Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Taarten Topique
Datum weet ik nog niet, en personen ook niet Haha. Ik wil eerst weten wat het ongeveer kost, ook pp. Maar ik ga wel even wat ideeen opzoeken wat ik zou willen; en dan laat ik het weten, okée?
Gast- Gast
Elsje schreef:hebben jullie alles zelf aangeleerd?
Of ook veel dmv workshops?
Ik heb een basisworkshop gevolgd en vervolgens veel gaan oefenen. Inmiddels nog wel wat andere workshops gedaan voor de leuk en de wiltoncursussen om te leren werken met icing en buttercream
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Isabella schreef:Datum weet ik nog niet, en personen ook niet Haha. Ik wil eerst weten wat het ongeveer kost, ook pp. Maar ik ga wel even wat ideeen opzoeken wat ik zou willen; en dan laat ik het weten, okée?
Is goed, prijzen zijn heel erg verschillend. Ik zit nog vrij laag heb ik begrepen. Maar ik kan er eventueel vragen of ze er bij willen vermelden hoeveel ze PP vragen.
Kijk maar, mocht je er uit zijn, mag je me altijd PBen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jip83 schreef:Ik woon in de Flevopolder. Er zouden 6 meiden aan mijn tafel kunnen met niet al te grote taarten..
Denk dat een clubje van 6 wel mooi zal zijn. iig niet meer.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Elsje schreef:Jip83 schreef:Ik woon in de Flevopolder. Er zouden 6 meiden aan mijn tafel kunnen met niet al te grote taarten..
Denk dat een clubje van 6 wel mooi zal zijn. iig niet meer.
Nee inderdaad, dan wordt het wel wat druk.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb het mezelf ook aangeleerd via internet en heb een aantal boeken gekocht, waaruit ik inmiddels 1 taart gemaakt heb. In mei/juni ga ik PME 1 en 2 doen, ben daar erg benieuwd naar!
Ik wil ook wel graag meefreubelen, lijkt me leuk!
Ik wil ook wel graag meefreubelen, lijkt me leuk!
Ik woon in Zwolle!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er denk ik achter waarom mijn biscuit niet goed omhoog komt... tot nu toe is het helemaal niet wittig en lobbig geweest. Dit las ik ergens op internet. Toch maar op zoek naar een handmixer met gardes (bij mijn keukenmachine zit geen garde maar een ander hulpstuk voor het kloppen van slagroom heb het daarmee gemixt).
Ik heb zonet besloten dat mijn volgende taart een taartje voor mijn man wordt. Ik wil een taartje maken zoals ik onze bruidstaart bedacht had (de bakker heeft niet helemaal gedaan wat ik had gezegd...). We hebben een jaar na onze bruiloft het ingevroren taartje niet kunnen eten, want het was heel vies geworden. Er was niet gezegd dat het niet ingevroren kon worden. Iets wat je wel verwacht van je bruidstaart, toch. Nu is mijn man er voor de tweede keer niet op onze trouwdag, das maak em voor als hij weggaat. Nu al zin en trek in.
Ik heb zonet besloten dat mijn volgende taart een taartje voor mijn man wordt. Ik wil een taartje maken zoals ik onze bruidstaart bedacht had (de bakker heeft niet helemaal gedaan wat ik had gezegd...). We hebben een jaar na onze bruiloft het ingevroren taartje niet kunnen eten, want het was heel vies geworden. Er was niet gezegd dat het niet ingevroren kon worden. Iets wat je wel verwacht van je bruidstaart, toch. Nu is mijn man er voor de tweede keer niet op onze trouwdag, das maak em voor als hij weggaat. Nu al zin en trek in.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Ik ben er denk ik achter waarom mijn biscuit niet goed omhoog komt... tot nu toe is het helemaal niet wittig en lobbig geweest. Dit las ik ergens op internet. Toch maar op zoek naar een handmixer met gardes (bij mijn keukenmachine zit geen garde maar een ander hulpstuk voor het kloppen van slagroom heb het daarmee gemixt).
Ja klopt, het beslag moet creme kleurig zijn en lobbig is inderdaad het goede woord! Dat als je de mixer omhoog trekt, je er pieken uit trekt. En het beste is inderdaad met een handmixer met garde, als je toch op zoek gaat, neem er dan gelijk eentje die je aan een bak vast kunt zetten. Aangezien je 10 minuten moet mixen. En omdat ding 10 minuten te moeten vasthouden is best vermoeiend (en trillen je handen na afloop nog na hahaha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja op een kom vast kunnen zetten is denk ik wel handig. Zal het in m'n achterhoofd houden.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ook weer even wat gemaakt... Heb van 1 taart geen foto gemaakt, heel stom! Maar deze heb ik gisteren gemaakt... Een mini boltaartje...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Leuk taartje chococupcake!
Ik heb gisteren ook nog 2 taartjes gemaakt. Nu is mijn drukke verjaardagsweekend weer voorbij, dus ook weer wat rustiger met taarten maken.
Een schaaptaart omdat ik schapen zo leuk vind...mijn vriend heeft gezellig mee bolletjes zitten draaien ...
dan nog een simpel boltaartje, veel te veel gehaast, dus ben daarover niet zo tevreden, de bloemetjes zijn erg slordig...
Ik heb gisteren ook nog 2 taartjes gemaakt. Nu is mijn drukke verjaardagsweekend weer voorbij, dus ook weer wat rustiger met taarten maken.
Een schaaptaart omdat ik schapen zo leuk vind...mijn vriend heeft gezellig mee bolletjes zitten draaien ...
dan nog een simpel boltaartje, veel te veel gehaast, dus ben daarover niet zo tevreden, de bloemetjes zijn erg slordig...
Leuk chococupcake!!
En Rebecca, dat schaap is echt geweldig
En Rebecca, dat schaap is echt geweldig
Lejow- Lady Post-a-lot
Oewww, wat een leuke taarten allemaal weer!
Als ik dat zie begint het toch weer te kriebelen... (ik ben er eigenlijk te ongeduldig voor). Ga toch maar weer spullen bestellen, haha.
Als ik dat zie begint het toch weer te kriebelen... (ik ben er eigenlijk te ongeduldig voor). Ga toch maar weer spullen bestellen, haha.
Gast- Gast
Lejow: Dat was ook mijn bedoeling, alleen sufferd dat ik ben, vergeet ik het met het erop doen van de vogel etc....
De chocobiscuit was ook erugg lekker, was wel een machtige combi, maar ach ik was ongesteld
Isabella: Ik heb voor deze taart een 18cm springvorm gebruikt. Dit is goed voor 8 personen.
Elsje: Ik heb veel opgestoken van het leukste taarten-forum en site en natuurlijk oefenen en oefenen!
Chococupcake: Leuk vrolijk taartje!
Rebecca: Geweldig die schaap
Ik ben misschien ook wel in voor een taartenmeeting! Ik woon ook in de Flevopolder.
De chocobiscuit was ook erugg lekker, was wel een machtige combi, maar ach ik was ongesteld
Isabella: Ik heb voor deze taart een 18cm springvorm gebruikt. Dit is goed voor 8 personen.
Elsje: Ik heb veel opgestoken van het leukste taarten-forum en site en natuurlijk oefenen en oefenen!
Chococupcake: Leuk vrolijk taartje!
Rebecca: Geweldig die schaap
Ik ben misschien ook wel in voor een taartenmeeting! Ik woon ook in de Flevopolder.
Laatst aangepast door PiP op zo 10 apr 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Gelezen, heb meteen mijn post weer even aangepast!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mooi schaap!
Maar heb je dan niet je hele mond vol met fondant/marcepein?
We hebben nu eventueel 6 mensen toch?
Flevopolder is dat bij almere?
Maar heb je dan niet je hele mond vol met fondant/marcepein?
We hebben nu eventueel 6 mensen toch?
Elsje- Prater
Dat is inderdaad een hele mond vol fondant, dus die is niet helemaal opgegaan..
We zitten volgens mij inderdaad al aan de 6 mensen.
We zitten volgens mij inderdaad al aan de 6 mensen.
Dat schaap is echt zo ontzettend leuk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik ben nieuw hier op het topic, maar ik maak ook taarten, en wil ze graag laten zien enzo...
Maar hoe moet ik ze erop zetten??
Maar hoe moet ik ze erop zetten??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Je zet de foto's online, bijvoorbeeld bij www.mijnalbum.nl
dan kopieer je de link van de foto en dan staan er als je een reactie wilt plaatsen allemaal vierkantjes met tekeningetjes erin, daarvan moet je de 16e hebben, die klik je aan, in dat vakje plak je de link.
dan kopieer je de link van de foto en dan staan er als je een reactie wilt plaatsen allemaal vierkantjes met tekeningetjes erin, daarvan moet je de 16e hebben, die klik je aan, in dat vakje plak je de link.
Elsje schreef:We hebben nu eventueel 6 mensen toch?
Uhm...Almere ligt IN de Flevopolder, net als Lelystad, Dronten, Swifterband...etc.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Elsje schreef:We hebben nu eventueel 6 mensen toch?
Uhm...Almere ligt IN de Flevopolder, net als Lelystad, Dronten, Swifterband...etc.
Ooh oke... ben er niet zo bekent
Elsje- Prater
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: