Mijn zoontje schrikt snel
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mijn zoontje schrikt snel
mijn zoontje is 6 maanden maar schrikt nog steeds heel snel en raakt dan helemaal in paniek en gaat huilen is dit normaal??
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mijn zoontje schrikt snel
Waarvan schrikt hij dan bijvoorbeeld?
't Ene kind is natuurlijk gevoeliger dan het ander.
't Ene kind is natuurlijk gevoeliger dan het ander.
Gast- Gast
kan van het geluid van de blender zijn of een ander (bekent) geluid en als er iemand ineens op bezoek komt of dat we hem meenemen naar vrienden dan is hij helemaal uit zn doen en krijst hij echt overal om
loesje- Kletskop
vanmiddag waren we dan bij de kinderboederij nou hij vind dieren normaal heel leuk maar hij heeft daar alleen maar lopen huilen
loesje- Kletskop
Volgens mij is dat vrij normaal hoor, mijn dochter schrikt ook erg snel.
Is hij ook veel geschrokken op de kinderboerderij dan, want het kan natuurlijk ook dat hij even z'n dag niet had bijvoorbeeld.
Is hij ook veel geschrokken op de kinderboerderij dan, want het kan natuurlijk ook dat hij even z'n dag niet had bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Mijn dochtertje schrikt ook ontzettend snel, en met name van geluiden. Als ze echt heel erg schrikt gaat ze ook huilen. Maar meestal zie je haar bewegen van schrik en heeft ze een heel verschrikte blik, daarna gaat ze weer verder met spelen bijvoorbeeld. Dus echt veel huilen en overstuur zijn valt hier wel mee, maar schrikken doet ze heel vaak.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Onze jongste schrikt eigenlijk bijna nooit. Ik denk dat hij gehard is door de aanwezigheid van een roekeloze oudere zus
Ik bedenk me nu ineens dat ik hem één keer echt gigantisch heb zien schrikken. Dat was toen ik hem borstvoeding gaf terwijl mijn vader voetbal aan het kijken was. Op het moment dat er werd gescoord begon mijn vader heel hard te juichen. Thije liet meteen mijn borst los en trok echt de geweldigste pruillip die ik ooit heb gezien om vervolgens heel hard te brullen. Ik denk niet dat hij ooit voetbal zal gaan kijken met zijn opa...
Ik bedenk me nu ineens dat ik hem één keer echt gigantisch heb zien schrikken. Dat was toen ik hem borstvoeding gaf terwijl mijn vader voetbal aan het kijken was. Op het moment dat er werd gescoord begon mijn vader heel hard te juichen. Thije liet meteen mijn borst los en trok echt de geweldigste pruillip die ik ooit heb gezien om vervolgens heel hard te brullen. Ik denk niet dat hij ooit voetbal zal gaan kijken met zijn opa...
Gast- Gast
Dat doet onze jongste ook, ze kan erg schrikken van onverwacht bezoek/iets nieuws/nieuwe dingen doen e.d. ze gaat dat heel paniekerig huilen en is bijna niet te troosten.
Gast- Gast
Het kan zijn dat je zoon hooggevoelig is, dus gevoeliger voor geluiden en prikkels om zich heen.
Gast- Gast
Mijn zoontje deed dat eigenlijk alleen de eerste maanden. Alleen van hele harde plotselinge geluiden ging hij soms nog huilen. Nu eigenlijk helemaal niet meer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
mijn zoontje schrok ook vrij snel maar alleen als dingen spannend waren (bv bij mensen die hij niet kende..als iemand opeens hard ging lachen etc) Maar ik moet echt heel erg in mn geheugen graven want dat is al heeel lang niet meer zo (zoon is bijna 2)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn zoontje
» Is mijn zoontje zo dun/klein?
» Help.. De hond en mijn zoontje
» Mijn zoontje is ziek...
» Mijn zoontje had gelijk...
» Is mijn zoontje zo dun/klein?
» Help.. De hond en mijn zoontje