Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar kun jij niet meer zonder?

+17
PapillonRose
Flip Fluitketel
Raindrop
Dennenappel
Snoes
mandarijn
Caramba
Melis1985
Mizz_S
Mida4you
Bliss
ilse3
Sarah1985
Atelier Madame
Mari
Caroow
Rovine
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

waar kun jij niet meer zonder? - Pagina 2 Empty Re: waar kun jij niet meer zonder?

Bericht  Raindrop do 21 apr 2011 - 8:38

Auto, van mijn vriend dan want ik heb er nog geen helaas.
Verder: licht, wasmachine, matras, vaatwasser. Vaatwasser ook wel uit luiheid denk ik..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kun jij niet meer zonder? - Pagina 2 Empty Re: waar kun jij niet meer zonder?

Bericht  Flip Fluitketel do 21 apr 2011 - 9:18

Makkelijke keuze.....ik zou niet zonder onze auto kunnen. We hebben er 2, als het zou moeten zou er wel 1 weg kunnen. Maar echt zonder auto zou ik niet kunnen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  PapillonRose do 21 apr 2011 - 9:24

Ik kies ook voor de auto! Zonder auto zou het erg lastig worden voor mij, je komt dan gewoon niet zo ver. Als ik bijvoorbeeld op controle moet naar het ziekenhuis in een plaats verderop is het al een hele onderneming met het ov om daar te komen, met baby en kinderwagen..

Plus dat ik nu geen vaatwasser en tuin heb, kan er prima zonder al zou het best leuk zijn om te hebben natuurlijk. Maar de auto zou ik wel vervelend vinden als ik die niet had!

Vaatwasser vind ik nu ook niet echt nodig omdat ik weinig afwas heb, en ik heb twee balkons dus buiten zitten kan toch wel Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 9:57

Trisha schreef:Stom topic..
+1!!!

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 21 apr 2011 - 10:05

Wij hebben geen auto en tot a.s weekend ook geen tuin gehad. Dus dan zou het vaatwasser worden, met twee kinderen is dat toch wel een must.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 11:27

De vaatwasser mag weg, tussen auto en tuin kan ik niet kiezen.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 21 apr 2011 - 15:56

Ik zou niet meer zonder auto kunnen. Een tuin en een vaatwasser hebben we niet, dus die vallen af. Maar eerlijk gezegd staan deze wel op ons verlanglijstje. Een vaatwasser is binnenkort hopelijk te realiseren.. over die tuin kunnen we voor nu enkel nog maar dromen Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:26

Noa schreef:
+1!!!
Voegt het iets toe door dit te zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Spring do 21 apr 2011 - 23:12

Lastig! Maar ik kan echt niet zonder auto.
Als ik moet kiezen tussen de tuin en de vaatwasser is het makkelijk. De tuin!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  minoessepoes do 21 apr 2011 - 23:36

Ik heb het alle 3 niet!

Ik hoef geen tuin, die moet je alleen maar onderhouden, misschien later met kids maar voor nu zou ik al heel tevreden zijn met een balkonnetje, die heb ik ook niet en mis ik soms wel.

Een auto mis ik totaal niet, daarnaast is het hier in Amsterdam ook niet te doen met parkeren dus die komt er voorlopig ook niet. Een vaatwasser zou ik wel willen, lijkt me wel relaxt, maar dat is meer luxe, ik kan prima zonder!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:53

Elodie schreef:
Noa schreef:
+1!!!
+1!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 0:45

Elodie schreef:
Noa schreef:
+1!!!

Nouja ik bedoelde gewoon dat ik geen van de 3 heb dus niet kan reageren... Maw; voeg een optie voor Trisha toe Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 1:15

Ja inderdaad er wordt vanuit gegaan dat iedereen alles heeft, dat vind ik nogal wonderlijk aan dit topic.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: