Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Patriesje schreef:Sannie89 schreef:Dan is t toch goed VC.
vervelend heh patriesje, mijn vader zeurt ook al zolang.. en ik woon nog geeneens samen
Wij wonen al 2 jaar samen en zijn in de zomer 8 jaar samen.
Dus op 1 of andere manier verwachten mensen dat ik nu wel zwanger zou zijn...
Maar mijn vriend is net afgestudeerd en we willen eerst nog een beetje genieten.
En het liefst ook nog trouwen en een huis kopen.
Voorlopig zit het nog niet in de planning haha.
groot gelijk hoor!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Patriesje schreef:Sannie89 schreef:Dan is t toch goed VC.
vervelend heh patriesje, mijn vader zeurt ook al zolang.. en ik woon nog geeneens samen
Wij wonen al 2 jaar samen en zijn in de zomer 8 jaar samen.
Dus op 1 of andere manier verwachten mensen dat ik nu wel zwanger zou zijn...
Maar mijn vriend is net afgestudeerd en we willen eerst nog een beetje genieten.
En het liefst ook nog trouwen en een huis kopen.
Voorlopig zit het nog niet in de planning haha.
groot gelijk hoor!
+1
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ah Patriesje alles op zijn tijd! gewoon lekker genieten van het leven..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Mijn moeder zegt ook regelmatig 'als je later kinderen hebt, dan ..... ' en dan zeg ik gewoon.. Mam, ga daar maar niet van uit.. Ze wil het niet snappen geloof ik..
Gast- Gast
Ik ben eventjes aankleden, hondje uit laten en dan ben ik nog wel eventjes terug denk ik
Gast- Gast
Je hebt hier al snel praatjes hoor!
Als ik met de kleine van mij vriendin loop is het goh heb jij al een kleine (de moeder loopt gewoon naast ons)
Of als ik in de babywinkel ben is het ook gelijk goh is patries zwanger (nee mijn nicht is de eigenaar dus af en toe hebben we even een praatje!)
Als ik met de kleine van mij vriendin loop is het goh heb jij al een kleine (de moeder loopt gewoon naast ons)
Of als ik in de babywinkel ben is het ook gelijk goh is patries zwanger (nee mijn nicht is de eigenaar dus af en toe hebben we even een praatje!)
Gast- Gast
Oh bah, ik heb een luxe probleem; ik wil mijn stoel verven, haken, en het zeil op de schutting vasttacken.
Morgen kan ik niks doen, want dan hebben we geen water en dan heb ik mezelf al uitgenodigd bij mijn ouders
Morgen kan ik niks doen, want dan hebben we geen water en dan heb ik mezelf al uitgenodigd bij mijn ouders
VeryCherry schreef:Oh bah, ik heb een luxe probleem; ik wil mijn stoel verven, haken, en het zeil op de schutting vasttacken.
Wat is het probleem.. haha
Haken kan je morgen mooi meenemen naar je ouders, heb je daar wat in het zonnetje te doen!
Gast- Gast
Ze gaan iets met de hoofdleiding doen, van 09.00 tot 17.00 is er geen water :S
Nee, beetje kut. Gelukkig kan ik weg.
Donderdag komen ze hier ook van het glasvezel bedrijf, ze moeten een of ander kastje in de woonkamer installeren, terwijl ik niks heb aangevraagd. Maar ze moeten het dus doen voor een eventuele volgende bewoner. Terwijl een paar maanden terug is gezegd dat ze alleen in de meterkast moesten zijn. Bah, ik wil geen vreemden in huis
Donderdag komen ze hier ook van het glasvezel bedrijf, ze moeten een of ander kastje in de woonkamer installeren, terwijl ik niks heb aangevraagd. Maar ze moeten het dus doen voor een eventuele volgende bewoner. Terwijl een paar maanden terug is gezegd dat ze alleen in de meterkast moesten zijn. Bah, ik wil geen vreemden in huis
shit.. legging scheurt kapot (ben bij mn vriend)... nu maar n broek aan die ik al t hele weekend aan heb.. bah :S
Gast- Gast
Legging kapot? Hoe doe je dat
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Legging kapot? Hoe doe je dat
gewoon aantrekken en hij zegt grrrrr gat erin en ik heb een stukje stof in mn handen :S
Gast- Gast
Ow jah duhh...
Moezie- Kletskop
Goedemorgen! Wat een heerlijk weer!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Grr.. weten jullie hoe dit kan? ik heb altijd een gave huid gehad en de laatste tijd zit ik toch onder de (kleine) puistjes/bultjes etc. niet alleen in gezicht maar ook mn decollete (had ik altijd wel een beetje last van) maar t word alleen maar erger :S
Gast- Gast
Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Grr.. weten jullie hoe dit kan? ik heb altijd een gave huid gehad en de laatste tijd zit ik toch onder de (kleine) puistjes/bultjes etc. niet alleen in gezicht maar ook mn decollete (had ik altijd wel een beetje last van) maar t word alleen maar erger :S
Heb het heel erg sinds ik zwanger ben namelijk...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Ow maar dat hoop ik toch nog niet
Laten we het erbij houden dat ik gewoon blond ben
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Nou... hopelijk niet? moet ik me bang gaan maken? heb een spiraal... neem aan dat dat moeilijk word
Gast- Gast
Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Nou... hopelijk niet? moet ik me bang gaan maken? heb een spiraal... neem aan dat dat moeilijk word
Whahahahhaah ow my god!! goodmorning .. ik ben er echt niet bij
Moezie- Kletskop
Ik beodelde Sannie met d'r pukkeltjesloontjes-power schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Zwanger .Sannie89 schreef:loontjes-power schreef:Ow jah duhh...
haha
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: