Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is mijn zoontje zo dun/klein?

+17
loesje
holaagirl
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Nana
Happydobby
studiebol
PapillonRose
Thunder
-Ieniemienie-
Annie24
Printje
Star007
mauwmauw
Liadan
Susan
Annemie
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Annemie di 27 maa 2012 - 8:13

Mijn zoontje heeft maat 80 (over 3 maanden word hij 2), en zelfs dat zit hem nog veels te groot vooral de broekjes, die zakken gewoon van zijn kont, als hij zou staan. Nu lees ik hier dat de meeste kindjes die allemaal veel jonger zijn zelfs al een grotere maat hebben, is mijn zoontje dan zo dun? Hij is ook wel dun, maar ik vroeg me af of hier nog meer kinderen zijn die ook nog een klein maatje hebben voor hun leeftijd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Susan di 27 maa 2012 - 8:16

Ik vind maat 80 vrij normaal voor die leeftijd. Ik denk dat Ezra qua breedte nog wel in maat 80 kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:17

Mijn dochter heeft maat 86 van broekjes en die moet ik écht helemaal aantrekken bij het elastiek anders zakken ze van haar billetjes af. Shirtjes zit ze nu in 86/92. Ze is 2,5 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 8:20

Maat 80 met 2 jaar is toch niet heel abnormaal?
Onze dochter krijgt broeken maat 80 ook nog moeiteloos over haar billen, ze zijn alleen veel te kort. Ze heeft nog wel een rokje maat 80 wat ze af en toe aan heeft. Verder zijn de meeste rokken in haar kast maat 86, haar broeken maat 92 en shirts maat 86, 92 of 98. Vandaag had ze vest aan in maat 86.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  mauwmauw di 27 maa 2012 - 8:21

mijn zoontje zit nu van broeken in maat 80,en die moet ik wel insnoeren anders zakt het af,en shirtjes verschilt het per merk,maar het meeste al wel in 92,moet ik er bij zeggen dat ik niet er van houd als een shirtje net op het broekje valt,moet van mij een beetje over zn kontje zeg maar.V is nu ruim 17 maanden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Star007 di 27 maa 2012 - 8:21

Mijn dochter van 5,5 maand heeft maat 68/74 .Maargoed dat zegt denk ik meer over mijn dochter Wink Ik denk dat hij wel wat aan de kleine/smalle kant is. Maar toch niet schrikbarend? Anders zou het cb er wel iets van gezegd hebben lijkt me..
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Printje di 27 maa 2012 - 8:22

Mijn zoontje zat ook in 80/86 een paar maanden voor zijn tweede verjaardag. Nu gaat hij langzaamaan over in 86/92
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 8:23

Onze zoon kan trouwens van broeken ook vaak al maat 80 aan en hij is 10 maanden, tegenovergestelde van zijn zus dus Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Annemie di 27 maa 2012 - 8:28

Ohw dan, ik lees weleens in de maten tabellen dat ze met 1 jaar maat 80 hebben en als ik dan hier weleens wat lees denk ik, goh hij is dus best dun, maar blijkbaar is hij dus niet de enige. Ja bij het CB zat hij ook onderaan de lijn, maar nog niet om zorgen over te maken. (mijn vriend en ik waren vroeger zelf ook altijd erg dun, ik nu niet meer Is mijn zoontje zo dun/klein? 394967 )
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Annie24 di 27 maa 2012 - 8:52

Y. is bijna 14 maanden. Heeft van broekjes 80 en van shirts 86. Broekjes 74 passen wbt de omvang ook nog wel, maar zijn te kort.

Hij was altijd een dikkertje, maar sinds hij is gaan lopen is hij een stuk smaller geworden in zijn middeltje. Heb ook het idee dat hij een aardig eind de lengte in is geschoten in de tussentijd, want hij kan opeens op plekken komen waar hij eerst niet bij kon Twisted Evil Begin januari waren we nog bij het CB en toen zat hij boven de middellijn. Denk dat hij nu ongeveer gelijk zal lopen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  -Ieniemienie- di 27 maa 2012 - 9:06

M word in Juni 3jr en kan soms ook nog best 80 aan. Meestal heeft ze 86. Ze is klein en smal.
T is net 6 maanden en kan denk ik ook al zowat 80 aan haha!
Dus elk kind is anders. ZOlang hij zich goed ontwikkelt is het toch goed.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 27 maa 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Thunder di 27 maa 2012 - 9:13

S. heeft 80/86 in de broekjes en 86 in de shirts. Hij is 2,5 jaar. Broeken snoer ik in en hij heeft altijd een riempje om. Hij is 82 cm en 9,8 kilo.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  PapillonRose di 27 maa 2012 - 9:15

Hier gaat ze nu richting 86 met broekjes. In de lengte dan, in de breedte kan ze makkelijk 80 hebben. Zelfs die moet ik soms nog aansnoeren in de breedte. Denk dat 80 in elk geval geen hele vreemde maat is voor de leeftijd van je zoontje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 9:20

Nou als ik dit zo lees dan hoop ik dat ik ooit nog wat ga snappen van die maten.

Gisteren hadden ze een shirtje aan maatje 74 van de zeeman, had ik voor de zomer gekocht nou het past nu al.
Ook hebben we een broek van de V&D Frendz maatje 68, past qua lengte ook perfect, moest echt niet langer wachten want dan is die al te kort.
Heb dus best wat maatje 74 gekocht voor de zomer bij de V&D laatst omdat ik er echt vanuit ga dat dat klein valt..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Annie24 di 27 maa 2012 - 9:21

Studiebol; er komt een tijd dat het groeien minder snel gaat en ze langer met 1 maat doen smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 9:25

Annie24 schreef:Studiebol; er komt een tijd dat het groeien minder snel gaat en ze langer met 1 maat doen smile
Haha dat zal wel ja.. nou ik zie het wel.. overal kan een romper met lange mouwen onder dus het past vanzelf een keer. En zo snel groeien ze hier niet hoor.. zijn nog kleine meisjes.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Liadan di 27 maa 2012 - 9:31

-Ieniemienie- schreef:M word in Juni 3jr en kan soms ook nog best 80 aan. Meestal heeft ze 86. Ze is klein en smal.
T is net 6 maanden en kan denk ik ook al zowat 80 aan haha!
Dus elk kind is anders. ZOlang hij zich goed ontwikkelt is het toch goed.
Onze kinderen lijken echt op elkaar qua bouw, haha. Vind jij het ook niet gek dat ze zo verschillend zijn?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  studiebol di 27 maa 2012 - 9:39

Maar toch he, als ik naar maatje 74 kijk.. vind ik dat er niet heel groot uit zien...zal dat dan echt aan het merk van de V&D liggen? Heb het voor de zomer gekocht dus dat is pas eind aug begin sept als wij op vakantie gaan. Zijn we toch 5 maand verder.. kan me niet voorstellen dat ze dan nog in 62/68 zitten Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Happydobby di 27 maa 2012 - 9:45

Hier zit M. in 74. Maat 68 van H&M past ook nog, en hij heeft een hema blousje in 80 die hij ook al aan heeft.
Bij M. moet ik ook alle broeken aansnoeren maar hij heeft lange beentjes want sommige broeken in 74 worden alweer te kort.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Nana di 27 maa 2012 - 9:49

Mijn dochter zit in maat 80/86 (zij wordt bijna 1). Mijn zoontje zit in maat 92/98 (hij is 2,5 jaar). Vergeleken met mijn kids is die van jou wel klein ja!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 10:05

studiebol schreef:Maar toch he, als ik naar maatje 74 kijk.. vind ik dat er niet heel groot uit zien...zal dat dan echt aan het merk van de V&D liggen? Heb het voor de zomer gekocht dus dat is pas eind aug begin sept als wij op vakantie gaan. Zijn we toch 5 maand verder.. kan me niet voorstellen dat ze dan nog in 62/68 zitten Very Happy

Zou wel kunnen, die van mij passen het nog nu. Maat 68 dan. En rompers dragen ze ook nog 62/68. Ze zijn nu 69 cm. en 7,5 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Star007 di 27 maa 2012 - 10:43

_MamaRosa_ schreef:
studiebol schreef:Maar toch he, als ik naar maatje 74 kijk.. vind ik dat er niet heel groot uit zien...zal dat dan echt aan het merk van de V&D liggen? Heb het voor de zomer gekocht dus dat is pas eind aug begin sept als wij op vakantie gaan. Zijn we toch 5 maand verder.. kan me niet voorstellen dat ze dan nog in 62/68 zitten Very Happy

Zou wel kunnen, die van mij passen het nog nu. Maat 68 dan. En rompers dragen ze ook nog 62/68. Ze zijn nu 69 cm. en 7,5 kilo.



Als ik dit lees, dan is mijn D. echt flink :shock: Ze is nu rond de 68 cm en weegt ongeveer 8 kilo.

@Studiebol: Ik heb ook het idee dat de shirtjes van de v&d wat klein vallen. Ze draagt nu ook shirtjes maat 74 met een romper met lange mouwen eronder. Had ze eigenlijk gekocht voor in de zomer, maar dan past ze ze niet meer ben ik bang Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Flip Fluitketel di 27 maa 2012 - 11:11

J. is nu bijna 18mnden en past sommige broeken van mt 68 nog, alhoewel deze broek net zo lang is als sommige broeken van mt 74. Maar ze past sinds 3 weken broekjes van mt 74. Rokjes past ze ook nog gemakkelijk in mt 68. Shirts wmt 74 beginnen wel langzaam aan te klein te worden. Verder vind ik het erg verschillen qua kledingstuk/merk hoe een maat valt.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Bruintje Beer di 27 maa 2012 - 12:54

S. is ietjes ouder dan 2,5 jaar en past ook nog sommige dingen in maat 80 vooral blousejes van de Name it. Broeken nu nog maat 86 maar die worden wat aan de korte kant. Broeken moeten wel verstelbaar zijn anders zakt het van har kont. Shirts zit ze in maat 92. Ze is nu 11 kilo en 89cm
De jongste zit nu in maatje 68 is ook klein en smal. hij is nu 10 maanden en was toen hij 9 maanden was woog hij bijna 7 kilo en was hij 68cm. Soms draagt hij al voor shirtjes maat 74
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  holaagirl di 27 maa 2012 - 17:54

Hier wel een lange man: broeken maat 80/86 en shirts 86/92! Hoop dat hij nu even iets minder hard groeit...gaat zooooo hard!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is mijn zoontje zo dun/klein? Empty Re: Is mijn zoontje zo dun/klein?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum