Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Ik ben jullie autocorrect vermaak in dit topic.
ja ik kwam er dus ook gisteren achter dat ik maandag gewoon vrij ben
Gast- Gast
Praten jullie alweer met elkaar?_Donnaa schreef:W. heeft trouwens zelf tegen z`n ouders gezegd dat ze mij moesten vragen of ik voor ze wilde komen werken.. Had ik me ook nog druk gemaakt om niets..
Of komt hij morgen ook op je bbq feestje
Gast- Gast
Nee, we praten niet met elkaar.. En die BBQ is op m`n werk, hahaPatriesje schreef:Praten jullie alweer met elkaar?_Donnaa schreef:W. heeft trouwens zelf tegen z`n ouders gezegd dat ze mij moesten vragen of ik voor ze wilde komen werken.. Had ik me ook nog druk gemaakt om niets..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, we praten niet met elkaar.. En die BBQ is op m`n werk, hahaPatriesje schreef:Praten jullie alweer met elkaar?_Donnaa schreef:W. heeft trouwens zelf tegen z`n ouders gezegd dat ze mij moesten vragen of ik voor ze wilde komen werken.. Had ik me ook nog druk gemaakt om niets..
Schiet dus niks op met jullie 2
Gast- Gast
Tuurlijk jullie hebben dezelfde vrienden..
Ik wil ook een BBQ
Ik wil ook een BBQ
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
OEH! Wel lekker maandag vrij ja...wel jammer dat ik ook geen salaris voor die dag krijg, haha.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg altijd salaris als ik vrij ben, ghehe!
Ik kan niet wachten op m`n salaris van deze maand trouwens.. M`n salarisverhoging is ingegaan en door een foutje krijg ik nog 4 extra dagen uitbetaald
Ik kan niet wachten op m`n salaris van deze maand trouwens.. M`n salarisverhoging is ingegaan en door een foutje krijg ik nog 4 extra dagen uitbetaald
Gast- Gast
Ow ja klopt Donna.. Heb jij het goed deze maand haha
Haha ik kreeg net toevallig een mail dat wij in juni een bbq hebben op het bedrijf!!
Heb er weer zin in
Haha ik kreeg net toevallig een mail dat wij in juni een bbq hebben op het bedrijf!!
Heb er weer zin in
Moezie- Kletskop
ik zal eens even op zoek naar de zomer kleding!
Lijkt me straks niet zo fijn fietsen met een spijkerbroek aan
Lijkt me straks niet zo fijn fietsen met een spijkerbroek aan
Gast- Gast
goedemorgen lig nog lekker op bed. Mijn vriend kwam me net lekker een kopje thee brengen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goh, ik volg die rechtzaak van Sietske H. van die baby`s.. Echt verschrikkelijk..
Hier kan je een live twitterfeed volgen.. http://www.telegraaf.nl/binnenland/9574786/__Sietske_H._beviel_thuis__.html?p=4,1
Hier kan je een live twitterfeed volgen.. http://www.telegraaf.nl/binnenland/9574786/__Sietske_H._beviel_thuis__.html?p=4,1
Gast- Gast
Zooo ik ben weer terug van mijn zangles!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wij hebben 2x per jaar een personeeluitje.. voor de zomer een bbq voor kerst een kerstborrel en vrijdag voor de carnaval stoppen we 4 uur met werken gaan we frikandellen eten en daarnaa na de stad..
Dus op dat gebied hebben wij niks te klagen!!
Moezie- Kletskop
achja ik ben hier het enigste personeel haha, maar krijg wel een kerstpakketje of iets en een verjaardagscadeau
Gast- Gast
Maar dat is toch geen uitje dan? Met een uitje gaan wij echt weg, met z`n allen iets doen.. Een kerstborrel of een BBQ dat organiseren we gewoon eens tussendoor. Maargoed, we hebben iedere vrijdag al een borrel en frikandellen eten gebeurd hier ook regelmatigloontjes-power schreef:Wij hebben 2x per jaar een personeeluitje.. voor de zomer een bbq voor kerst een kerstborrel en vrijdag voor de carnaval stoppen we 4 uur met werken gaan we frikandellen eten en daarnaa na de stad..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maar dat is toch geen uitje dan? Met een uitje gaan wij echt weg, met z`n allen iets doen.. Een kerstborrel of een BBQ dat organiseren we gewoon eens tussendoor. Maargoed, we hebben iedere vrijdag al een borrel en frikandellen eten gebeurd hier ook regelmatigloontjes-power schreef:Wij hebben 2x per jaar een personeeluitje.. voor de zomer een bbq voor kerst een kerstborrel en vrijdag voor de carnaval stoppen we 4 uur met werken gaan we frikandellen eten en daarnaa na de stad..
Nee snap ik hebben ook 2 x per jaar een uitje gaan we karten, bowlen, steengrillen snappie..
Moezie- Kletskop
Ohh, ik moest het los van elkaar lezen haha.. Nee dan hebben wij ongeveer hetzelfdeloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Maar dat is toch geen uitje dan? Met een uitje gaan wij echt weg, met z`n allen iets doen.. Een kerstborrel of een BBQ dat organiseren we gewoon eens tussendoor. Maargoed, we hebben iedere vrijdag al een borrel en frikandellen eten gebeurd hier ook regelmatigloontjes-power schreef:Wij hebben 2x per jaar een personeeluitje.. voor de zomer een bbq voor kerst een kerstborrel en vrijdag voor de carnaval stoppen we 4 uur met werken gaan we frikandellen eten en daarnaa na de stad..
Nee snap ik hebben ook 2 x per jaar een uitje gaan we karten, bowlen, steengrillen snappie..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goh, ik volg die rechtzaak van Sietske H. van die baby`s.. Echt verschrikkelijk..
De rillingen lopen over mijn lijf van dat soort nieuws.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: