelijkste Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Winegum do 28 apr 2011 - 19:56

Isabella schreef:Ik pak de twee punten van het dekbed; stop ze in de punten van het dekbed hoes, hou het omhoog, zodat de hoes over het dekbed gaat, andere punten instoppen, even schudden en strak opmaken maar! Kleine moeite Very Happy

Zo doe ik het ook. Ik ga niet op het bed staan ofzo, zo vanaf de grond lukt het ook :P Moet wel een paar keer schudden, dat wel.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2persoonsbed opmaken - Pagina 2 Empty Re: 2persoonsbed opmaken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum