Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik beodelde Sannie met d'r pukkeltjesloontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Grr.. weten jullie hoe dit kan? ik heb altijd een gave huid gehad en de laatste tijd zit ik toch onder de (kleine) puistjes/bultjes etc. niet alleen in gezicht maar ook mn decollete (had ik altijd wel een beetje last van) maar t word alleen maar erger :S
Heb het heel erg sinds ik zwanger ben namelijk...
Ow maar dat hoop ik toch nog niet
Laten we het erbij houden dat ik gewoon blond ben
Dat zie ik nu inderdaad Toch blond
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Sannie, kan het niet ook gewoon vette huid zijn... dat vaak haar hangt ofzo hmm staat een beetje raar...
\maar ik heb sinds ik een pony hheb laten knippen ook allemaal van die bultjes/puistjes op mn voorhoofd...
\maar ik heb sinds ik een pony hheb laten knippen ook allemaal van die bultjes/puistjes op mn voorhoofd...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Kan heel makkelijk zonneallergie zijn in deze tijd hoor, ik plaag je maar met zwanger... Als je zwanger bent heb je vast wel meer klachten als pukkeltjesSannie89 schreef:loontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Grr.. weten jullie hoe dit kan? ik heb altijd een gave huid gehad en de laatste tijd zit ik toch onder de (kleine) puistjes/bultjes etc. niet alleen in gezicht maar ook mn decollete (had ik altijd wel een beetje last van) maar t word alleen maar erger :S
Heb het heel erg sinds ik zwanger ben namelijk...
Ow maar dat hoop ik toch nog niet
Laten we het erbij houden dat ik gewoon blond ben
Nou... hopelijk niet? moet ik me bang gaan maken? heb een spiraal... neem aan dat dat moeilijk word
Gast- Gast
Ow ook goedemorgen trouwens
Serena- Kletskop
Serena schreef:Sannie, kan het niet ook gewoon vette huid zijn... dat vaak haar hangt ofzo hmm staat een beetje raar...
ja dat ook.. maar mn haar hangt niet voor mn wangen/neus en decollete.. heb maar kort haar altijd al gehad en altijd al een pony.
Zonneallergie lijkt me beetje sterk, want heb altijd al wat pukkeltjes gehad bij decollete en die verdwijnen door de zon.. tenminstede afgelopen jkaren.. mss moet ik zo maar is in de zon gaan liggen
Gast- Gast
Mijn moeder wil trouwens naar Canada, eindelijk! Ze durft niet te vliegen, maar ze zei dat het idee om erheen te gaan haar wel steeds leuker lijkt, vooral omdat ik ook weer wil gaan.. We gaan dan samen in de zomer van 2013 waarschijnlijk.. Dan is m`n neefje wat ouder en begrijpt hij het ook meer..
Gast- Gast
Heb het ook altijd de eerste dagen en ik het buitenland nog veel erger!_Donnaa schreef:Ik heb ook pukkeltjes.. Zonne allergie!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Serena schreef:Sannie, kan het niet ook gewoon vette huid zijn... dat vaak haar hangt ofzo hmm staat een beetje raar...
ja dat ook.. maar mn haar hangt niet voor mn wangen/neus en decollete.. heb maar kort haar
hahah ja dacht ook al dan moet je haar heel raar hangen
Serena- Kletskop
_Donnaa schreef:Mijn moeder wil trouwens naar Canada, eindelijk! Ze durft niet te vliegen, maar ze zei dat het idee om erheen te gaan haar wel steeds leuker lijkt, vooral omdat ik ook weer wil gaan.. We gaan dan samen in de zomer van 2013 waarschijnlijk.. Dan is m`n neefje wat ouder en begrijpt hij het ook meer..
Leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja inderdaad, eerste 3/4 dagen ben ik gewoon rood van de pukkeltjes.ProudMama schreef:Heb het ook altijd de eerste dagen en ik het buitenland nog veel erger!_Donnaa schreef:Ik heb ook pukkeltjes.. Zonne allergie!
Gast- Gast
Jaa VC, ik had het echt nooit gedacht.. Ze wilde pertinent niet vliegen..
Het is alleen nog even een probleem wat we met m`n vader gaan doen, want die kan niet meer alleen zijn.. Maargoed, dat is van latere zorg.. Wie weet is hij er dan niet eens meer, zou me niets verbazen.
Het is alleen nog even een probleem wat we met m`n vader gaan doen, want die kan niet meer alleen zijn.. Maargoed, dat is van latere zorg.. Wie weet is hij er dan niet eens meer, zou me niets verbazen.
Gast- Gast
Even een vraagje,..
De kruidvat heeft de Guhl in de aanbieding, maar officieel pas vanaf morgen...
Zouden ze de actie vandaag ook al doen? (ik weet dat ze vandaag de winkel aanbieding klaar maken)
De kruidvat heeft de Guhl in de aanbieding, maar officieel pas vanaf morgen...
Zouden ze de actie vandaag ook al doen? (ik weet dat ze vandaag de winkel aanbieding klaar maken)
Laatst aangepast door Patriesje op zo 17 apr 2011 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nope, voor zover ik weet niet!Patriesje schreef:Even een vraagje,..
De kruidvat het de Guhl in de aanbieding, maar officieel pas vanaf morgen...
Gast- Gast
Nope dat kun je vergeten Patriesje, bij ons in ieder geval in de winkels
Moezie- Kletskop
_Donnaa schreef:Ja inderdaad, eerste 3/4 dagen ben ik gewoon rood van de pukkeltjes.ProudMama schreef:Heb het ook altijd de eerste dagen en ik het buitenland nog veel erger!_Donnaa schreef:Ik heb ook pukkeltjes.. Zonne allergie!
bij mij verdwijnen ze dan juist...... mss ben ik wel winterallergisch.
dames, ga nu echt de hond uitlaten.. ze slaapt wel, maar volgens mij moet ze nodig
Gast- Gast
nope, bij de meeste winkels gaan de aanbieding ook pas op dinsdag in...
Serena- Kletskop
Grmbl
Ik kom altijd te laat met die aanbiedingen.
Ik moet straks de stad in dus dacht kan ik het mooi meenemen..
Als ik van de week weer in de stad kom is die ene die ik moet hebben altijd weg
Ik kom altijd te laat met die aanbiedingen.
Ik moet straks de stad in dus dacht kan ik het mooi meenemen..
Als ik van de week weer in de stad kom is die ene die ik moet hebben altijd weg
Gast- Gast
Morgen gaan in plaats van vandaag
Moezie- Kletskop
Gewoon proberen! Hier in het winkelcentrum kan het vaak wel, in de stad zelf niet.
Gast- Gast
Friettent, afhaalchinees, pizza bestellen...Patriesje schreef:Dan hebben we vanavond geen eten
Gast- Gast
Woohoo, de verfspullen staan al klaar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Friettent, afhaalchinees, pizza bestellen...Patriesje schreef:Dan hebben we vanavond geen eten
Die komen het niet brengen in dit dorp
Hmm probeer het straks gewoon eventjes, wie weet krijg ik het wel mee
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: