Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Taarten Topique
Lejoooooow *kijkt heel lief*
Wil je misschien in september een Hello Kitty taartje voor me maken? Ik word dan 25...Nu kijk ik daar niet echt naar uit (ivm papa"s overlijden) maar ik geloof dat ik hier wel blij van zou worden...Of cupcakes...
Wil je misschien in september een Hello Kitty taartje voor me maken? Ik word dan 25...Nu kijk ik daar niet echt naar uit (ivm papa"s overlijden) maar ik geloof dat ik hier wel blij van zou worden...Of cupcakes...
Gast- Gast
Tuurlijk wil ik dat!
Pm me ff! Ik vier namelijk ergens die maand ook mijn eigen verjaardag en vorig jaar had ik het zo druk met taarten voor anderen, dat ik niets voor mezelf kon maken haha
Pm me ff! Ik vier namelijk ergens die maand ook mijn eigen verjaardag en vorig jaar had ik het zo druk met taarten voor anderen, dat ik niets voor mezelf kon maken haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Weet iemand hier of het mogelijk is met een heteluchtoven een fatsoenlijk biscuit te bakken?
Ik wil binnenkort eerst eens een workshop in de buurt volgen, maar dan wil ik wel weten of ik er thuis ook gewoon mee aan de slag kan.
Ik wil binnenkort eerst eens een workshop in de buurt volgen, maar dan wil ik wel weten of ik er thuis ook gewoon mee aan de slag kan.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ja hoor, ik bak altijd met hete lucht, en dan de temperatuur langzaam ophogen.
Dus min of 10 op 150 graden, min of 10 op 160 graden, min of 10 op 170 graden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Aha oke, maar stel je hem dan tussendoor hoger in, of moet je dan telkens opnieuw verwarmen? Want ik weet niet of de onze tussendoor kan verhogen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik wil eigenlijk ook wel graag dat iemand volgend jaar een taart voor mij maakt maar ik weet niet of iemand van jullie bij mij in de buurt woont...
Gast- Gast
dank je wel dames!!
jammer dat de makro wat ver weg is voor mij, en heb geen pas en moet de hele week werken.
jammer dat de makro wat ver weg is voor mij, en heb geen pas en moet de hele week werken.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Lejow schreef:Ja hoor, ik bak altijd met hete lucht, en dan de temperatuur langzaam ophogen.
Mijn biscuit was een beetje mislukt...
Was helemaal niet hoog en luchtig... Wat is dé tip? (had zelf beslag gemaakt van eieren, suiker, bloem en lauw water)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Geen idee waar jij woont purple...
Zelf woon ik in Scherpenzeel (gld) en ik weet dat Lejow in Rotterdam woont...
Balen is dat Joyce, dat je geen pas hebt! Ik ook niet, maar heb inmiddels mijn moeder (die wel een pas heeft) lief gevraagd en vervolgens een boodschappenlijstje gemaild
Weet alleen niet zo goed wat ze verder hebben dat ik graag wil inslaan, behalve natuurlijk de bakmixen. De fondant van funcakes vind ik niks, dus die hoef ik niet...
Zelf woon ik in Scherpenzeel (gld) en ik weet dat Lejow in Rotterdam woont...
Balen is dat Joyce, dat je geen pas hebt! Ik ook niet, maar heb inmiddels mijn moeder (die wel een pas heeft) lief gevraagd en vervolgens een boodschappenlijstje gemaild
Weet alleen niet zo goed wat ze verder hebben dat ik graag wil inslaan, behalve natuurlijk de bakmixen. De fondant van funcakes vind ik niks, dus die hoef ik niet...
Jerry schreef:Lejow schreef:Ja hoor, ik bak altijd met hete lucht, en dan de temperatuur langzaam ophogen.
Mijn biscuit was een beetje mislukt...
Was helemaal niet hoog en luchtig... Wat is dé tip? (had zelf beslag gemaakt van eieren, suiker, bloem en lauw water)
Lang genoeg gemixt? Ik maakte trouwens eerst ook zelf beslag, maar dat zakte altijd in...ben nu overgegaan op de mix, werkt voor mij veel beter!
Zit te twijfelen of ik die mix wil kopen... Ik was ooit zo'n kleuter 'zelluf doen' en dat is een beetje blijven hangen...
Hoe lang moet 't gemixt dan? En eerst helemaal de eieren opkloppen en dan langzaam de suiker + bloem erbij mixen?
Hoe lang moet 't gemixt dan? En eerst helemaal de eieren opkloppen en dan langzaam de suiker + bloem erbij mixen?
Jerry- Ratel
En ik woon in Dronten...Purple schreef:Ik wil eigenlijk ook wel graag dat iemand volgend jaar een taart voor mij maakt maar ik weet niet of iemand van jullie bij mij in de buurt woont...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Joyce: Mooie taarten!! Hier moest en zou er in onze redelijk kleine keuken ook een oven komen!
We hebben er destijds een kastje voor opgeofferd, vorig jaar hebben we een nieuwe keuken geplaatst en die oven meegenomen
Dat ophogen doe ik eigenlijk helemaal niet? Wat bereik je daar meer mee? Misschien ook eens proberen dan.
Maar eigenlijk is naar mijn idee mijn biscuit altijd perfect. Ik mix altijd 10 minuten.
We hebben er destijds een kastje voor opgeofferd, vorig jaar hebben we een nieuwe keuken geplaatst en die oven meegenomen
Dat ophogen doe ik eigenlijk helemaal niet? Wat bereik je daar meer mee? Misschien ook eens proberen dan.
Maar eigenlijk is naar mijn idee mijn biscuit altijd perfect. Ik mix altijd 10 minuten.
PiP- Ratel
Jerry schreef:Zit te twijfelen of ik die mix wil kopen... Ik was ooit zo'n kleuter 'zelluf doen' en dat is een beetje blijven hangen...
Zo'n 8 min hoogste stand en dan nog 2 min laagste stand... eerst de eieren en de suiker opkloppen, bloem moet je er doorheen spatelen en dan ook nog op zo'n manier dat de luchtigheid van de eieren niet weggaat...
Dan moet ik 't nog maar eens proberen
Jerry- Ratel
Daardoor stijgt het biscuit gelijkmatiger! (tenminste, so I've read..)
Hier vriendje nummer 2, de gemoederen gingen er iets rustiger aantoe dan gisteren, maar hmmm t valt nog niet mee
Hier vriendje nummer 2, de gemoederen gingen er iets rustiger aantoe dan gisteren, maar hmmm t valt nog niet mee
Lejow- Lady Post-a-lot
Vooral héel lang mixen Ik krijg er altijd een lamme arm van. Ik geef het vaak na een geklokte 8 minuten op haha! Maar ze worden wel mooi hoog.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb goddank een kenwood, dus hoef dat ding niet in mijn hand te houden. Daar werd ik echt shaky van hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Wauw Lejow, super geworden! Je moet er nog 2 las ik op de leukste taarten? Als die net zo worden mag je reuzetrots zijn! Hier mijn gefreubel van de afgelopen tijd:
Allereerst mijn grote trots, eindwerkstuk pme2. Helaas ging de les vandaag niet door, dus moet 'm nog 'inleveren'. O ja, dat gebroken blad heb ik er inmiddels voorzichtig afgeknipt...
Aardbeitaart voor mijn kids van vorig jaar, enigszins geinspireerd door die uit de mjamtaart (alleen dan uit tijdgebrek een zeer eenvoudige variant gemaakt)
Vorige week waren we op kamp met groep 8 en mijn collegaatje werd 25...als verrassing een taartje gemaakt:
Taart gemaakt tijdens pme1, gewerkt met draperieën en een crimper:
Nog een taart van pme1 (werken zul je, tijdens die cursus ) deze is met inlay bovenaf en frills
Allereerst mijn grote trots, eindwerkstuk pme2. Helaas ging de les vandaag niet door, dus moet 'm nog 'inleveren'. O ja, dat gebroken blad heb ik er inmiddels voorzichtig afgeknipt...
Aardbeitaart voor mijn kids van vorig jaar, enigszins geinspireerd door die uit de mjamtaart (alleen dan uit tijdgebrek een zeer eenvoudige variant gemaakt)
Vorige week waren we op kamp met groep 8 en mijn collegaatje werd 25...als verrassing een taartje gemaakt:
Taart gemaakt tijdens pme1, gewerkt met draperieën en een crimper:
Nog een taart van pme1 (werken zul je, tijdens die cursus ) deze is met inlay bovenaf en frills
Heeft iemand misschien een tip waar ik goedkoop een impression mat kan kopen?? Op de leukstetaarten vindt ik ze best wel duur! Deze mat kun je ook gebruiken voor cupcakes toch? Want daar gaat het mij eigenlijk om.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Rebecca: mooi gedaan zeg die slinger met bloemen! Zie het gebroken blad niet hoor...
Die impressionmatten zijn inderdaad wel aan de prijs.. Ik heb een goedkopere versie ooit gekocht op zo'n beurs vorig jaar. Die was 12 euro. Dat is alleen van dat harde plastic, die zijn geloof ik wel ergens op het internet te vinden dacht op de site van taart en decoratie...
Die impressionmatten zijn inderdaad wel aan de prijs.. Ik heb een goedkopere versie ooit gekocht op zo'n beurs vorig jaar. Die was 12 euro. Dat is alleen van dat harde plastic, die zijn geloof ik wel ergens op het internet te vinden dacht op de site van taart en decoratie...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Ik heb goddank een kenwood, dus hoef dat ding niet in mijn hand te houden. Daar werd ik echt shaky van hahaha
Heb jij een mixer?
ik een keukenmachine:
Ook very handy
Jerry- Ratel
ik zweer bij mijn kennie vorrig jaar gekocht, en geen seconde spijt van gehad! heeeerlijk!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik heb dan wel geen Kenwood, maar wel 1 van de Lidl
Was 30,-! Mijn mixer was net kapot, dus dat kwam goed uit, haha!
Lejow: Ik vind je disneyfiguren echt super geworden!
Rebecca: Wat een mooie taarten/bloemen maak je op die cursus!
Ik heb nog een vraagje over het buiten de koelkast bewaren.
Kan dat als je een taart maakt met banketbakkersroom en vlaaivulling?
We gaan dan smiddags beginnen en aansluitend eten. Dus vanaf het maken zo`n 7/8 uur.
Owja is de Mjam Taart een leuk blad? Ik wil hem steeds al halen en nu dacht ik er vanmiddag aan, hebben ze hem niet!!
Of is dat ok zo`n blad dat je alleen bij de hobby/bakwinkel kan halen?
Was 30,-! Mijn mixer was net kapot, dus dat kwam goed uit, haha!
Lejow: Ik vind je disneyfiguren echt super geworden!
Rebecca: Wat een mooie taarten/bloemen maak je op die cursus!
Ik heb nog een vraagje over het buiten de koelkast bewaren.
Kan dat als je een taart maakt met banketbakkersroom en vlaaivulling?
We gaan dan smiddags beginnen en aansluitend eten. Dus vanaf het maken zo`n 7/8 uur.
Owja is de Mjam Taart een leuk blad? Ik wil hem steeds al halen en nu dacht ik er vanmiddag aan, hebben ze hem niet!!
Of is dat ok zo`n blad dat je alleen bij de hobby/bakwinkel kan halen?
PiP- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: