Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Taarten Topique
Lejow schreef:Try schreef:Ze had inlogproblemen en heeft nu dezelfde naam als de zus van de nieuwste aanwinst van de Engelse royal weddingLejow schreef:
@ Isabella, volgens mij heb ik dat weekend nog niets te doen, kan wel even kijken voor je..
Maarem, waarom ben je ineens gast???
Oh boy en hoe heet die dan in hemelsnaam hahahahhaha
Ik weet niet of je die kleurstoffen ook kunt gebruiken, ik gebruik gewoon die van Wilton. Heb ik goede ervaringen mee
Pippa als ik me niet vergis!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Deze taart heb ik gister gemaakt voor m'n buurvrouw.
De hartjes wou m'n buurjongetje er graag op vandaar.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow, hier ben ik!!!! Ik wil even met je PM-en over de kosten, want ik vier mijn verjaardag 2 dagen haha. Is iig het weekend van 6/7 augustus!
Gast- Gast
Leuke taart bosjesvrouw! Ik zou alleen de volgende keer het biscuit omdraaien als hij uit de oven komt. (als je dat nog niet gedaan hebt) Dan is hij wat strakker!
all: Na de zomer gaan we met de familie weer een vrouwendag houden en dan gaan we taarten maken!
Eerst wouden we een workshop gaan doen, maar dit is een beetje buiten budget als we ook nog willen gaan eten.
Nu heeft mijn moeder ook de hobby taarten maken en hebben we bedacht dat we het gewoon zelf gaan doen.
Opzicht is er niet zo heel veel uitleg nodig. Ik denk alleen een beetje hulp met bekleden.
Hebben jullie nog tips? Wat zou handig zijn om ze zelf mee te laten nemen?
Ik had in gedacht een deegroller, zo groot mogelijke placemat en een spatel.
Mijn moeder dacht eraan om de basiskleur van de taart gewoon blank te doen, maar ik vind dit zelf eigenlijk niet zo leuk.
Wat zouden jullie daarvan vinden? Dit is om wat tijd te besparen, maar aan 4 uur heb je toch wel genoeg?
Ik dacht om 12:30 aanwezig en dan 13:00 beginnen tot 17:00 en om 18:00 in het restaurant bespreken. Dan kunnen we tussendoor nog opruimen of wat afmaken.
Biscuits zijn natuurlijk al klaar en de vullingen/botercreme maken we ook al van te voren.
all: Na de zomer gaan we met de familie weer een vrouwendag houden en dan gaan we taarten maken!
Eerst wouden we een workshop gaan doen, maar dit is een beetje buiten budget als we ook nog willen gaan eten.
Nu heeft mijn moeder ook de hobby taarten maken en hebben we bedacht dat we het gewoon zelf gaan doen.
Opzicht is er niet zo heel veel uitleg nodig. Ik denk alleen een beetje hulp met bekleden.
Hebben jullie nog tips? Wat zou handig zijn om ze zelf mee te laten nemen?
Ik had in gedacht een deegroller, zo groot mogelijke placemat en een spatel.
Mijn moeder dacht eraan om de basiskleur van de taart gewoon blank te doen, maar ik vind dit zelf eigenlijk niet zo leuk.
Wat zouden jullie daarvan vinden? Dit is om wat tijd te besparen, maar aan 4 uur heb je toch wel genoeg?
Ik dacht om 12:30 aanwezig en dan 13:00 beginnen tot 17:00 en om 18:00 in het restaurant bespreken. Dan kunnen we tussendoor nog opruimen of wat afmaken.
Biscuits zijn natuurlijk al klaar en de vullingen/botercreme maken we ook al van te voren.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip, eventueel kunnen ze zelf nog een schort meenemen, ipv een placemat doorschijnend tafelzeil (heb ik vandaag mee gewerkt tijdens pme, ipv de ikeamat die ik thuis altijd gebruik...ik ben om, het was zooo handig!)
Zelf heb ik een tijdje terug tijdens een kinderfeestje taarten versierd met kids van een jaar of 12. We gingen een taartje van 15cm maken, ze hebben deze zelf gesneden, gevuld, afgesmeerd, fondant gekleurd. Bij het bekleden heb ik iets geholpen met het erop leggen van de lap, daarna deden ze de rest zelf. We hebben een kuikentje geboetseerd voor bovenop en daarna zijn ze zelf nog helemaal losgegaan met uitstekers en andere dingen om de taart af te maken. In totaal zijn we 3 uur bezig geweest (- een pauze van 15 min) en toen was het wel klaar, dus ik denk dat je zeker aan 4 uur wel genoeg hebt.
Zelf heb ik een tijdje terug tijdens een kinderfeestje taarten versierd met kids van een jaar of 12. We gingen een taartje van 15cm maken, ze hebben deze zelf gesneden, gevuld, afgesmeerd, fondant gekleurd. Bij het bekleden heb ik iets geholpen met het erop leggen van de lap, daarna deden ze de rest zelf. We hebben een kuikentje geboetseerd voor bovenop en daarna zijn ze zelf nog helemaal losgegaan met uitstekers en andere dingen om de taart af te maken. In totaal zijn we 3 uur bezig geweest (- een pauze van 15 min) en toen was het wel klaar, dus ik denk dat je zeker aan 4 uur wel genoeg hebt.
Mijn allereerste zelfgemaakte taartje!
Heb de afgelopen weken wat lopen knoeien met cupcakes, maar dit is dus de allereerste taart! Voor m'n schoonpaps, voor vaderdag. Vanmiddag gegeven, hij werd zelfs een beetje emotioneel (want als verrassing met alle kids langs )
De biscuit (niet 'n mix, zelf bij mekaar geflanst) was niet superluchtig, de vulling (citroenkwark) was niet echt hard (te laat mee begonnen...) en de taart uiteindelijk in 15 minuten moeten versieren, maar ik ben best tevreden met 't resultaat
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Waar halen jullie tips/ideeën van het uiterlijk van de taart? Ik zoek voorbeelden van wat ik wil!
Gast- Gast
www.deleukstetaarten.nl en dan het forum!
Of googlen op pip taart / flower cake enz enz enz
Ik heb je een PBtje gestuurd trouwens pippa!
Of googlen op pip taart / flower cake enz enz enz
Ik heb je een PBtje gestuurd trouwens pippa!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hij is gaaf Jerry!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zag het Lejow - je krijgt nog PM, maar hoofd is nogal chaos op dit moment Ik ga voorbeelden zoeken; en dan naar jou sturen, met wat vragen! (Vriend vindt het een leuk idee haha).
Gast- Gast
Doe rustig aan meis, t komt wel, om welke datum ging het ook alweer?
Laat ik eerst ff kijken of ik dan uberhaupt nog plek heb, want zit echt belachelijk vol hehe
Laat ik eerst ff kijken of ik dan uberhaupt nog plek heb, want zit echt belachelijk vol hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Doe rustig aan meis, t komt wel, om welke datum ging het ook alweer?
Zondag 7 augustus (of zaterdag 6 augustus).
Gast- Gast
Als het voor niet teveel mensen is zou het nog wel kunnen, heb wel waarschijnlijk al 50 CC's staan, maar dan zet ik hem alvast in mn agenda, dan hoor ik het wel
*edit de cupcakes gaan niet door, dus kom maar op met die taart hahaha*
Laatst aangepast door Lejow op za 18 jun 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
Pippa: Je kan evt ook kijken op http://leukstetaarten.hyves.nl/album/31731924/de_leukste_taarten_hyves/K0cAvmZP/
Jerry: Erg leuk geworden!
Jerry: Erg leuk geworden!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Jerry, hij is superleuk geworden! Ik heb mn biscuit net in de oven staan, ben toch maar voor een ronde gegaan haha, maak de volgende keer wel weer een vierkante.
Lejow, wil je die chocobom nog eens plaatsen? Ik kon m niet vinden..was dat nog op t oude forum?
En van die leuke rondjes, hoe maak je die?
Laatste vraagje..ik heb straciatella en vanille kwark gekocht, kun je daar ook mee vullen?
Lejow, wil je die chocobom nog eens plaatsen? Ik kon m niet vinden..was dat nog op t oude forum?
Laatste vraagje..ik heb straciatella en vanille kwark gekocht, kun je daar ook mee vullen?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Lejow schreef:Als het voor niet teveel mensen is zou het nog wel kunnen, heb wel waarschijnlijk al 50 CC's staan, maar dan zet ik hem alvast in mn agenda, dan hoor ik het wel
+ cupcakes!
Gast- Gast
PlugInBaby schreef:Jerry, hij is superleuk geworden! Ik heb mn biscuit net in de oven staan, ben toch maar voor een ronde gegaan haha, maak de volgende keer wel weer een vierkante.
Ik zou 't gewoon proberen
Jerry- Ratel
Ik heb laatst gevuld met aardbeienkwark en daar een beetje aardbeienvlaai vulling doorheen gedaan, om het ietsie pietsie dikker te maken, ging gewoon goed
En inderdaad, gewoon proberen!
De chocobom:
De chocobom:
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik heb laatst gevuld met aardbeienkwark en daar een beetje aardbeienvlaai vulling doorheen gedaan, om het ietsie pietsie dikker te maken, ging gewoon goed
De chocobom:
wauw
(uitstekers van Ikea..?)
Jerry- Ratel
Zo Lejow! Die ziet er lekker uit zeg!! Hoe heb je die taart gemaakt????
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Chocolade biscuit, gevuld met chocolademousse en chocoladepasta.
Afgesmeerd met botercreme en kitkats tegen de rand geplakt, toen twee zakken M&M's erin gestort
Afgesmeerd met botercreme en kitkats tegen de rand geplakt, toen twee zakken M&M's erin gestort
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb die met naturel biscuit gemaakt en dat vond ik machtig genoeg!
Met chocobiscuit zou ik er volgens mij echt misselijk van worden, haha.
Met chocobiscuit zou ik er volgens mij echt misselijk van worden, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het wel meevallen! Maar ik heb de kitkats eraf gehaald bij mijn stuk, want daar hou ik niet zo van.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil graag een workshop taart decoreren gaan doen!
Heeft er iemand tips om dit te doen in amsterdam?
Of iemand die zichzelf aanbied om mij de basisvaardigheden te leren?
Heeft er iemand tips om dit te doen in amsterdam?
Of iemand die zichzelf aanbied om mij de basisvaardigheden te leren?
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: